![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 19 April 2015 Skąd: Podbeskidzie ![]() |
Witam robie znajomemu budżetowego swapa na m50b20 vanos do e36 z e34.Problem polega na tym że w silniku który maił byc mega pewny postanowiłem zrobić przed monatażem pomiar kompresji na ziemi wynik wygląda dla mnie jak na złom tylko na 6 cylindrze wyszlo 10 a reszta grubo po nizej a na 2 cylindrach 3 i 4 zresztą kręcąc wał kluczem czuć odrazu jak by pracowały max 2 cylindry .. Problem najwiekszy w tym ze sprzedawca twierdzi ze zawiesil sie vanos i jak założymy to wystarczy na linie go pocignąć kawałek i sie to rozejdzie
![]() |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
silnik nie powinien być zagrzany przed pomiarem kompresji? Przepustnica otwarta? Jest jakiś sposób by uzyskać te 800 obrotów na min na ziemi w ogole?
Vanos kręci tylko wałkiem ssącym powyżej pewnych obrotów, nic do kompresji nie ma. Nie ma co, sprzedawca ma dobrą bajerkę ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 19 April 2015 Skąd: Podbeskidzie ![]() |
Dzięki za odpowiedz .Powinien ale tu akurat nie było możliwości właściciel taki silnik kupił bo tanio
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 16:55 |