Shoutbox 0 nowych PW 


> Audi 80 b4 vs A4 b5 QUATTRO do kjs, rally
barszcz93
post Thu, 14 May 2015 - 10:01
Post #1


Rookie
Dołączył: Thu, 14 May 2015
Skąd: Suwałki





Witam
poszukuje samochodu do KJS, RALLY i jakieś wypady na tor. Jestem osoba początkującą w tym sporcie. Myslałem o autach typu Audi 80 b4 lub a4 b5 oczywiście QUATTRO czyli auta niskobudrzetowe. STI czy EVO odpada ze względu na koszty
Ostatnio rozmyślałem nad audi b4 Quattro z silnikiem 1.8t ze względu na trwałość zawieszenia i napędów lub a4 b5 1.8tQ ze względu na wygląd biggrin.gif
Które z tych dwóch samochodów najlepiej nadaje do tego typu sportu? Czy w ogóle pakowć się tymi samochodami w ten sport?

budrzet coś około 15k

jeszcze można dorzucić do worka nissan'a primera p10 awd ale to raczej żadkość
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 13)
Wspieraj forum
post Thu, 14 May 2015 - 10:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Maciu$
post Thu, 14 May 2015 - 10:14
Post #2


Super User
Dołączył: Sat, 05 July 2008
Skąd: Białystok





Dla funu czy dla wyników? Jeśli to drugie, to przy realiach KJSów, obrałeś totalnie zły target, w zakładanym budżecie dużo lepiej wypadają hot hatche, ewentualnie jakies e30 z ISem, a jak już koniecznie ma być AWD to jakies Justy etc.
Zresztą temat obydwu aut był już kilka razy poruszany...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Thu, 14 May 2015 - 10:59
Post #3


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





popieram przedmówcę.
Jeśli już do rajdów to b2 na blokadach, ale na samo auto Ci budżet nie wystarczy wink.gif
Jeśli zaś do funu, to jak najbardziej się nada b4.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wrona
post Thu, 14 May 2015 - 11:17
Post #4


User
Dołączył: Thu, 21 February 2013





Jak for fun to b3, prostrze zawieszenie z tylu, mniejsza masa. Budzet ? jak kupisz tanio baze i wszystko zrobisz sam albo po kolezensku, na tanich gratach (nie bilstein tylko jakis mts) to moze sie wyrobisz na styk w 15-17kzl (bez klatki, bez opon). Ale tak naprawde zeby zrobic na gotowo z klatka to z 25kzl musisz liczyc bez robocizny.


--------------------
Pozdrawiam

Audi 80 B3 Q 1.8T 5,3kg/KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barszcz93
post Thu, 14 May 2015 - 11:36
Post #5


Rookie
Dołączył: Thu, 14 May 2015
Skąd: Suwałki





no na początek dla funu potem bedą większe przeróbki. Budżet na początek 15k robocizna w dużych ilościach odpada powinienem ogarnąć swap, zawieszenie, hamulce, koła...
co trzeba zrobic żeby prowadziło się takie b2 lub b4 (sedan) jak subaru czy evo? Czy poprostu te auto nie sa do tego stworzone?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Thu, 14 May 2015 - 11:40
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





BMW e30/e36 1.8IS lub podrobione 2.8 będzie sensowne (zależnie od klasy w jakiej chcesz wylądowac).
W przypadku 1.8T startujesz z EVO i Subaru więc już na starcie nie masz kompletnie najmniejszych szans.


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciu$
post Thu, 14 May 2015 - 11:52
Post #7


Super User
Dołączył: Sat, 05 July 2008
Skąd: Białystok





CYTAT(barszcz93 @ Thu, 14 May 2015 - 11:36) *
no na początek dla funu potem bedą większe przeróbki. Budżet na początek 15k robocizna w dużych ilościach odpada powinienem ogarnąć swap, zawieszenie, hamulce, koła...
co trzeba zrobic żeby prowadziło się takie b2 lub b4 (sedan) jak subaru czy evo? Czy poprostu te auto nie sa do tego stworzone?


Co zrobić? Sprzedać Audi i kupić EVO laugh.gif
Na sportaudi, ktoś kiedyś pisał, że seryjne EVO 4/5/6 prowadzi się lepiej, niż B4 na gwincie, plastiku w zawieszeniu itp.
Z tak ograniczonym budżetem lepiej chyba pójść w A4, seryjne 1.8T, lepsze zawieszenie z przodu, trochę nowsze, wrzucić jakiegoś Bilsteina, wypruć, standard typu kubeł, kierownica, pasy i upalać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Thu, 14 May 2015 - 15:33
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





W zakładanym budżecie to w sumie nieważne co wybierzesz, żadnym nie powalczysz jak równy z równym z evo/sti.
Z powyższych A4 się wg mnię o wieeele lepiej prowadzi, a odelżone i z dokoksowanym 1.8T będzie już fajnie śmigać.
W kwestii B2q i B3q to... praktycznie każde b2q będzie wymagało dużego wkładu albo będzie bardzo drogie, no i na blokadowych skrzyniach trochę ciężko będzie nawracać skutecznie wink.gif
Z B3q robi się podobnie, co raz trudniej znaleść coś sensownego..


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barszcz93
post Thu, 14 May 2015 - 17:03
Post #9


Rookie
Dołączył: Thu, 14 May 2015
Skąd: Suwałki





E30 z silnikiem 2.8 też pewnie będzie w klasie z sti, evo

Ogólnie myślałem kupic a4 b5 1.8tQ za ok. 5k + podniesienie mocy ok. 200HP, zawieszenie, fotele, koła, hamulce, szpery powinno starczyć na początek 15k. BMW e30 były AWD?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Thu, 14 May 2015 - 21:33
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





A Legacy? Mają dobre opinie i rodowód też właściwy.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barszcz93
post Thu, 14 May 2015 - 22:32
Post #11


Rookie
Dołączył: Thu, 14 May 2015
Skąd: Suwałki





Legacy pewnie ma taki sam lub podobny silnik co w impreza gt czyli problemy z panewkami?
Co do silników pchać 1.8t podkręcone ze względu na wagę czy 2.2t 20v?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Fri, 15 May 2015 - 08:06
Post #12


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





1.8T na małej fajnej turbinie, bo w KJSach potrzebujesz dół.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Fri, 15 May 2015 - 08:54
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Albo ABZ wink.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 15 May 2015 - 09:07
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





B4 z ABZ na 3 torsench dyma mocniejsze evo i sti w KZKach jak chce.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 12:59