![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
Specyfikacja (NA):
MODEL: A4 B5 Modyfikacje: SWAP na wzdłużny VR6 2.8 24V BDE Silnik: VR6 2.8 24V BDE Układ dolotowy: In progress Układ wydechowy: Seria Układ wtryskowy: Seria Elektronika: EMU, in progress Układ chłodzenia: S4 B5 Układ napędowy: S4 + sprzęgło/adapter VR5 Zawieszenie: S4 B4 BODY KIT: S4 Lift Cześć, Chciałbym podzielić się z Wami moim projektem A4 B5 VR6 24V. Mam nadzieję, że moje doświadczenia pomogą innym w podobnych projektach, a i ja uzyskam kilka rad, bo wszystkiego nie wiem ![]() Pacjent: niemiec pod kocem trzymał i w 2002 kupił w ASO całe body od S4, zawias, felgi ![]() Heble: Porsche cayenne + 911 ![]() Coś aby heble się zmieściły - S4 B6: ![]() Przerobiona belka: ![]() Przymiarki: ![]() Dopasowany pas przedni: ![]() Napinacz issue, troche kłuci się z chłodnicą (ok. 1cm) ![]() Łapka prawa, cos na wzór 034, ale bez wzmocnienia z przodu. Udało się zrobić z opla audi i dobrać poduchy od 2.5 TD (nie poliuretan): ![]() łapka lewa: ![]() Pokrywa R32/A3 3.2 - inne nie mieszczą się pod maską bez przeróbki: ![]() Stan obecny - podnośnik już zwolniony ![]() ![]() Cel to przez zimę pojeździć na NA, zobaczyć jak się wszytsko zachowuje, ewentualnie jakieś poprawki zrobić, abyna wiosnę ruszyć z kuciem, turbieniem (docelowo BW s200sx lub odpowidnik), i detailingiem auta.. będę zadowolony z 500km + ale jak wiadomo apetyt rośnie itd. a turbo trudno nie jest zmienić w razie potrzeby ![]() No właśnie, przy okazji.. Czy polecicie kogoś, kto ma doświadczenie wyspawa aluminiowy kolektor dolotowy? w US jest sporo, ale tylko 12V... ![]() |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
czekam na efekty. Pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
to Tomek(Hołek) to składa ;>?
-------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
po kolektor to może do Mickiego z forum od Calibry Tsunami
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Fajny projekt! Trzymam kciuki
![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
kolektor Ci Guzior wyspawa jak bedzie miał czas w zime
u mnie wyszły przepływu 280 cfm wiec jest nieźle spróbuj jeszcze cofnać silnik ze skrzynią ze 3cm o ile przegubu wydadzą... niestety ale w B5 jest duzo mniej miejsca nic w B2/B3/B4 ps. ta łapka prawa to tylko jedna rurka ? trzeba było isc w podstawe filtra oleju z touarega -------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 01 October 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Fajny motor w fajnej budzie coś nowego, ja to jestem laik ale ta lapa na jednej rurce marnie wygląda nie powinien być jak zastrzał ?
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
Zgadza się, to składa Tomek (Hołek) i także jest na tip top + wiele części na miejscu
![]() ![]() Bardziej już się nie da cofnąć silnika, bo będzie przyguby urywać, a tak jest do skrzyni pełna seria S4 na swoim miejscu. Łapki mają po dwie rurki + wzmocnienie. Niestety touareg nie podchodzi - za duże łapy. Będziemy testować w zime ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
Ciasno:
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Stary - wy tam możecie tańczyć w komorze. Ciasno to jest w B6 v8 zeby zmieścić 1 duże turbo albo w D3 zeby zmieścić 2... B5 to jest zlote nadwozie (no dobra srebrne, bo zlote to jest A80)
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 23 May 2008 Skąd: Kraśnik ![]() |
Obie łapy w aucie są zestrzelone z 2 rurek. Jest to narazie wstępny projekt auta więc w razie potrzeb wszystko będzie korygowane. Tak samo wszystko będzie upiększane i dopieszczane dopiero przy kolejnym etapie prac, już po testach
![]() Tu w komorze jest bardzo dużo miejsca, ale jest go mało jeśli chodzi o wysokość. Silnik jest dość wysoki i maska ledwo się domyka mimo że silnik jest już maksymalnie opuszczony. Silnika niestety nie można bardziej cofnąć ze względu na przeguby. Z tego samego powodu łapa z podstawą filtra oleju z touarega się nie przydała. Brakowało jakiś 3-4 cm żeby ją posadzić na poduszkę. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Ale przeciez mozna ja zalozyc i dospawac mocowanie poduszki Np. Do san. Tak tez bylo Malo miejsca?
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Łapki mają po dwie rurki + wzmocnienie. OK, na tej fotce wszystko widac dokładnie silnik mozna jeszcze opuscic tylko trzeba sciąć ze 3cm z miski touarega (jak to zrobiło 034 w swojej B5) albo zastosować miskę z Phaetona -------------------- |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 23 May 2008 Skąd: Kraśnik ![]() |
guzior - tak mozna ale po co? Łatwiej dorobic łape i powiesic silnik w oem miejscu. Ta dospawana do belki konstrukcja musiałaby byc dosc spora bo roznica w odległosciach jest duza.
Cowboy - silnik siedzi najnizej jak mogłem go posadzic. Jak przerobienie miski cos zmieni to teraz poduszkami go posadzimy nizej. Ale z tego co widze bedzie ciezko bo miska jjz wisi tak ze po przwrabieniu bedziw idealnie tak jak oem. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 05 April 2006 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
Co tam slychac w projekcie , jakies newsy ?
-------------------- A4 B6 1.8t Quattro in progress 300 + on TD05 .....
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
Autko popodłączane i czeka na kolektor ssący (w trakcie spawania) - Dzięki ALI23 za flansze.
![]() Miska do przeróbki + miejsce na stabilizator. Niestety Phaeton 3.2 nie do dostania. Chyba, że ASO 1900zł :/ ![]() ![]() Zapraszam do polubienia: https://www.facebook.com/tomcarmotorsports?fref=ts - tutaj stały update o projekcie VR, jak i kilku innych o EVO ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
Etap I - Zakończony
Silnik wystrojony a auto jeżdżące (Strojenie na EMU Krzysiek CP Tuning). Moc 220KM, 260 NM Teraz czeka je kilka detalicznych poprawek, wymiana miski (dorwałem PHAETON 3.2!), nowy zawias, hamulce. Na samym końcu turbo ![]() Oraz kilka filmów (spokojnie to tylko wskaźniki temp. nie działają - auto rozgrzane): |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Moc calkiem calkiem - Krzychowi juz mowilem ze jest fachura, jak tylko sie dowiedzialem jaki wynik
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 20:38 |