Shoutbox 0 nowych PW 


> Późno wstaje hybryda k03s 1.8t
adrian52
post Sat, 26 Mar 2016 - 19:59
Post #1


Rookie
Dołączył: Sat, 26 March 2016
Skąd: Podlaskie





Witam. Jestem posiadaczem ibizy cupry 6l. Po założeniu hybrydy k03s (wirnik strony zimnej 41,6mm aktualnie), turbo strasznie późno wstaje. Przy okolo 3k rpm dopiero pojawia się 0,2 bara, a przy 4k dopiero pojawia sie max boost. Sztanga wg nowa, żeliwo nie wyklepane, n75 sprawny. Downpipe zrobiony 3 calowy->2,75cala->wydech końcowy 2.5cala. Tip orginał, soft orginał. Przed zmianą turbo wstawało przy ~~2400 rpm. Niżej zamieszczam loga. Ma ktoś pomysł co może być nie tak??

http://vaglog.pl/log_255973.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 14)
Wspieraj forum
post Sat, 26 Mar 2016 - 19:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
DSTurbo
post Sat, 26 Mar 2016 - 20:11
Post #2


Super User
Dołączył: Fri, 03 April 2015





Jak wygląda strona gorąca?, sztanga na ile ustawiona, jak wygląda tolaerancja między wirnikiem, a otworem na stronie zimnej?


--------------------
Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 26 Mar 2016 - 20:32
Post #3


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(adrian52 @ Sat, 26 Mar 2016 - 19:59) *
Witam. Jestem posiadaczem ibizy cupry 6l. Po założeniu hybrydy k03s (wirnik strony zimnej 41,6mm aktualnie), turbo strasznie późno wstaje. Przy okolo 3k rpm dopiero pojawia się 0,2 bara, a przy 4k dopiero pojawia sie max boost. Sztanga wg nowa, żeliwo nie wyklepane, n75 sprawny. Downpipe zrobiony 3 calowy->2,75cala->wydech końcowy 2.5cala. Tip orginał, soft orginał. Przed zmianą turbo wstawało przy ~~2400 rpm. Niżej zamieszczam loga. Ma ktoś pomysł co może być nie tak??

http://vaglog.pl/log_255973.html

Przy montazu nikt nie krecil muszlami? Ja tak mialem i okazalo sie, ze nie bylo naciagu na wg. Zacznij od sprawdzenia naciagu sztangi z aktuatora.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian52
post Sat, 26 Mar 2016 - 21:08
Post #4


Rookie
Dołączył: Sat, 26 March 2016
Skąd: Podlaskie





pasowanie miało być robione na 0,2mm, ale nie mierzyłem szczerze mówiąc po roztoczeniu. Dzisiaj jak zobaczyłem że na 80% duty jest 0,6 bara to troszkę sztangę podkręciłem, ale nic to nie zmieniło. Strona gorąca jest seryjna, żelwio nie popękane, klapka w porządku. Turbinę skręcałem sam, a kolega mi ustawiał tylko cisnienie otwarcia wg pompką. Podczas ustawiania strony zimnej i ciepłej względem kora stosowałem się do zaleceń.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michaswawa2
post Sun, 27 Mar 2016 - 17:24
Post #5


User
Dołączył: Tue, 17 December 2013
Skąd: wawer





Może poprostu actuator się zacina i jest lekko otwarta klapka...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sun, 27 Mar 2016 - 17:46
Post #6


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Jak turbo laduje swoje tylko 2k rpm za pozno
, to obstawiam nieszczelny wg. Ewentualnie sprawdz szcselnosc dolotu, ale to takie oczywiste, ze nikt nie wspomina o tym fakcie.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian52
post Mon, 28 Mar 2016 - 09:01
Post #7


Rookie
Dołączył: Sat, 26 March 2016
Skąd: Podlaskie





Podciągnąłem wg o 3 obroty i przy 3.2k juz mam full boosta, ale to chyba jeszcze za mało. Dzisiaj jeszcze zrobię obrót i przeloguje go zobaczę co się dzieje. Na 4 biegu gdzieś przez chwile przeładował, ale w sumie ma prawo przy nie wystrojonej turbinie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krzysiekml
post Mon, 28 Mar 2016 - 10:10
Post #8


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 July 2013
Skąd: Mława





odepnij wtyczkę z n75 i się przejedz,turbo powinno ładować 0.3 bara po całości obrotów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Mon, 28 Mar 2016 - 11:53
Post #9


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





Albo zdejmij wężyk z gruszki od turbo i zobacz czy wstaje wcześniej ale przy odpiętym zaworku sprawdzisz szczelności klapki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Mon, 28 Mar 2016 - 12:08
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





No i nawet przed przeróbką chyba dosyć późno wstawało (2400rpm) , miałem zwykłe k03 bez s i z tego co pamiętam full już było przy 2000rpm (0.6bara) a max niewiele wyżej (1.0bara) i to z popękanym żeliwem .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 28 Mar 2016 - 12:30
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





jesli auto oprocz turba i w.w zmian jest seria, to masz dziure w dolocie wink.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian52
post Wed, 06 Apr 2016 - 23:10
Post #12


Rookie
Dołączył: Sat, 26 March 2016
Skąd: Podlaskie





Znalazłem nieszczelność na wężu od dv, przy opasce puszczało. Podkręciłem jeszcze delikatnie cięgno od wg. Teraz przy 2600rpm pojawia się 0,6 bara-tak jak jest zadane. Na odłączonym n75 ładuje około 0,25bara.
Kolejna sprawa, żeby nie zakładać już nowego tematu. N249 okazał się uszkodzony, zaślepiłem wyjście na dv, a dv podłączyłem przez trójnik od regulatora ciśnienia paliwa, czy jest to prawidłowe?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Wed, 06 Apr 2016 - 23:22
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





CYTAT(adrian52 @ Wed, 06 Apr 2016 - 23:10) *
Znalazłem nieszczelność na wężu od dv, przy opasce puszczało. Podkręciłem jeszcze delikatnie cięgno od wg. Teraz przy 2600rpm pojawia się 0,6 bara-tak jak jest zadane. Na odłączonym n75 ładuje około 0,25bara.
Kolejna sprawa, żeby nie zakładać już nowego tematu. N249 okazał się uszkodzony, zaślepiłem wyjście na dv, a dv podłączyłem przez trójnik od regulatora ciśnienia paliwa, czy jest to prawidłowe?


Ale to bardziej chodziło o to żeby odpiąć podciśnienie między n75 a gruszką , a nie odpinać kostkę . Wtedy Masz obraz jak i kiedy turbo jest w stanie zbudować boost . Czyli pompuje ile wlezie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian52
post Wed, 06 Apr 2016 - 23:29
Post #14


Rookie
Dołączył: Sat, 26 March 2016
Skąd: Podlaskie





CYTAT(jakub1t @ Wed, 06 Apr 2016 - 23:22) *
Ale to bardziej chodziło o to żeby odpiąć podciśnienie między n75 a gruszką , a nie odpinać kostkę . Wtedy Masz obraz jak i kiedy turbo jest w stanie zbudować boost . Czyli pompuje ile wlezie smile.gif

Wiem, zrozumiałem Ciebie. Jednak miałem na myśli to że Krzysiek pisał że wg ustawić w taki sposób żeby na odpiętej kostce było 0,3 bara. Pożałowałem silnika żeby odpinać całkiem wg od n75 biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Thu, 07 Apr 2016 - 08:55
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





CYTAT(adrian52 @ Wed, 06 Apr 2016 - 23:29) *
Wiem, zrozumiałem Ciebie. Jednak miałem na myśli to że Krzysiek pisał że wg ustawić w taki sposób żeby na odpiętej kostce było 0,3 bara. Pożałowałem silnika żeby odpinać całkiem wg od n75 biggrin.gif

e tam ja tak ze dwa miesiące jeździłem i nic się nie stało smile.gif tyle że max doładowanie to 1.1bara u mnie wtedy było w peaku
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 17:50