![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam.pacjent to kia ceed 1.6 crdi.Problem jest taki ze caly czas lekko trzyma zacisk z obu stron.Klocki sa nowe tarcze prawie nowe.wszystkie 4 zaciski zdemontowane i sprawdzone.tloczki prowadnice...wszystko chodxi idealnie...odpowietrzone maszynowo.sparwdzona pompa hamulcowa oraz pompa vacum. Wszystko w jak najepszym porzadku a po 10 minutach jazdy hamulce nie odpuszczaja do konca a felgi nie idzie dotknac...
Ktos ma jakis pomysl? |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Gumowe przewody? w środku guma się nie raz tak rozwarstwi, że działają jak zawór zwrotny.
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 13 October 2008 Skąd: okolice Rzeszowa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
ktory rok tego ceeda?
podaj vin najlepiej ![]() a zasadniczo poza przewodami moze byc tak ze pompa hamulcowa przez serwo delikatniusio jest podparta i modulator pracuje ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Vinu nie mam teraz przy sobie ale to jest 10.2010..na pewno nie jest to egzemplarz ktory lapalby sie na akcje serwisowa dot. Ukl. Hamulcowego..
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Vinu nie mam teraz przy sobie ale to jest 10.2010..na pewno nie jest to egzemplarz ktory lapalby sie na akcje serwisowa dot. Ukl. Hamulcowego.. na wykonczony przewod ham chyba za wczesnie, no chyba ze auto machnelo juz z 200 tys km ![]() auto ma jeszcze gwarancje? |
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#7
|
![]() |
Był taki temat z jakims VAGiem. Winny był zle zamontowany wlacznik swiateł stop ktory naciskal delkiatnie na pedał.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
to tez moze byc, zgadza sie, ale najczesciej jest jednak jakis blad w sterowniku ( czujnik jest dwuobwodowy - kontrolnie )
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
na wykonczony przewod ham chyba za wczesnie, no chyba ze auto machnelo juz z 200 tys km ![]() auto ma jeszcze gwarancje? Przelotu jest 130 tys. Ma jeszcze gwarancje ale po samej rozmowie z aso zdecydowanie go tam nie odstawie.. dzisiaj odstawie autoz powrotem i sprawdze ten czujnik dodatkowo |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Przelotu jest 130 tys. Ma jeszcze gwarancje ale po samej rozmowie z aso zdecydowanie go tam nie odstawie.. dzisiaj odstawie autoz powrotem i sprawdze ten czujnik dodatkowo dlaczego? na przewod gumowy jest gwara, na pompe, serwo, modulator, czujniki tez - kazda platna robote musza uzgodnic wczesniej z toba, wiec zaskoczenia miec nie powinienes ![]() co to za ASO? |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 April 2013 ![]() |
Czy odpowietrzanie robiłeś po wystąpieniu usterki próbując jej zaradzić? Może być powietrze w agregacie ABS, ale to rzadko się zdarza. Sądzę, że w pompie zostaje ciśnienie, albo jak zauważyli koledzy z powodu podpierającego pedał wyłącznika lub popychacz serwa wchodzi za głęboko i zamyka otworki kompensacyjne w pompie. Proponuję doprowadzić do sytuacji kiedy zaciski zaczynają trzymać, podnieść auto i popuścić odpowietrzniki. Jeśli po wypłynięciu płynu zacisk odpuści to sprawa jest jasna. Płyn powinien wypływać grawitacyjnie w dalszym ciągu po odpuszczeniu. Jeśli tak nie jest to mogą być przewody, chociaż wątpię żeby dwa na raz. Raczej serwo lub wyłącznik. Jeśli płyn wypływa swobodnie, a zaciski nadal trzymają, problem leży po stronie zacisków i prowadników.
Pozdrawiam -------------------- G4 Racing- Hamulce na każdą okazje.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 12 September 2025 - 22:54 |