![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 25 August 2015 ![]() |
Witam,
W związku iż udało mi się nabyć okazyjnie rozbitego anglika z VR32, postanowiłem sprzedać swój silnik. Kod Silnika BWA. Silnik w ciągłej ekspoatacji, jeżdził od poczatku żywota w moim prywatnym aucie - Audi TT 8J. 200HP. Seria zmierzona przed modyfikacjami 213HP. W grudniu ub roku odebrałem samochód który kompeksowo został zmodyfikowany: Wtryski NOWE S3 1600 Intercooler Nowy S3 1200 Turbosprężarka Nowa. Hybryda na Bazie IHI by PERUN Turbo. Potencjał do 460HP na RON100 4500 Dolot HG Carbon NOWY 420eur Customowy Zawór zwrotny na listwie paliwowej Rail do 160Bar Nowy 500 Wkład pompy wysokiego ciśnienia autotech NOWY 2000 Skrzynia MMG z TT 2012r. 6speed. Przebieg Skrzyni Realny to na dzień wystawienia ogłoszenia to 56tys. XXXX zł??? mnie kosztowała 4500+ Relokacja DV na przewodach Forge+ Adapter Blow Off Forge 500 Usunięte klapy wirowe + zaślepki APR NOWE 200USD Wydech kwas + Downpipe. Cały przelot 3" na dwóch tłumikach + Klapy na pilota - 2500 Korek R8 100 Z Ciekawostek: Nowe: n75, chłodnica wody, oleju, rozrusznik, poduszka silnika i pod skrzynią,pokrywa silnika, zbiorniczek cieczy chłodzącej, XXXXzł Wartość gołego silnika z ospzetem(200hp) w takim przebiegu ok 6500zł Nowy Olej w: Reduktorze, Silniku, Skrzyni(ASO) 800zł Soft Skrzyni(3 mapy - D,S,M) ,Podniesione obroty w trybie S i M, Programowalna LC, 2000 Soft Silnika, Twarda odcinka, Mapy silnika na ron95 i ron98 zmieniane manetką tempomatu, odblokowana mozliwosc hamowania lewą nową, 2000 Przerobiony napęd pompy wysokiego cisnienia znany z usterki wycierającego się popychacza. Przerobiona Obudowa + adapter na napęd z nowego TSI z popychaczem z rolką gdzie problem nie występuje. Z głowy masz więc wymiany szklanki co 10-15tys. 450USD(INA) Wszystkie powyższe częsci za wyjatkiem skrzyni mają przebieg 2 wymian oleju tj niecałe 20tys i cąły czas rośnie. Silnik jest na aucie i istenieje możliwośćsprawdzenia go jak i odbycia jazdy próbnej przed zakupem. Silnik Ma przebieg 135000 w momecie wystawiania i cały czas rośnie. Po modyfikacjach silnik zrobił niecałe 20tys. Od zawsze zalewany olejem motul 300v. Przed modyfikacjami co 15tys. w Tej chwili zgodnie z zaleceniami tunera co max 10tys. Silnik a raczej spreżarka ma potencjał na ok 450-460hp po zmianie najsłabszego elementu jakim są seryjne korby. Po takim zabiegu można by dmuchnąć ok 1,5bara i pociągnąć moement bardziej liniowo z dołu pod okolice 550NM leciutko. Moge dorzucić pompe z baku nową od RS3. Na pewno silnik sporo by zyskał jak by mu zafundować IC Wagnera. Silnik pracuje poprawnie, nie telepie, nie gaśnie , pali na dotyk na ciepło jak i zimno. nawet po dłuższym postoju. obroty nie falują, nie kopci. Spalanie oleju w normie. Kompresja książkowa. Potrafi spalić 6.2l w trasie na ekonomicznej,słabszej mapie i to nie jest żart. Skrzynia ma długą szóstkę dzieki czemu mamy 1800rmp przy 90KMH wg GPS oraz ciekawy vmax - 305kmh. Przyspieszenie 0-100 wg racelogic w moim ciezkim aucie i dobrych kapciach to 3.8 przy LC na 3700RMP. ECU - Bosh MED 9.1. Brak błędów w ECU, czasami potrafi wywalić bład EVAP(recyrkulacja oparów podczas tankowania) . Można olać lub próbować wymienić zbiorniczek z aktywnym węglem lub przewody poczyscic. Można też usunąć/wyłączyć/zaślepić. W razie pytań służę pomocą na PW. Cena z transportem do Ciebie - 23,600PLN. Dostajesz wszystko włacznie z wiązką i nową pokrywą silnika:) Całość prac wykonana w Warszawie w R-Performance. możliwość sprzedaży w komplecie z tylnym dyfrem z haldexem(4gen) gdyż przy swapie na r32 i tak potrzebuje haldexa 2gen. ![]() Jestem ugodowym człowiekiem dlatego jeśli masz jakieś propozycje lub chciałbyś kupić stage z czymś/ bez czegoś - pisz. rozważę każdą propozycje. Jeśli nie sprzedam silnika w całości(lub auta) do końca roku, rozważam rozkompletowanie całego silnika. ![]() ![]() ![]() podczas prac: ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 20:46 |