![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 25 October 2015 ![]() |
Panowie mam pytanko cale życie bylem scigantem nie interesowała meni optyka ... lecz teraz z biegiem lat chyba sie już starzeje zachcialo mi sie fajnej dużj i szerokiej felgi stod moje pytanie czy jak na felge 9,5 naciagne opone 225 czy bede sobie mógł spokojnie tez na nie zapierdilac czy raczej nie odpowiedzie mi prosze .... bo lubie czasem pocipiec ale chciałbym mieć fajna fele da sie to pogodzic .... ?
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Naciąg=kupa.
To nie ma prawa mieć dobrych właściwości jezdnych, skoro do podłoża przylega tylko część opony. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
do podłoża przylega część opony... hmmm
czyli że jak? dla mnie naciąg to naciągnięcie bocznych ścian opony i raczej średnio wpływa na przyleganie opony do podłoża, negatyw owszem ale naciąg? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
do podłoża przylega część opony... hmmm czyli że jak? dla mnie naciąg to naciągnięcie bocznych ścian opony i raczej średnio wpływa na przyleganie opony do podłoża, negatyw owszem ale naciąg? Mówisz, że całe życie byłeś ścigantem ![]() ![]() ![]() EDIT: Upsss sorry ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
-------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 21 August 2012 ![]() |
Panowie mam pytanko cale życie bylem scigantem nie interesowała meni optyka ... lecz teraz z biegiem lat chyba sie już starzeje zachcialo mi sie fajnej dużj i szerokiej felgi stod moje pytanie czy jak na felge 9,5 naciagne opone 225 czy bede sobie mógł spokojnie tez na nie zapierdilac czy raczej nie odpowiedzie mi prosze .... bo lubie czasem pocipiec ale chciałbym mieć fajna fele da sie to pogodzic .... ? Da się. Od 2009 roku mam naciągi w autach weekendowych. Obecnie rwd v8 turbo. 1700kg 568Nm i setup 9.5/11 do tego 215/45 i 245/40. Zestaw miał być tylko na "lans". Ostatnio w Niemczech 270, rondo bokiem, cały czas jakieś wyjścia bokiem z gazu zapalając oponę i nic się nie dzieje. I wiem wiem, że to nie bezpieczne itp. Nie mam chorych negatywów więc całość bieżnika przyklejona do asfaltu. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
Dla jednych to lans, dla innych choroba. Ja osobiście nie rozumiem tej mody, własciwości jezdnych naciąg nie poprawia. Sam naciąg na stożek wygląda kuriozalnie, ale lepsze to niż camber style
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 ![]() |
Rondo bokiem ? 270 po autostradzie ? I co z tego.
Opona założona w ten sposób nie ma prawa pracować dobrze. Kupiłem kiedyś auto na takim komicznym kole gdzie felga z 1,5" za szeroka względem opony. Nie dość że wyglądało to śmiesznie, niedorzecznie, tragicznie - taki remizowy tuning, to jeszcze auto się w ogóle nie prowadziło. Owszem, 2xx jechało się normalnie po prostym. Bokiem też się dało polecieć gdziekolwiek - to chyba logiczne, im gorzej auto się prowadzi tym łatwiej latać bokami. Po założeniu normalych kół nagle pojawiła się subiektywnie 2x lepsza przyczepność na zakrętach. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
O to chodzi.
Bez urazy, ale post kolegi akim ma żadną wartość. Każdy, powtarzam KAŻDY kto lata bokiem wie dobrze, że nawet delikatnie zjechana boczna ścianka przednich opon wpływa na gorszą kontrolę auta podczas jazdy uślizgiem/drift. Jak ktoś tego nie czuje to trudno - ale niech nie wmawia innym, że opona która ma naciąg i boczna krawędź nie dotyka podłoża to jest przyczepna i dobrze się klei, bo to kiepski wkręt. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 12:50 |