![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 14 June 2018 ![]() |
Cześć wszystkim, żaden ze mnie racer ani drifter, buduje motocykle hobbystycznie i jestem tu, bo potrzebna mi Wasza wiedza. Pacjent Honda GL 1200 , kupiłem na graty silnik Fuego turbo i przełożyłem z niego turbinę i gaźnik. Silnik chodzi w sumie nieźle, turbina gwizda, silnik się wkręca ale niemiłosiernie dymi i wali olejem. Restryktor 1,5 ale może za duży? Czy taki spadek spływu oleju wystarczy? Przekrój węża około 17mm, mam tam wąż przeźroczysty i podczas pracy widzę że olej wali tam pełną gębą. Wirnik luzów nie ma więc zakładam że turbo jest OK ale może jestem w błędzie. Wiem że pytania może lakonicznie ale pierwszy raz ładuję turbinę w taki silnik, ale ogólnie jest gites
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Fri, 21 June 2013 Skąd: Przemyśl ![]() |
jeżeli olej w odpływie podejdzie pod turbo, to niema bata musi pchać go wtedy przez pierścień.
Jest jeszcze opcja ze Odma jest o za malej średnicy, lub jest przytkana. Wtedy tez może pchać oliwę przez turbo ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
Chyba zbyt krótki odcinek pionowy w odpływie. Otwór na zasilaniu też można dać mniejszy (1.0-1.2)
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 14 June 2018 ![]() |
Zamówiłem restryktor 1mm. Zobaczymy co będzie się działo.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
co to za przeźroczysty wąż na odpływie ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 14 June 2018 ![]() |
Tymczasowy, po to żeby zobaczyć jak leci olej.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 20:04 |