![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 24 October 2013 ![]() |
Witam,
Potrzebuję pomocy w doborze wałka rozrządu. Pacjent to Passat B5FL silnik oznaczenie BGW 2.0TDI 8V. Ma dłubnięty program, fizycznie i programowo wywalone eko bajery, czyli dpf, egr z chłodniczką i przepustnica. Wstawiony kolektor dolotowy z AWX i flansza zamiast egr, turbo po regeneracji, wyczyszczony dolot i IC ->na przyszłość będzie FMIC. Wstawione pompki z małym przebiegiem z BMM o oznaczeniu BQ. Skończyła się krzywka ssaca na 4tym cylindrze, muszę wymienić wałek rozrządu wg. etki ma on nr 038109101AF. W necie jest sporo info o podmianach wałka w 1.9TDI natomiast mało o 2.0TDI. Proszę o Wasze opinie na temat zamiany wałka na inny z 1.9TDI lub 2.0SDI co można zyskać, a co stracić po takiej operacji. Nie będę robił obróbki głowicy, więc wyczynowe wałki odpadają. Pozdr Nomad |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
Zakładaj od każdego innego typu ASZ,ARL,AXR,ATD.
BYLE NIE OD DPF'a Wałek od SDI owszem daje Ale powyżej 300km może. 5km Jak sie walek skonczyl to miska olejowa do zdjecia I pompa oleju do sprawdzenia. Dlaczego turbo wymienione? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 24 October 2013 ![]() |
Wielkie dzięki, o taką informację właśnie mi chodziło
![]() Stary olej odessany i wymieniony na świeży dodatkowo na dole misy przykleiłem magnes neodymowy, żeby wyłapał ew. opiłki... Turbine robiłem już wcześniej bo zapiekały się kierownice i łapał overboosty... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
Nie wylapiesz magnesem wszystkiego. Ja widziałem jak przez coś takiego panewki główne poszły i brak smarowania. Ja bym miskę zdjął..
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 24 October 2013 ![]() |
Dzięki, zatem misa w dół.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 19:58 |