![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 April 2009 Skąd: Wroclove ![]() |
Hello!
Podjąłem decyzję życiową, że czas wrócić do upalania po torze ![]() Budżet to 20 tysi, auto będzie jeździć głównie po torze Kielce i torze Jastrząb. Wypadałoby, żeby mogło się poruszać po drogach publicznych o własnych siłach - nie mam autolawety. Gdyby ktoś mial konkretną ofertę na oku to chętnie obejrzę! Dzięki za pomoc. Konrad -------------------- http://fb.com/rsmotorph <- fotografia moto!
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Tue, 11 October 2011 ![]() |
Jastrząb jest bardziej kręty niż szybki. Nie faworyzuje mocnych/ b mocnych samochodów.
Przejedz się kiedyś jak będzie trening auto i poproś kilka osób o przewóz na prawym. Bedzie łatwiej się zdecydować. -------------------- MR2 2zz sc (Janusze Tuningu)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 April 2009 Skąd: Wroclove ![]() |
nie mówię, że auto ma być mocne - nawet nie mówię, że musi być konkurencyjne - to i tak głównie po to, żeby mieć fun i nauczyć się jeździć... niestety np MX-5 odpada, raczej brak dachu to słaba opcja w te tematy...
-------------------- http://fb.com/rsmotorph <- fotografia moto!
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Thu, 18 November 2010 ![]() |
20k na sam zakup czy 20k na auto + przygotowanie?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
MX-5 1.8, potem kompresor lub turbo, tanie części (opony, hamulce), dobrze skręca, mało mocy, fajne jako drugie auto bo roadster
A oprócz tego to klasyka BMW odpowiednie do budżetu. -------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 April 2009 Skąd: Wroclove ![]() |
20k to już wszystko co mam, więc wolałbym dać mniej - najlepiej do 18, żeby zostało na serwis po zakupie.
Czy do MX-5 da się włożyć cokolwiek, co przypomina klatkę i jest sensowne? -------------------- http://fb.com/rsmotorph <- fotografia moto!
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2011 Skąd: Płock ![]() |
Póki nie ma jeszcze odpowiedzi kup E36
![]() ![]() Miałem ten sam pomysł na zakup auta jak Ty tylko z założeniem że to auto tylko na tor chciałem coś z napędem na 4 koła lub pseudo napędem na 4 koła . Finalnie w grze zostały 2 auta Celica i Audi TT padło na TT . Budżet na zakup auta 20 k . Kupiłem 1.8T 225 ps quattro . Początkowo w planach miałem ogarnąć auto mechanicznie żeby było w 100% sprawne . ( dalej jesteśmy w założonym budżecie ) Jednak zaraz po zakupie ( jesień poprzedniego roku ) powstał pomysł budowy na tej bazie "dorosłego" auta i teraz cieszę się super przygotowanym autem i jestem MEGA zadowolony . Wracając do TT - zamontujesz blue haldex lub insert w haldex ( za grosze ) - gwint - poliuretany i będziesz pod wrażeniem jak to auto prowadzi się na torze . -------------------- E 63 S AMG
E30 318is zbudowane na Tor ;) E36 328 zbudowane na Tor ;) |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2010 Skąd: Kraków ![]() |
też miałem taki dylemat, wybrałem e46 325ti, auto w trakcie przygotowań wiec na razie nic więcej Ci nie napiszę
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 25 August 2015 Skąd: 3miasto ![]() |
20k to już wszystko co mam, więc wolałbym dać mniej - najlepiej do 18, żeby zostało na serwis po zakupie. Czy do MX-5 da się włożyć cokolwiek, co przypomina klatkę i jest sensowne? Oczywiście, że się da. Uważam, że w tej kasie będzie Ci ciężko o auto, które daje więcej funu z jazdy. W kwocie 20 tyś zł jesteś w stanie w miarę sensownie przygotować samochód do jazdy po torze a jeśli będziesz chciał więcej ognia jest masa sprawdzonych projektów z kompresorem/turbiną za rozsądne pieniądze. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Co do MX5 to żeby kask i klatka były, to trzeba chyba dobrze sprawdzić i się podowiadywać jaki wzrost maxymalny się nie tylko zmieści ale i będzie w prawidłowej pozycji za kierownicą.
Nie siedziałem w takiej MX5, tylko w zwykłej i no niestety, chyba dla >180cm, to problemy z powyższym będą. Jak się takie MX5 w razie dachowania zachowuje gdy najwyższą częścią jest czubek głowy kierowcy ? zawsze mnie to zastanawiało, bo po krótkiej przejażdżce zwykłej drogowej bardzo mi się wóz spodobał, ale wydaje mi się , że wymaga specyficznej budowy ciała. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 April 2009 Skąd: Wroclove ![]() |
kurczę, nie spodziewałem się takiego odzewu - więc po kolei
![]() CYTAT Wracając do TT - zamontujesz blue haldex lub insert w haldex ( za grosze ) - gwint - poliuretany Rozmawiałem ze znajomym o S3, podobny przypadek, i rzekomo tak - seryjnie haldex 1 gen jako napęd bez rewelacji, a po zamontowaniu sterownika spinającego go na stałe podobno szybko się wysypuje? CYTAT też miałem taki dylemat, wybrałem e46 325ti, auto w trakcie przygotowań wiec na razie nic więcej Ci nie napiszę z ciekawości - 325ti to compact? czemu akurat ta buda, a nie np sedan? CYTAT Co do MX5 to żeby kask i klatka były, to trzeba chyba dobrze sprawdzić i się podowiadywać jaki wzrost maxymalny się nie tylko zmieści ale i będzie w prawidłowej pozycji za kierownicą. Nie siedziałem w takiej MX5, tylko w zwykłej i no niestety, chyba dla >180cm, to problemy z powyższym będą. Jak się takie MX5 w razie dachowania zachowuje gdy najwyższą częścią jest czubek głowy kierowcy ? zawsze mnie to zastanawiało, bo po krótkiej przejażdżce zwykłej drogowej bardzo mi się wóz spodobał, ale wydaje mi się , że wymaga specyficznej budowy ciała. Czasem 1,78m wzrostu się jednak przydaje - może bym się zmieścił? ![]() Interesujący jest koncept MX-5 jako broni torowej, ale kwestia bezpieczeństwa dalej mnie nurtuje... w razie dachowania chyba raczej lipa? -------------------- http://fb.com/rsmotorph <- fotografia moto!
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2011 Skąd: Płock ![]() |
Jeśli chodzi o haldex to u mnie przed upalaniem sprawdzony ( wymieniony olej filtr ) i śmiga na insercie bez zarzutu .
U mnie przenosi 400KM i prawie 500 Nm . Auto upalane w 99% tylko na torach ( często z przesiadaniem się kierowców nie stygnie ) Na forum TT nie widziałem wielu tematów ( problem z haldexem itp ) ![]() -------------------- E 63 S AMG
E30 318is zbudowane na Tor ;) E36 328 zbudowane na Tor ;) |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 April 2009 Skąd: Wroclove ![]() |
czy w TT i w S3 jest ten sam haldex w takim razie?
@Hubert - a jak masz spięte? 50/50 cały czas? -------------------- http://fb.com/rsmotorph <- fotografia moto!
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2010 Skąd: Kraków ![]() |
325ti to compact, a wiec krótsza i lżejsza buda, więcej niezmeczonych egzemplarzy również dlatego ze to auto jest brzydkie i mniej popularne, bazę kupujesz za śmieszną kwotę w stosunku do sedana czy coupe a baza do nauki i kolejne mody jest bardzo dobra. Pod prawie każdym względem jest to bliźniak do sedana, części zamienne między wersjami, rozstaw kół/osi identyczny tylko auto ma obcięty tył
![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
... Czasem 1,78m wzrostu się jednak przydaje - może bym się zmieścił? ![]() Interesujący jest koncept MX-5 jako broni torowej, ale kwestia bezpieczeństwa dalej mnie nurtuje... w razie dachowania chyba raczej lipa? E, to mając taki atut, to nie ma co szukać dalej tylko MX5 szukać. Co do dachu to na pewno są na to jakieś opracowane rozwiązania, ja nie znam, ale tak popularne auto trackday'owe przecież musi takowe mieć. Lekkie, małe koła = więcej opon, więcej hamulców za tą samą cenę itd. Same zalety. Tylko ten dach jakoś dorobić z klatką i już. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 April 2009 Skąd: Wroclove ![]() |
-------------------- http://fb.com/rsmotorph <- fotografia moto!
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2010 Skąd: Kraków ![]() |
ładny, choć to przekładka z 1,8, nie za drogo ? to jest odpicowane na DCar, Ty raczej potrzebujesz dobrej bazy ... ale fajny
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 April 2009 Skąd: Wroclove ![]() |
no potrzebuje dobrej bazy, ale samemu nie zrobię swapa, raczej tez nie znam nikogo, kto się obraca w BMW... wolę gotowca.. z ceną fakt, lekkie przegięcie, ale może da radę ponegocjować...
nie bardzo znam się na BMW - jak bym je oglądał to na co zwrócić uwagę? -------------------- http://fb.com/rsmotorph <- fotografia moto!
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Nie no, ładne jest (jak na e46 compact), ale w swapy to ja bym się nie pchał. Chyba, że masz możliwość na prawdę dokładnie sprawdzić, czy nie ma gdzieś poukrywanego druciarstwa.
A z BMW to chyba nadal do upalania lepsze E36 - mimo, że generalnie mam go dość po swoim, to jednak łatwiej do niego o części do sportu, niż do późniejszych modeli. Ale powiem tak - jak się przejechałem MX-5 NB 1.8 ze szperą to stwierdziłem, że E36 absolutnie nie ma do tego podejścia, jeśli chodzi o czystą frajdę z jazdy. Nawet przy małych prędkościach ciężko się nie uśmiechnąć za kierownicą tej Mazdy. Jak nie przeszkadza Ci fakt, że to roadster (tzn. czy sędziom na imprezach gdzie startujesz to nie przeszkadza), to chyba nie ma fajniejszego RWD w tym budżecie. Klatkę oczywiście się da (kwestia kasy) ale może, w razie problemów z miejscem na kierowcę, wystarczyłby chociaż taki rollbar? ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2010 Skąd: Kraków ![]() |
jak w każdym aucie na wszystko
![]() Poza tym przeszukaj fora i yt tam jest wszystko |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 00:13 |