![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 November 2009 ![]() |
Jak w temacie. Zakladal ktoś może bez uszczelki? Glansze splanowane, niby wszystko ok ale ciagle wydmuchuje. Kolektor dlugi baran.
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Flansze. Jak wydmuchuje, to coś jest krzywe, albo za słabo skręcone.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
Jak splanowane powierzchnie to uszczelka, w ostateczności pasta tylko uważaj żeby nie wyciekła do środka, po wyschnięciu może walnąć w wirnik.
-------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Za cienka flansza.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
a DP przykręcony gdzieś dalej do silnika? Jak nie masz jakieś wspornika to będzie ciągle robiło jakieś nieszczelności, mi kilkukrotnie wydmuchiwało uszczelkę kolektora wydechowego dopóki nie dorobiłem wspornika. Teraz DP jest przykręcony do tylnej ścianki bloku i jest spokój
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
ja jak robiłem docelowe turbo i wiedziałem że dam radę wyjąć wsio bez żeliwa to po prostu przyspawałem do kolektora i problem uszczelki zniknął (tak wiem to druciarstwo), więc jeśli masz taką opcję to przemyśl
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 March 2013 ![]() |
Może by tak napawać ze 4 drobne "kropki" na flanszy żeby wbiły się w uszczelkę przy dokręcaniu i ją trzymały?
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 02 November 2013 ![]() |
Jakie śruby/szpilki, jakie nakrętki. Podstawa do szpilki do kolektorów wydechowych i nakrętki np. miedziowane.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 November 2009 ![]() |
Szpilki, nakretki miedziane, glansza 1,5 cm. DPek ma w sobie złączke elastyczna ok 30cm za flansza z turbo. Ale może sprobuje i tak dac wspornik.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 November 2009 ![]() |
Flansza* pojeb@#y słownik.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 02 November 2013 ![]() |
A sama uszczelka jakiego jest typu? Metalowa jedno warstwową, wielowarstwowa czy taka typu seryjna?
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Mam to samo w saabie 9-3. Turbo po upgrejdzie na 19t. Najpierw wydmuchalo mi 2 miedziane uszczelki (po demontazu wygladaly jak psu z gardla), pozniej zamontowel seryjna stalowa z ASO i po paru dluzszych przyspieszeniach mam to samo - juz gdzies przepuszcza. Sruby sa dociagniete dosc mocno, bo szpilki 8mm a dokrecane ~ 50Nm. Napewno sie nie luzuja. Wsporniki z turbo do bloku mam tak jak przewidzial producent, ale to nie pomaga.
Moze wiecej warstw uszczelki by problem zalatwilo? U mnie jest stalowa 1 warstwowa z takim przetloczeniem, ktore sie prasuje przy dokrecaniu flanszy. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 November 2009 ![]() |
U mnie wielowarstwowa z kwasiaka, jest taka seryjna (muszla porsche). Byl pomysl żeby skrecic bez uszczelki na pascie, ale wole tego pokico unikać.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Kurczaki, flansze 15mm, nowe uszczelki i złączka elastyczna zaraz dalej, a tu nadal problem. Chyba rzeczywiście zostanie spawanie, dasz radę w takim setupie dojść do wszystkich śrub kolektor-głowica?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 November 2009 ![]() |
Kurczaki, flansze 15mm, nowe uszczelki i złączka elastyczna zaraz dalej, a tu nadal problem. Chyba rzeczywiście zostanie spawanie, dasz radę w takim setupie dojść do wszystkich śrub kolektor-głowica? Do wszystkich śrub dojscie bez wchodzenia pod auto. Wlasnie wszystko zdaje się jest jak trzeba a dalej wypierdyka. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce ![]() |
jesl;i wszystko rowne i nowe to tylko szpilki, dobrac inne z innego auta solidniejsze takie ktore pod wplywem temperatury i kliku przyspzieszen nie beda sie rozciagaly
|
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#17
|
![]() |
Wrzuc kilka zdjec tego na aucie.. moze ktos zauwazy cos oczywistego
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Szpilki i nakrętki daj nierdzewne, najlepiej w klasie A4
-------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
a moze puchnie flansza przy max bucie, ja bym spróbował poprzecinac pomiedzy rurami po srodku otworów na szpilki tak ze jak skrecisz to śruba bedzie trzymałą tak jakby dwie czesci
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 11:38 |