![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 03 March 2013 ![]() |
Przymierzam się do przeniesienia akumulatora na tył i nie chcę mięć problemów z BK. Za załącznikiem J - akumulator musi być typu „suchego” więc w grę wchodzi żelówka, albo klasyczny w szczelnej obudowie. A co z akumulatorami AGM. Z ich definicji wynika, że są suche:
Akumulatory AGM są także czasem nazywane "łaknącymi elektrolitu" lub "suchymi", ponieważ mata z włókna szklanego jest tylko w 95% nasycona kwasem siarkowym i nie ma nadmiaru cieczy. Jak dla mnie to do zabudowanego AGMa nie powinni się przyczepić bo spełnia warunek typu suchego. Będę wdzięczny za pomoc, tym bardziej, że AGM jest duuuużo tańszy niż żelówka. -------------------- ..:: www.promoto.nutron.pl ::..
GR Yaris 2020 / Focus RS mk3 / Fiesta ST150 / Focus ST225 |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 ![]() |
Nikt nie wie jak jest traktowany agm?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Nikt nie wie jak jest traktowany agm? Drogie Odyssey Extreme które przechodzą na BK to też AGM ![]() -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 November 2007 Skąd: Gdańsk ![]() |
Jak zwykły aku wpakujesz idąc po taniości w taką obudowę: http://www.jula.pl/catalog/wypoczynek/lodz...mulator-650380/
lub jak wolisz w taką: http://www.inter-rally.pl/product-pol-8212...akumulator.html i zrobisz odpowietrzenie poza podłogę to przejdzie. Ja dla świętego spokoju na BK, AGMa też bym włożył w obudowę, szczególnie, że można ją dostać za grosze. Akumulator musi być oczywiście też zamocowany do budy, a nie tylko włożony do pojemnika. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Mon, 21 May 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Jeżeli lubisz adrenalinę na BK czy przejdziesz czy nie to możesz rzeczywiście zaryzykować z normalnym aku i skrzyneczką + odpowietrzenie.
Niestety Zał J jest tutaj niespójny bo w jednym punkcie nie pozostawia wątpliwości że aku w kabinie może być jedynie żelowe ... "Położenie akumulatora(-ów): Położenie akumulatora (-ów) jest dowolne. Jeżeli akumulator jest zainstalowany we kabinie to: - musi on być umiejscowiony za podstawą fotela kierowcy lub pilota. - musi być typu żelowego " a w kolejnym punkcie jest opis jak zamocować zwykłe aku w kabinie ... Zdarzyło mi się, na imprezie PZM, że sędzia nie przepuścił auta ze zwykłym aku w kabinie i skrzyneczce z odpowietrzeniem. :-( Pozdrawiam, Luke555 -------------------- [url]http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/479807_457585747604990_1581591468_n.jpg[/url]
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 ![]() |
No dokladnie, ten punkt jest niejednoznaczny..
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 20:53 |