Shoutbox 0 nowych PW 


> Uszczelka turbo-kolektor nagminne wydmuchiwanie
damianomen7
post Wed, 17 Feb 2016 - 20:19
Post #1


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 November 2009





Jak w temacie. Zakladal ktoś może bez uszczelki? Glansze splanowane, niby wszystko ok ale ciagle wydmuchuje. Kolektor dlugi baran.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 18)
Wspieraj forum
post Wed, 17 Feb 2016 - 20:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
!markos
post Wed, 17 Feb 2016 - 20:56
Post #2


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Flansze. Jak wydmuchuje, to coś jest krzywe, albo za słabo skręcone.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DSTurbo
post Wed, 17 Feb 2016 - 21:59
Post #3


Super User
Dołączył: Fri, 03 April 2015





Jak splanowane powierzchnie to uszczelka, w ostateczności pasta tylko uważaj żeby nie wyciekła do środka, po wyschnięciu może walnąć w wirnik.


--------------------
Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 17 Feb 2016 - 22:13
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Za cienka flansza.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markzo
post Wed, 17 Feb 2016 - 22:35
Post #5


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2008
Skąd: Rzeszów





a DP przykręcony gdzieś dalej do silnika? Jak nie masz jakieś wspornika to będzie ciągle robiło jakieś nieszczelności, mi kilkukrotnie wydmuchiwało uszczelkę kolektora wydechowego dopóki nie dorobiłem wspornika. Teraz DP jest przykręcony do tylnej ścianki bloku i jest spokój wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Wed, 17 Feb 2016 - 22:42
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





ja jak robiłem docelowe turbo i wiedziałem że dam radę wyjąć wsio bez żeliwa to po prostu przyspawałem do kolektora i problem uszczelki zniknął (tak wiem to druciarstwo), więc jeśli masz taką opcję to przemyśl

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
duct tape
post Wed, 17 Feb 2016 - 23:05
Post #7


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 March 2013





Może by tak napawać ze 4 drobne "kropki" na flanszy żeby wbiły się w uszczelkę przy dokręcaniu i ją trzymały? rolleyes.gif Taki drut-mode wymyślony na poczekaniu laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kowalczykowy
post Thu, 18 Feb 2016 - 00:17
Post #8


Super User
Dołączył: Sat, 02 November 2013





Jakie śruby/szpilki, jakie nakrętki. Podstawa do szpilki do kolektorów wydechowych i nakrętki np. miedziowane.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damianomen7
post Thu, 18 Feb 2016 - 07:52
Post #9


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 November 2009





Szpilki, nakretki miedziane, glansza 1,5 cm. DPek ma w sobie złączke elastyczna ok 30cm za flansza z turbo. Ale może sprobuje i tak dac wspornik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damianomen7
post Thu, 18 Feb 2016 - 09:45
Post #10


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 November 2009





Flansza* pojeb@#y słownik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kowalczykowy
post Thu, 18 Feb 2016 - 11:19
Post #11


Super User
Dołączył: Sat, 02 November 2013





A sama uszczelka jakiego jest typu? Metalowa jedno warstwową, wielowarstwowa czy taka typu seryjna?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 18 Feb 2016 - 11:22
Post #12


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Mam to samo w saabie 9-3. Turbo po upgrejdzie na 19t. Najpierw wydmuchalo mi 2 miedziane uszczelki (po demontazu wygladaly jak psu z gardla), pozniej zamontowel seryjna stalowa z ASO i po paru dluzszych przyspieszeniach mam to samo - juz gdzies przepuszcza. Sruby sa dociagniete dosc mocno, bo szpilki 8mm a dokrecane ~ 50Nm. Napewno sie nie luzuja. Wsporniki z turbo do bloku mam tak jak przewidzial producent, ale to nie pomaga.

Moze wiecej warstw uszczelki by problem zalatwilo? U mnie jest stalowa 1 warstwowa z takim przetloczeniem, ktore sie prasuje przy dokrecaniu flanszy.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damianomen7
post Thu, 18 Feb 2016 - 15:00
Post #13


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 November 2009





U mnie wielowarstwowa z kwasiaka, jest taka seryjna (muszla porsche). Byl pomysl żeby skrecic bez uszczelki na pascie, ale wole tego pokico unikać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 18 Feb 2016 - 15:00
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Kurczaki, flansze 15mm, nowe uszczelki i złączka elastyczna zaraz dalej, a tu nadal problem. Chyba rzeczywiście zostanie spawanie, dasz radę w takim setupie dojść do wszystkich śrub kolektor-głowica?


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damianomen7
post Thu, 18 Feb 2016 - 20:29
Post #15


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 November 2009





CYTAT(Mis @ Thu, 18 Feb 2016 - 15:00) *
Kurczaki, flansze 15mm, nowe uszczelki i złączka elastyczna zaraz dalej, a tu nadal problem. Chyba rzeczywiście zostanie spawanie, dasz radę w takim setupie dojść do wszystkich śrub kolektor-głowica?

Do wszystkich śrub dojscie bez wchodzenia pod auto. Wlasnie wszystko zdaje się jest jak trzeba a dalej wypierdyka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Thu, 18 Feb 2016 - 21:36
Post #16


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





jesl;i wszystko rowne i nowe to tylko szpilki, dobrac inne z innego auta solidniejsze takie ktore pod wplywem temperatury i kliku przyspzieszen nie beda sie rozciagaly
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Thu, 18 Feb 2016 - 21:43
Post #17









Wrzuc kilka zdjec tego na aucie.. moze ktos zauwazy cos oczywistego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Fri, 19 Feb 2016 - 01:13
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Szpilki i nakrętki daj nierdzewne, najlepiej w klasie A4


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Fri, 19 Feb 2016 - 08:12
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





a moze puchnie flansza przy max bucie, ja bym spróbował poprzecinac pomiedzy rurami po srodku otworów na szpilki tak ze jak skrecisz to śruba bedzie trzymałą tak jakby dwie czesci
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 11:38