![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
Toyota MR2 Roadster ZZ-W30 z 2005roku po lifcie
![]() Silnik: 1.8VVTI o oznaczeniu 1zz-FED 143hp został wymieniony na również 1.8 o oznaczeniu 2zz-ge z Corolli TS 192hp - silnik seria - filtr oleju KN - wzmocnione łapy silnika - olej Motul 300V - bardzo wydajna chłodnica Mishimoto Układ dolotowy: - ITB z trąbkami w plenum - filtr panelowy Pipecross - wlot z dachu bezpośrednio na filtr ![]() Układ wydechowy: - custom kolektor wydechowy 4-1 każdy runner równy - dwa tłumiki MG Motorsport z dwoma czarnymi końcówkami czarnymi ![]() Układ napędowy: - skrzynia biegów C64 ze szperą - zmienione przełożenie główne z 3.9 na 4.59 oraz zmienione przełożenia od 2 do 6 na krótsze - koła przód 17x7+205/45/17 koła tył 17x9 było 245/40/17 obecnie jest 225/45/17 z tyłu rozstaw zmieniony na 5x100 ![]() ![]() Zawieszenie: - zestaw zawieszenie gwintowanego BC Racing z odwróconym amorem - zestaw stabilizatorów Whiteline - przebudowane zawieszenie, - regulowane wahacze HARD RACE - rozpórka tył org ![]() ![]() ![]() Układ hamulcowy: - seria + elektryczna pompka do tworzenia podciśnienia. Elektronika: - Stand Alone Link ECU G4+ Xtreme (jest po prostu genialny, ogrom możliwości i budowy całego systemu) - Zestaw wyświetlacz Race Technology Dash2 + logger DL1 Club - zewnętrzny wyłącznik prądu - uruchomiona Klima na G4+ - procedura startu - kontrola trakcji - lekki aku przeniesiony z tyłu do przodu - przeważnie jest na odwrót ![]() ![]() ![]() Środek: - obudowa wyświetlacza Dash2 w miejsce org zegarów - wspawane mocowanie na kubeł i dla pasów wg zał. J - zmodyfikowana ściana grodziowa z powodu wlot z dachu na ITB http://www.kingsoft.com.pl/galeria/www/toy...a/buda/wlot.jpg ![]() MOC: Tutaj walczyliśmyy o każdego konia w NA, przetestowaliśmy masę różnych rozwiązań związanych z dolotem i wydechem, zajęło to ponad 400 pomiarów na hamowni, podczas czego dla różnych długości runnerów ssących ustawiany był odpowiedni kąt VTI, wszystko zrobiliśmy dla seryjnych wałów oraz Pipercams stage1 i stage2. Stage2 dał fajne przyrosty oprócz góry, której zawsze brakowało lub robiąć ciut lepszą góre za dużo na dole i środkowym zakresie obrotów traciliśmy. Wykres mocy seryjnej 1zz-fed Najlepsza seria ze zmodyfikowanym kolektorem wydechowym i dolotem na seryjnym ECU Plany: Już są realizowane, kończymy składać silnik ze wzmocnionym środkiem i dokładamy Rotrexa, cały czas był plan turbo ale chwile pojeździłem NA i decyzja padła właśnie na Rotrexa. Dochodzi elektryczna przepustnica i większe wtryski oraz dyfuzor i lotka oraz "pół-klatka". Będziemy walczyć z trakcją więc zadbamy o docisk do podłoża. Będą większe hamulce z przodu i z tyłu z czterotłokami. ![]() ![]() ![]() Mam nadzieje, że dobrze to opisałem, najbliższe dwa tygodnie będziemy działać ostro przy budowie MR2 więc postaram się na bieżąco robić update'y ![]() Na razie szukam odpowiednich foteli które da radę zamontować na podłodze i nadawały się do jazdy "na co dzień"... -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Jaki koszt sprężarki ? może być pw.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
hm nie chce mi się googlać i może kogoś jeszcze będzie to interesować, ale liczyłeś jakie obroty ma ta sprężara? bo to wygląda jakby ktoś połączył zimną strone turbiny z napędem pasowym co by mogło się wydawać debilnym pomysłem bo jak wiemy turbo się kręci z ogromnymi prędkościami aby miało swoją wydajność a tutaj? chyba że wtej szerokiej części napędowej jest jakaś sprytna przekładnia :>
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
Planetarna w przypadku Rotrexa.
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
W moim przypadku max około 110 tys. Jest to proste do obliczenia, potrzebna jest średnica koła pasowego. Na stronie producenta są praktycznie wszystkie informacje podane. Ja zrobiłem sobie kalkulator w excelu dla wygody
-------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Projekt zapowiada się bardzo ciekawie
![]() Który model Rotrexa został zastosowany? -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
Rotrex C30-84
-------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Z kubła polecam Bimarco C.
Oczekuję dalszych postępów zgodnie z zapowiedziami ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
czekałem na ten opis
![]() trochę tak mało tych koni w tym 2zz-cie wyszło, to jest na silniku czy kołach wykres? ps. jakbyście się z podłogą bawili to może jakieś grupowe ogarnąć - chętnie bym zamontował jak kosmicznych pieniędzy by nie kosztowało -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
czekałem na ten opis ![]() trochę tak mało tych koni w tym 2zz-cie wyszło, to jest na silniku czy kołach wykres? ps. jakbyście się z podłogą bawili to może jakieś grupowe ogarnąć - chętnie bym zamontował jak kosmicznych pieniędzy by nie kosztowało Wotjku czytaj dobrze na wykresie jest napisane WHP smile.gif I jest to jeden z lepszych wyników ale to i tak najlepszy, po modach tylko moment z dołu i w średnim zakresie mimo ITB, najlepiej nam wyszło 181whp po modach ale ze średnim momentem w całym zakresie. Na ST2 Pipercam najwięcej momentu z dołu i po 6500rpm później kupa. Albo taki silnik albo wałki nie ogarniają lepszego przepływu na górze - po logach wynika że to drugie wink.gif O co chodzi z podłogą? Testy LC: https://www.youtube.com/watch?v=FOSzN8RlgJE -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Wymiencie zawory. Seryjne lubia zgubic grzybek i zrobic mielonke w cylindrze.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A jaki jest sens robienia LC i walenia w wydech na kompresorze? Wystarczy zwykly REV limiter przy starcie.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
Wymiencie zawory. Seryjne lubia zgubic grzybek i zrobic mielonke w cylindrze. Opisze silnik pod turbo/kompresor jak będzie już złożony, mamy założone Ferrea Motorsport z sodem ![]() -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
A jaki jest sens robienia LC i walenia w wydech na kompresorze? Wystarczy zwykly REV limiter przy starcie. Ten LC był na NA i chodzi ogólnie o procedurę startu i kontrole trakcji w dobrej synchronizacji ![]() ![]() -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
A kręciliście walkami ?? Bo to az dziwne aby walki st2 dawaly na dole.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
W 2zz zmieniasz zmienna faze o 43stopnie na ssącym poza tym tak jak wcześniej napisałem robiliśmy testy z różnymi długościami runnerów ssących co robi ogromną różnice, dla odpowiedniego wałka długości runnera i ustawienia fazy możesz zdziałać dużo - zajęło to ponad 400pomairów.
Postaram się odnaleźć wykresy to wrzuce. -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 24 February 2013 ![]() |
Fajny gokart, widziany na żywo, robiony z głową i pomysłem. Ciekaw jestem efektu końcowego, bo to fajny projekt na tor
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
docisk od dołu (jakieś dyfuzory itp). miałem na myśli pisząc "podłoga"
![]() -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
![]() ![]() docisk od dołu (jakieś dyfuzory itp). miałem na myśli pisząc "podłoga" ![]() Niebawem zobaczysz ![]() -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
W jakim celu jest budowane to auto?
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 13:01 |