![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Witam,
Sprzedam Saaba 900NG z 1995 roku. Posiadam go od 2007 roku I zrobiłem nim zaledwie okolo 20tys km (teraz ma 126tys km). Od 2 lat praktycznie nie jeżdżę I dlatego postanowiłem sprzedać. Samochod legitymuje się mocą 402KM I 564Nm. Ostatni wynik z hamowni troche niższy 386KM I 544Nm - w międzyczasie wymieniany byl zawór APC I nie dostrajaliśmy fury. Poza tym było 35*C cieplej podczas pomiaru. ![]() ![]() ![]() Silnik: - Swap silnika na B234R 2.3T z 9000 Aero - Swap głowicy z silnika B235 (z 9-5 - lepsze przepływy) - Porting kolektora ssącego z oryginalnego silnika - Usunięcie płytki grzejnej miedzy kolekotrem ssącym a głowicą - Turbosprężarka Garrett GT28RS z gorącym żeliwem - AR .86 (kupiona jako nowa - przejechala ok 12tys km) - dodatkowa górna poduszka silnika - dolna poduszka silnika ze średniej twardości gumy (pełna) wykonana na zamówienie Modyfikacje bloku: - Seria Układ dolotowy: - 3" + KN - rura IC-przepustnica o zwiększonej średnicy - Intercooler 600x300x75 (rdzeń) Układ wydechowy: - 3" DP - przelotowy układ 2,75" na jednym tłumiku Układ paliwowy: - Wtryski Siemens DECA 630ccm - Walbro 255l/h Elektronika: - Trionic 5 wystrojony przez Coobcia - APC Trionic 7 Układ chłodzenia: - Seria Układ napędowy: - Skrzynia - 4,05 z Saaba 9-3 - Sprzęgło - VIGGEN - poliuretanowa poduszka skrzyni biegów Zawieszenie: - Sachs - sprężyny Jamex - kpl poliuretanów przód i tył - stabilizator 22mm Koła: - Felgi 7x17" Wolfrace - Bridgestone Potenza RE070 Układ hamulcowy: - Przód wentylowany 308mm 9-5 Aero - Tył wentylowany 300mm 9-5 Aero - Przewody w stalowym oplocie Googrige BODY KIT: - Seria poza przednim zderzakiem z 9-3 - Podniesiona o ok centymetr maska Wnętrze: - Fotele Subaru Impreza - Wskaźnik EGT i temp. oleju - Shift light Mirage patent - brak tylnej kanapy - brak schowka - usunięta klimatyzacja - short shifter robiony na zamówienie Samochód ma przyciemnione wszystkie szyby poza przednią. Pewnie o czyms zapomniałem ale sporo tego było. Minusy: - pęknięta przednia szyba (ok 5cm od dołu) - samochód do poprawek lakierniczych - trzeba ogarnąc jakies zapocenia Samochód bardzo szybki jak na ośkę. Najlepsze czasy z racelogica to 5,4 do 100kmh I 8,81s od 100 do 200kmh. http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0 Cena jaka mnie interesuje wziąwszy pod uwagę wymienione "minusy" to 14 900PLN. Szkoda mi sprzedawać ale nie mam dla niego czasu. W razie pytań proszę o info na priv lub markiz13@op.pl tel. 510-583-687 -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 15:53 |