Shoutbox 0 nowych PW 


> w211 e55 czy CLS 55 ?
doktor1981
post Sat, 28 Nov 2015 - 12:23
Post #1


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 August 2013





witam:)
przymiezalem sie do e55 w211... ale ostatnio natknelem sie na kilka aukcji CLSa 55AMG - i ceny sa dosc zblizone

interesowaly by mnie opinie ludzi ktorzy mieli stycznosc z tymi autami:)
domyslam sie ze CLS bardziej naszprycowany elektronika? = wieksza awaryjnosc?
na plus CLSa to ze mlodszy i mniejsze naloty.

auto ma sluzyc jako zabawka latem, nie bede robil przebiegow autostradowych, i podejrzewam ze roczny przebieg bedzie ok 5-10 tys km
pominmy koszty eksploatacji typu zawieszenie, hamulce itp bo to sam sprawdzilem w katalogach

bardziej interesuja mnie opinie ludzi ktorzy mieli do czynienia z tymi modelami mercedesa. jak z ich awaryjnascia itp.

bede wdzieczny za pomoc smile.gif pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 14)
Wspieraj forum
post Sat, 28 Nov 2015 - 12:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
skandaloo
post Sat, 28 Nov 2015 - 13:48
Post #2


Super User
Dołączył: Tue, 14 February 2006
Skąd: Poznań





http://www.racingforum.pl/Mercedes-w211-E5...ft-t130972.html

Go to the top of the page
 
+Quote Post
domino92
post Wed, 29 Jun 2016 - 12:36
Post #3


User
Dołączył: Thu, 18 February 2016
Skąd: Kraków





Interesowałem się kiedyś kupnem CLS 55 / 63 AMG ponieważ ich ceny są bardzo zbliżone do w211 E55 a roczniki znacznie młodsze. Nie wiem o czym to świadczy (być może w211 jest trwalsze i dlatego dobrze trzyma cenę)

CLS jest nowszym samochodem więc pewnie elektronika daje się we znaki jak we wszystkich Mercach. Silnik m113 ten sam co w W211 więc z drobnymi wyjątkami nie powinno być problemów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ctian
post Wed, 29 Jun 2016 - 13:35
Post #4


User
Dołączył: Tue, 29 March 2016





To jest ten sam samochod tylko inaczej opakowany. To rak jakby kowic, ze A4 B5 jest bardziej awaryjne od Passata B5.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Wed, 29 Jun 2016 - 17:48
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Polecam CLS`a, zdecydowanie fajniejszy desing, technicznie to samo, auto rarytasik taki, bardzo rzadkie. Chyba że ma być dużym sedanem to niespecjalnie, bo nie dość że 4 osobowy to jeszcze subiektywnie mniej miejsca w środku.


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Wed, 29 Jun 2016 - 18:04
Post #6


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Z kolei W211 to niezły sleeper, większość osób się spodziewa że to prywatne taxi z 220 cdi albo coś podobnego wink.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Wed, 29 Jun 2016 - 23:09
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Niby tak ale kominy go zdradzają wink.gif poza tym musisz tez chciec takim taxi jezdzic na codzien wink.gif


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Fri, 01 Jul 2016 - 22:53
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Oprócz tych Mercedesów z podpisu mam CLS z tym silnikiem 55 390KM + 7g tronic i w211 E320 kombi 4matic.
Tak jak koledzy napisali to ten sam samochód tylko w innym opakowaniu.
W CLSie bardzo śmiesznie się siedzi przez bardzo małe okna które są nienaturalnie wysoko. Z tyłu mało miejsca nad głową. CLS ma ustawione dużo sztywniej zawieszenie.
Do zabawy chyba fajniejszy CLS.
M113 Kompressor nie jest awaryjny.


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patee
post Sat, 02 Jul 2016 - 13:20
Post #9


Super User
Dołączył: Thu, 23 October 2003
Skąd: Białystok





EssiRS, jak 4matic to masz 5-biegówke w W211 jak rozumiem.

Możesz jakoś porównać do 7g tronic? Nie masz problemów z 7g tronic?


--------------------
Renault Talisman Grandtour TCe200 EDC
Honda S2000 AP1 - płakałem jak sprzedawałem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Sun, 03 Jul 2016 - 09:30
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Pomiędzy skrzyniami jest przepaść. 7g tronic jest warta każdej dopłaconej złotówki do samochodu.
7g tronic chodzi na tyle fajnie, że długo myślałem czy by takiej nie założyć do mojego SLa zamiast manualnej skrzyni.

W w221 V12 Biturbo mam 5g tronic. Też nie ma podejścia do 7g tronic tylko że ta skrzynia wytrzymuje (nie pamiętam dokładnie) do około 700Nm, a fabrycznie V12 ma 830Nm.
Podobno teraz jest kolejna generacja tych skrzyń 7g tronic i podobno są wytrzymalsze.


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patee
post Sun, 03 Jul 2016 - 11:52
Post #11


Super User
Dołączył: Thu, 23 October 2003
Skąd: Białystok





no właśnie w tym rzecz, że się słyszy, że pierwsze generacje 7g tronic nie są przykładem bezawaryjności i jest trochę problemów
w przeciwieństwie do 5g, która przeważnie nie do zajechania jest



--------------------
Renault Talisman Grandtour TCe200 EDC
Honda S2000 AP1 - płakałem jak sprzedawałem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Sun, 03 Jul 2016 - 13:11
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Ze skrzynią nie mam najmniejszych problemów.
Chodzi perfekcyjnie.


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ja456
post Tue, 05 Jul 2016 - 13:51
Post #13


Frequent User
Dołączył: Fri, 16 March 2007





U mnie 7g tronic przez pewien czas szarpał w trakcie redukcji przy dojeżdżaniu do świateł - ponowna adaptacja w ASO pomogła. Teraz mam 215 tys km, przy 200 tys zmieniony został olej i dalej działa bardzo fajnie. Co prawda nie mam mocnego silnika, bo to CLS 350 2006 rok, ale ze skrzyni akurat jestem bardzo zadowolony.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Tue, 05 Jul 2016 - 22:53
Post #14


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





A u mnie w W221 S500 była do głównego remontu razem z konwerterem po 120k km. Podobno trzeba olej wymieniać co 50k km


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ctian
post Wed, 06 Jul 2016 - 07:43
Post #15


User
Dołączył: Tue, 29 March 2016





Na pewno trzeba.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 16:51