Shoutbox 0 nowych PW 


> TURBO do Fiata Cinquecento 900
hustla
post Sat, 03 Jul 2004 - 00:52
Post #1


User
Dołączył: Sat, 18 October 2003
Skąd: Swarzedz





CZeść

Planuję zbudować coś czego z tego co wiem jeszcze nikt w Polsce nie robił. Planuje dołożyć turbine do silnika 900 ccm fiata na 1 punktowym wtrysku...

Jeśli to nie problem to prosił bym o jakieś rady....
Co do turbiny ... i innych związanych z tym rzeczy...

Z góry dzieki za pomoc.


--------------------
Niedozwolona sygnatura komercyjna.
Proszę zapoznać się z regulaminem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Stron V   1 2 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
Wspieraj forum
post Sat, 03 Jul 2004 - 00:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Buli
post Sat, 03 Jul 2004 - 01:37
Post #2


Rookie
Dołączył: Fri, 20 February 2004
Skąd: Warszawa-Ochota





Ja kiedyś też myślałem o turbo do swojego SC 900 SPI ale nie wiem czy to ma sens no ale życze powodzenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fockussa
post Sat, 03 Jul 2004 - 02:02
Post #3


Rookie
Dołączył: Sat, 03 April 2004





ciekawe czy to sie bedzie w ogóle kupy trzymało...


--------------------
już niedługo...fc3c2386e8]http://www.forum.streetracing.pl/images/smiles/icon_cool.gif[/]==>> :
fc3c2386e8]http://rallye.webpark.pl/lancer_cool1.jpg[/]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Spawos
post Sat, 03 Jul 2004 - 09:28
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Wed, 19 February 2003
Skąd: Lublin





nie lepiej za ta cene wsadzic 1,2 ??? i z czasem do tego Turbo wstawic /?


--------------------
Prawdopodobnie Najszybsze Daewoo w Polsce
2004--> ET 18,3
2005--> ET 17,4
2006--> ET 14,7
2007-->13.xx???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hustla
post Sat, 03 Jul 2004 - 09:54
Post #5


User
Dołączył: Sat, 18 October 2003
Skąd: Swarzedz





CYTAT("Spawos":2wjvtgnc)
nie lepiej za ta cene wsadzic 1,2 ??? i z czasem do tego Turbo wstawic /?


Tuning a więc i razowanie samochodu polega dla mnie na podnoszeniu mozliwości seryjnej jednostki,,, A mój fiacik seryjnie ma silnik 900 ccm dlatego własnie jego chcę poddać modyfikacji...

POZDRO


--------------------
Niedozwolona sygnatura komercyjna.
Proszę zapoznać się z regulaminem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kropek
post Sat, 03 Jul 2004 - 11:19
Post #6


Frequent User
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Wioska Olimpijska





szkoda kasy. Nie wiele pozipie przy turbinie ta 900, z tego co mi wiadomo to dość leciwa konstrukcja. Lepszym pomysłem jest wsadzić 1.1 lub 1.2 bo będziesz miał osiągi dość dobre i fabryczną trwałość silnika za cenę, o wiele niższą niż nawet zestaw soft turbo, kosztuje coś koło 6 tysięcy, nie mówiąc już o drastycznym zwiększeniu się zapotrzebowania na paliwo.

O ile pamiętam to kiedyś (jakieś 5-6 lat temu, a może i wcześniej) w rallycrosie jeżdził taki wynalazek i jego cechą, było notoryczne psucie się co wyścig. jak bym się mylił, to proszę poprawić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Sat, 03 Jul 2004 - 11:56
Post #7


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





a moze on chce podlubac sam i prosi o rade

taka instalacja nieprzekroczy 1500zl dla kogos kto ma cos pojecia

niesztuka oddac cieniasa do firmy zaplacic 6k i w ten sposob zostac
tjunikowcem


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KoNdoR
post Sat, 03 Jul 2004 - 11:56
Post #8


Rookie
Dołączył: Sun, 07 March 2004
Skąd: Częstochowa





nie ma co rzeźbić w gównie !!! za ta kase masz 1,2 z punto a turbo można pozniej dołozyć

ps tuning polega na rasowaniu tak żeby jeżdził szybciej więc wsadzanie nawet silnika od ciężarówki jak da to pożądane efekty jest jak najbardziej wskazane (z tym silnikiem od ciężarówki nie bierz zbyt serio )


--------------------
Scirocco Mk1 1,6 yellow power
Scirocco Mk2 1,8 steel fighter

http://www.zpuhas.xsystem.com.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kropek
post Sat, 03 Jul 2004 - 12:12
Post #9


Frequent User
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Wioska Olimpijska





CYTAT("artix":12bqm1z6)
a moze on chce podlubac sam i prosi o rade

taka instalacja nieprzekroczy 1500zl dla kogos kto ma cos pojecia

niesztuka oddac cieniasa do firmy zaplacic 6k i w ten sposob zostac
tjunikowcem


No fakt o tym nie pomyślałem, że ktoś sam będzie dłubał, ale to i tak nie zmienia faktu, że szkoda kasy na te mody do tego silnika, bo człowiek bedzie się tylko denerwował czy będzie bum czy jeszcze nie.
Osobiście nie gmyrał bym nic w tym silniku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACIOR
post Sat, 03 Jul 2004 - 12:33
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





Ludzie niezapominajcie, że to jest 900ccm tam trzeba wszystko zmieniać przesiadając się na 1.1 czy 1.2, skrzynia, półosie, piasty itp ihmo ja bym to sprzedał i kupił już 1.1 od jakiegoś dziadka jako baze do dalszych modyfikacji. Co do dokładania turbiny do 900cmm to ja bym odpuścił, sam zatłukłem 3 silniki 1.2 w dość krótkim odstępie czasowym więc tobie długo niepodziągnie takie 899 turbo.


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Sat, 03 Jul 2004 - 23:30
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("hustla":22ro79a5)
CZeść

Planuję zbudować coś czego z tego co wiem jeszcze nikt w Polsce nie robił. Planuje dołożyć turbine do silnika 900 ccm fiata na 1 punktowym wtrysku...

Jeśli to nie problem to prosił bym o jakieś rady....
Co do turbiny ... i innych związanych z tym rzeczy...

Z góry dzieki za pomoc.


Pomysł ciekawy, tylko czy jest sens. Tuning ma przynieść wymierne efekty, a do tego silniczka zalożysz co najwyżej malutką sprężarkę (np. taką, jak ma Dolar w Matizie) która będzie dmuchała jakieś symboliczne wartości... Ile dodasz w ten sposób koni? Wiem, fajnie jest mieć jedno z nielicznych (jak nie jedyne) 0,9T, ale taniej i lepiej będzie chyba zainwestować w 1,2... Szczególnie, że ten SWAP większość form ma już dobrze opanowany, więc nie wtopisz kasy w pisuar...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hustla
post Sun, 04 Jul 2004 - 00:00
Post #12


User
Dołączył: Sat, 18 October 2003
Skąd: Swarzedz





CYTAT("ju-by":15hgyvml)
Pomysł ciekawy, tylko czy jest sens. Tuning ma przynieść wymierne efekty, a do tego silniczka zalożysz co najwyżej malutką sprężarkę (np. taką, jak ma Dolar w Matizie) która będzie dmuchała jakieś symboliczne wartości... Ile dodasz w ten sposób koni? Wiem, fajnie jest mieć jedno z nielicznych (jak nie jedyne) 0,9T, ale taniej i lepiej będzie chyba zainwestować w 1,2... Szczególnie, że ten SWAP większość form ma już dobrze opanowany, więc nie wtopisz kasy w pisuar...


CZeść a masz może jakiś kontakt do tego Dolar'a
GG lub mail, wiem że i tak to nie będzie torpeda w porównaniu z innymi autami, Ale chce miec po prostu 900 jedyna w swoim rodzaju...

POZDRO


--------------------
Niedozwolona sygnatura komercyjna.
Proszę zapoznać się z regulaminem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WASyL
post Sun, 04 Jul 2004 - 00:49
Post #13


Super User
Dołączył: Mon, 28 October 2002





CYTAT("hustla":2yrgk9js)
CZeść

Planuję zbudować coś czego z tego co wiem jeszcze nikt w Polsce nie robił. Planuje dołożyć turbine do silnika 900 ccm fiata na 1 punktowym wtrysku...

Jeśli to nie problem to prosił bym o jakieś rady....
Co do turbiny ... i innych związanych z tym rzeczy...

Z góry dzieki za pomoc.


Spoko ja tysz sie nosiłem z planem uturbienia moje kosiarki, fajny pomysł "dumnie brzmi" itp itd

z ale to tak:

Żeby sie odrazu nie rozpoadło to doładowanie nie więcej jak 0,2
chciałbyś więcej to trza kupić kute tłoki, korby itp. al do seja tzeba robić na zamówienie koszt ok 3 tyś. Uszczelki wymieniał byś co 5 tyś kilometrów.
Co do kosztów (przy 0,2 bara) to wyjdzie cie jak za swapa na 1,2 a tasama moc. Jeśli dalej chcesz sie bawić t to turbo to przypuszczalne koszty:
[list]
[*] turbina 600-1000 zł[/*:m:2yrgk9js]
[*] kolektor ok 600-1000 zł[/*:m:2yrgk9js]
[*] program ok 1000-1200 zł[/*:m:2yrgk9js]
[*] pompa paliwowa 200 zł[/*:m:2yrgk9js]
[*] dodatkowy wtryskiwacz (ceny nie znam)[/*:m:2yrgk9js]
[*] intercooler w 500 powinieneś sie zmieścić[/*:m:2yrgk9js][list]

I koszt takiej zabawy wynosi więcej niż swap a moc będzie podobna lub mniejsza niż w 1.2 moment za to powinien być sporo większy, ale to raczej sztuka dla sztuki

pees. jeśli coś pomyliłem/nie dopisałem to porsze poprawić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartekk
post Sun, 04 Jul 2004 - 12:27
Post #14


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 September 2003
Skąd: warszawa





Pomijajac ze uturbianie 900 jest bezsensu to z tymi cenami troche przesadziles.


--------------------
bartek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WASyL
post Sun, 04 Jul 2004 - 12:36
Post #15


Super User
Dołączył: Mon, 28 October 2002





Dlaczego przesadziłem i z którymi??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CBS
post Sun, 04 Jul 2004 - 12:40
Post #16


Super User
Dołączył: Mon, 10 March 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("hustla":34alyas6)
CYTAT("Spawos":34alyas6)
nie lepiej za ta cene wsadzic 1,2 ??? i z czasem do tego Turbo wstawic /?


Tuning a więc i razowanie samochodu polega dla mnie na podnoszeniu mozliwości seryjnej jednostki,,, A mój fiacik seryjnie ma silnik 900 ccm dlatego własnie jego chcę poddać modyfikacji...

POZDRO

przepraszam, ale musze sie spytac: czym jest raZowanie samochodu?
czy to jest moze zwiazane z chlebem razowym? Ile KM mozna zyskac?


--------------------
CBS a.k.a MK84
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piet
post Sun, 04 Jul 2004 - 12:52
Post #17


User
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Konin





CYTAT("hustla":bk9mwvs6)
CZeść a masz może jakiś kontakt do tego Dolar'a
GG lub mail, wiem że i tak to nie będzie torpeda w porównaniu z innymi autami, Ale chce miec po prostu 900 jedyna w swoim rodzaju...

POZDRO


ostatnio ten matiz byl wystawiony na allegro ale juz go chyba nie ma, ale mozesz tam zagladac bo moze wlascicel wystawi go ponownie i tam znajdziesz namiary na niego


--------------------
Pozdrawiam
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JT
post Sun, 04 Jul 2004 - 13:18
Post #18


Rookie
Dołączył: Fri, 14 February 2003
Skąd: Karczew, Mazowieckie





Głowny problem z 900-ką to to , żę wał korbowy podparty jest w trzech punktach , a nie w pięciu jak ma to miejsce w silnikach czterocylindrowych.

Wał korbowy nie wytrzyma i z tym były problemy.


--------------------
Japońcami śię jeździ, a Niemieckie naprawia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qomo
post Sun, 04 Jul 2004 - 13:24
Post #19


User
Dołączył: Fri, 19 March 2004
Skąd: Legionowo





CYTAT("piet":nuhex22k)
CYTAT("hustla":nuhex22k)


CZeść a masz może jakiś kontakt do tego Dolar'a
GG lub mail, wiem że i tak to nie będzie torpeda w porównaniu z innymi autami, Ale chce miec po prostu 900 jedyna w swoim rodzaju...

POZDRO


ostatnio ten matiz byl wystawiony na allegro ale juz go chyba nie ma, ale mozesz tam zagladac bo moze wlascicel wystawi go ponownie i tam znajdziesz namiary na niego


poszukaj gdzies namiarow na dj dolara to jest jego samochod...aki manieczkowi dj...na mazowszu czesto gra


--------------------
69034df85e]http://www.ctm238.webpark.pl/ctm_podpis.jpg[/]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Sun, 04 Jul 2004 - 14:22
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT("WASyL":13zi6dfg)
CYTAT("hustla":13zi6dfg)

[list]
[*] turbina 600-1000 zł - ja bym liczyl z 300zl[/*:m:13zi6dfg]
[*] kolektor ok 600-1000 zł - za 300 tez zrobisz[/*:m:13zi6dfg]
[*] program ok 1000-1200 zł - ee, program:) za 500 ktos ci napewno zrobi[/*:m:13zi6dfg]
[*] pompa paliwowa 200 zł - tutaj nie wiem[/*:m:13zi6dfg]
[*] dodatkowy wtryskiwacz (ceny nie znam) - tez nie wiem[/*:m:13zi6dfg]
[*] intercooler w 500 powinieneś sie zmieścić - mozna sobei odpuscic[/*:m:13zi6dfg][list]



pees. jeśli coś pomyliłem/nie dopisałem to porsze poprawić


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 12:14