![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Witam mam 1.8t ajl po remoncie mam juz dawce na me7.5 co mozna myłączyc?:
1.sai 2.druga sade 3.czy trzeba licznic przekladac? 4.chce dołozyc tempomat 5.czy mozna wylaczyc przeplywke? |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2012 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
wszystko co napisałeś jeden problem jest z przepływką digitun i evo ogarnią na 100% temat wiec. Tam jest map sensor wiec bez można przepływka wyłączyć.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Fri, 25 June 2010 ![]() |
Ja też ogarniam sporo hahah
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Mniej rzeczy pod maska mniej problemów
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ja też ogarniam sporo hahah ![]() ![]() Nie wątpię w Twoje umiejętności, bo Cię nie znam, ale da się wystroić ME7 bez błędów bez przepływki z działającą trakcją poprawnie. Wkładanie w większą obudowę przepływki jest proste, ale wyskalowanie już nie, to naprawdę chwila siedzenia, żeby korekty były max 10% w obie strony. wszystko co napisałeś jeden problem jest z przepływką digitun i evo ogarnią na 100% temat wiec. Tam jest map sensor wiec bez można przepływka wyłączyć. Takie coś ogarnia jeszcze Zaprzal z turbodiesel.pl, Witek z R-Performance, Patryk z Compsport (chociaż starają się nie stosować tego rozwiązania) i jeszcze kilka kumatych osób w Polsce, nie uważam siebie za kumatego. Do autora tematu, jak nie przewidujesz powyżej 400-450KM to daj sobie spokój z wyłączaniem przepływki. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Podpowie cos ktos odnosnie montazu przeplywki w 2.0tfsi? Chce zrobic dolot 3 cale z amelinum i mielismy wspawac flansze pod pr,eplywke i git ale tak czytam i chyba zle to rozumiem. Srednica rury dla przeplywki musi pozostac taka jak w serii?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
a do czego dolot 3 cale jak turba na 2,5cala robia 800ps
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Nie to bylo pytaniem:p moze 3 cale przegialem ale na bank cos wiekszego bedziemy spawac
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Takie coś ogarnia jeszcze Zaprzal z turbodiesel.pl, Witek z R-Performance, Patryk z Compsport (chociaż starają się nie stosować tego rozwiązania) i jeszcze kilka kumatych osób w Polsce, nie uważam siebie za kumatego. Do autora tematu, jak nie przewidujesz powyżej 400-450KM to daj sobie spokój z wyłączaniem przepływki. Dokladnie jak wyzej ![]() Podpowie cos ktos odnosnie montazu przeplywki w 2.0tfsi? Chce zrobic dolot 3 cale z amelinum i mielismy wspawac flansze pod pr,eplywke i git ale tak czytam i chyba zle to rozumiem. Srednica rury dla przeplywki musi pozostac taka jak w serii? Przeplywke z tfsi sobie daruj. wkladasz co najwyzej obudowe 3" S3/TT/odpowiednie TDI i odpowiednio kalibrujesz, jak planujesz moce dla ktorych Twoja mala przeplywka nie bedzie w stanie juz ogarnac przeplywu a do czego dolot 3 cale jak turba na 2,5cala robia 800ps Nie to bylo pytaniem:p moze 3 cale przegialem ale na bank cos wiekszego bedziemy spawac Zmieniajac obudowe z malej na 3' warto zrobic sobie tez TIPa 3" zamiast dawac redukcje z przeplywki na mniejsza srednice TIPa, jest roznica w przeplywie miedzy takimi TIPami. -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Fri, 25 June 2010 ![]() |
Mis -> Jak masz narzędzia już gotowe do tego to skalowanie Maf może być nawet przyjemne
![]() mlody1921 -> Jeśli to ma być auto na co dzień poniżej 500km to bym temat odpuścił. MAFy aż tak strasznie się nie psują ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Dokladnie jak wyzej ![]() Przeplywke z tfsi sobie daruj. wkladasz co najwyzej obudowe 3" S3/TT/odpowiednie TDI i odpowiednio kalibrujesz, jak planujesz moce dla ktorych Twoja mala przeplywka nie bedzie w stanie juz ogarnac przeplywu Zmieniajac obudowe z malej na 3' warto zrobic sobie tez TIPa 3" zamiast dawac redukcje z przeplywki na mniejsza srednice TIPa, jest roznica w przeplywie miedzy takimi TIPami. Wydaje mi się że moja przepływka z BWA ogarnie 350km czy się myle ? Nie ogarniam trochę tego tematu.... U mnie przepływka wygląda jak prostokąt który przykręcam do tej śmiesznej plastikowej obudowy silnika. Chciałem się tego pozbyć i wyspawać fajny amelinowy dolot z dużym stożkiem żeby turbo troche bylo słychać. Patrze na Dedykowane doloty Revo itd to rzeczywiście przed samym turbo jest redukcja i przepływka. TIP to przecież Turbo inlet pipe czyli dolot. Podsumowując potrzebuje obudowę z S3 czy innego TTRSa, łącze to silikonami z rurami amelinum i ma hulać ? |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź ![]() |
A sorry, umknelo mi, ze to AJL, przy konwersji na ME7.5 i tak musisz zastosowac przeplywke do tego przeznaczona, wiec obudowa z S3 bedzie odpowiednia a Twoj wklad nie bedzie pasowal.
-------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
a do czego dolot 3 cale jak turba na 2,5cala robia 800ps ale czy nie jest lżej dla silnika jak ma "łatwiej"? Mniej musi się wysilić turbo, żeby zassać powietrze>mniejszy backpresure>niższe EGT>szczęśliwszy silnik. Wiem, że czasem może to być na wyrost ale jeśli to nie jest problemem to dlaczego nie? Nie widzę w tym żadnych innych minusów niż więcej zajętego miejsca. no chyba że mnie czymś oświecisz, dopiero się ucze ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
no backpressure to akurat nie ta strona turbo. niczym nie oswiece mozna dac i 4 czemu nie. Jedyne co bym zrobil to usunal maf zostawiajac odpowiedni map. Maf zbedny po calosci, chyba ze ktos bawi sie w ekologie, diagnostyke kody bledow i tryby awaryjne.
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
no oczywiście, że nie ta strona turbo ale ma bezpośredni wpływ na tą drugą, jak będzie ciasny dolot to do wyprodukowania takiego samego ciśnienia będzie potrzeba więcej energii>większe ciśnienie strony gorącej jakby nie patrzeć, wiem, że w tym przypadku będą minimalne różnice pewnie niezauważalne ale ja zawsze lubiłem wszystko na wyrost i jeśli coś nie szkodzi a może pomóc to czemu nie?
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 16:08 |