Shoutbox 0 nowych PW 


> Volvo 740 kwestia swapu T5
Franek1007
post Mon, 15 Dec 2014 - 18:55
Post #1


Rookie
Dołączył: Sat, 01 November 2014





Witam. Tak jak w temacie mam pytanie odnośnie budowy Volvo 740 z silnikiem T5. Czy w Polsce ktoś słyszał o jeżdżącym 740 T5 ? Jak wygląda kwestia swapu ? (skrzynia, mocowanie silnika, wał itd.)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 6)
Wspieraj forum
post Mon, 15 Dec 2014 - 18:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
KIVI
post Mon, 15 Dec 2014 - 19:50
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





A nie lepiej B234F i turbo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Franek1007
post Mon, 15 Dec 2014 - 20:12
Post #3


Rookie
Dołączył: Sat, 01 November 2014





Spodziewałem się takiej odpowiedzi wink.gif To rozwiązanie jest bezproblemowe, ale 5 cylindrów kusi. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Mon, 15 Dec 2014 - 20:12
Post #4


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





Kivi, najlepiej, to zakute B234 i turbo, aż dziwię się, że jeszcze nikt od Ciebie nie kupił zestawu.
Swap T5 do V700/900, z mechanicznego punktu widzenia, jest jednym z łatwiejszych. Bo największym wyzwaniem jest miska olejowa. Ale to nie oznacza, że jest to tani swap do budżetowego przeprowadzenia w garażu. Na VF.pl już się o tym przekonali, że takie proste to nie jest. Jeśli ktoś podejmuje się takiego przeszczepu silnika, to w budżecie musi zorganizować kwotę na stand alone. Odpalenie tego silnika na przeszczepionej elektronice z V850/70 jest możliwe, ale "czasochłonne".


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Franek1007
post Mon, 15 Dec 2014 - 20:25
Post #5


Rookie
Dołączył: Sat, 01 November 2014





Słuchajcie to najlepiej informacji na ten temat szukać na forumvolvo.pl ? Dr Red mógłbyś powiedzieć coś więcej na temat tego swapu z mechanicznej strony.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Mon, 15 Dec 2014 - 20:45
Post #6


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





Wał i skrzynia M90 od V960 2,5L oraz tylny most, silnik, mocowanie silnika (łapy/poduszki), wszystko montuje się na rzeczach OE lub poliuretanowych. Kolektor wydechowy do zrobienia. Miska olejowa z V960 od R6, skrócona pod R5. Tak w skrócie wygląda to od mechanicznej strony. Na VF.pl są opisane bodajże dwie próby takiego przeszczepu. Do tego cała encyklopedia na TurboBricks.com


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Franek1007
post Mon, 15 Dec 2014 - 21:24
Post #7


Rookie
Dołączył: Sat, 01 November 2014





Ok dzięki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 00:01