![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 26 March 2016 Skąd: Podlaskie ![]() |
Witam. Jestem posiadaczem ibizy cupry 6l. Po założeniu hybrydy k03s (wirnik strony zimnej 41,6mm aktualnie), turbo strasznie późno wstaje. Przy okolo 3k rpm dopiero pojawia się 0,2 bara, a przy 4k dopiero pojawia sie max boost. Sztanga wg nowa, żeliwo nie wyklepane, n75 sprawny. Downpipe zrobiony 3 calowy->2,75cala->wydech końcowy 2.5cala. Tip orginał, soft orginał. Przed zmianą turbo wstawało przy ~~2400 rpm. Niżej zamieszczam loga. Ma ktoś pomysł co może być nie tak??
http://vaglog.pl/log_255973.html |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
Jak wygląda strona gorąca?, sztanga na ile ustawiona, jak wygląda tolaerancja między wirnikiem, a otworem na stronie zimnej?
-------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Witam. Jestem posiadaczem ibizy cupry 6l. Po założeniu hybrydy k03s (wirnik strony zimnej 41,6mm aktualnie), turbo strasznie późno wstaje. Przy okolo 3k rpm dopiero pojawia się 0,2 bara, a przy 4k dopiero pojawia sie max boost. Sztanga wg nowa, żeliwo nie wyklepane, n75 sprawny. Downpipe zrobiony 3 calowy->2,75cala->wydech końcowy 2.5cala. Tip orginał, soft orginał. Przed zmianą turbo wstawało przy ~~2400 rpm. Niżej zamieszczam loga. Ma ktoś pomysł co może być nie tak?? http://vaglog.pl/log_255973.html Przy montazu nikt nie krecil muszlami? Ja tak mialem i okazalo sie, ze nie bylo naciagu na wg. Zacznij od sprawdzenia naciagu sztangi z aktuatora. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 26 March 2016 Skąd: Podlaskie ![]() |
pasowanie miało być robione na 0,2mm, ale nie mierzyłem szczerze mówiąc po roztoczeniu. Dzisiaj jak zobaczyłem że na 80% duty jest 0,6 bara to troszkę sztangę podkręciłem, ale nic to nie zmieniło. Strona gorąca jest seryjna, żelwio nie popękane, klapka w porządku. Turbinę skręcałem sam, a kolega mi ustawiał tylko cisnienie otwarcia wg pompką. Podczas ustawiania strony zimnej i ciepłej względem kora stosowałem się do zaleceń.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Tue, 17 December 2013 Skąd: wawer ![]() |
Może poprostu actuator się zacina i jest lekko otwarta klapka...
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jak turbo laduje swoje tylko 2k rpm za pozno
, to obstawiam nieszczelny wg. Ewentualnie sprawdz szcselnosc dolotu, ale to takie oczywiste, ze nikt nie wspomina o tym fakcie. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 26 March 2016 Skąd: Podlaskie ![]() |
Podciągnąłem wg o 3 obroty i przy 3.2k juz mam full boosta, ale to chyba jeszcze za mało. Dzisiaj jeszcze zrobię obrót i przeloguje go zobaczę co się dzieje. Na 4 biegu gdzieś przez chwile przeładował, ale w sumie ma prawo przy nie wystrojonej turbinie.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 20 July 2013 Skąd: Mława ![]() |
odepnij wtyczkę z n75 i się przejedz,turbo powinno ładować 0.3 bara po całości obrotów
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
Albo zdejmij wężyk z gruszki od turbo i zobacz czy wstaje wcześniej ale przy odpiętym zaworku sprawdzisz szczelności klapki
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
No i nawet przed przeróbką chyba dosyć późno wstawało (2400rpm) , miałem zwykłe k03 bez s i z tego co pamiętam full już było przy 2000rpm (0.6bara) a max niewiele wyżej (1.0bara) i to z popękanym żeliwem .
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
jesli auto oprocz turba i w.w zmian jest seria, to masz dziure w dolocie
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 26 March 2016 Skąd: Podlaskie ![]() |
Znalazłem nieszczelność na wężu od dv, przy opasce puszczało. Podkręciłem jeszcze delikatnie cięgno od wg. Teraz przy 2600rpm pojawia się 0,6 bara-tak jak jest zadane. Na odłączonym n75 ładuje około 0,25bara.
Kolejna sprawa, żeby nie zakładać już nowego tematu. N249 okazał się uszkodzony, zaślepiłem wyjście na dv, a dv podłączyłem przez trójnik od regulatora ciśnienia paliwa, czy jest to prawidłowe? |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Znalazłem nieszczelność na wężu od dv, przy opasce puszczało. Podkręciłem jeszcze delikatnie cięgno od wg. Teraz przy 2600rpm pojawia się 0,6 bara-tak jak jest zadane. Na odłączonym n75 ładuje około 0,25bara. Kolejna sprawa, żeby nie zakładać już nowego tematu. N249 okazał się uszkodzony, zaślepiłem wyjście na dv, a dv podłączyłem przez trójnik od regulatora ciśnienia paliwa, czy jest to prawidłowe? Ale to bardziej chodziło o to żeby odpiąć podciśnienie między n75 a gruszką , a nie odpinać kostkę . Wtedy Masz obraz jak i kiedy turbo jest w stanie zbudować boost . Czyli pompuje ile wlezie ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 26 March 2016 Skąd: Podlaskie ![]() |
Ale to bardziej chodziło o to żeby odpiąć podciśnienie między n75 a gruszką , a nie odpinać kostkę . Wtedy Masz obraz jak i kiedy turbo jest w stanie zbudować boost . Czyli pompuje ile wlezie ![]() Wiem, zrozumiałem Ciebie. Jednak miałem na myśli to że Krzysiek pisał że wg ustawić w taki sposób żeby na odpiętej kostce było 0,3 bara. Pożałowałem silnika żeby odpinać całkiem wg od n75 ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Wiem, zrozumiałem Ciebie. Jednak miałem na myśli to że Krzysiek pisał że wg ustawić w taki sposób żeby na odpiętej kostce było 0,3 bara. Pożałowałem silnika żeby odpinać całkiem wg od n75 ![]() e tam ja tak ze dwa miesiące jeździłem i nic się nie stało ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 17:50 |