Shoutbox 0 nowych PW 


> Różnice między turbinami 1.8T k03 5303988-0005 oraz 5303988-00029
bc30se
post Mon, 29 Sep 2014 - 20:00
Post #1


Frequent User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





Witam

Interesują mnie taka rzecz, ponieważ pewna strona podaje iż.... 0005 ma AR 4.80, a 0029 ma niby 5.8

http://www.turbomaster.info/eng/catalogs/m...&pagina=K03

Katalog podaje różne nr dla muszli gorących dla 05 i 29.

Więc pytanie, czym te turbiny się tak naprawdę różnią, bo patrze na allegro, mają odpowiednio numery 058145703L (005) oraz 058145703J (029), i nie mogę wykminić różnicy żeliwa.


--------------------
Zapraszam na stronę miłośników motocykla Honda CX - _http://hondacx500.cba.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 11)
Wspieraj forum
post Mon, 29 Sep 2014 - 20:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tomkierz
post Tue, 30 Sep 2014 - 10:57
Post #2


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 May 2012
Skąd: Wrocław





Na stronie podanej przez Ciebie CHRA mają inne numery, więc to będzie główna różnica.

Tutaj masz odpowiedź na swoje pytanie http://www.racingforum.pl/a4-18t-163-vs-18...ce-t108097.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bc30se
post Tue, 30 Sep 2014 - 12:41
Post #3


Frequent User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





Super kolego tylko że.... według katalogu ta turbina ma 38/45

http://techline.net.pl/pl/kategorie/wirnik...osprezarki,7462

K03-005 aka K03 Specs:
Compressor: 36/50
Turbine: 36/45


K03-029 aka K03S Specs:
Compressor:36/50
Turbine: 40/45

Tu się zgadza
http://techline.net.pl/pl/kategorie/wirnik...osprezarki,7460


ale dzięki bo to się zgadza teraz, na oko to na oko ale w środku jest co trzeba a ja szukam najmniejszego k03 2072



--------------------
Zapraszam na stronę miłośników motocykla Honda CX - _http://hondacx500.cba.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 30 Sep 2014 - 13:19
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Ok Panowie, a czy orientuje się ktoś, czy w muszli zimnej k03 jest wystarczająco mięsa, aby roztoczyć ją pod wirnik z k04?
Czy odpuścić taką zabawę i kupić po prostu k04-015?


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Tue, 30 Sep 2014 - 14:18
Post #5


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





Różnice pomiędzy sprężarkami

K03-005 aka K03 Specs:
Compressor: 36/50
Turbine: 36/45

K03-029 aka K03S Specs:
Compressor:36/50
Turbine: 40/45

K04-015 Specs:
Compressor: 38/51
Turbine: 42/46

K03-073 Specs:
Compressor: 38/51
Turbine: 40/45

Więc myślę, że miejsca może być... kupno k04-15 trochę bez sensu, lepiej poszukać k03-073. Duża różnica w cenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bc30se
post Tue, 30 Sep 2014 - 14:32
Post #6


Frequent User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





Kolego, amerykany robią hybrydy na k03 1870 i pchają w nią wirnik i kompresor od k04, więc zrobienie takiego czegoś na 2072 to pikuś... więc jeśli widzisz sens wkładania kompresora k04 na któryś z wirników k03 to na pewno dasz radę. Z tymże 2072 występowała jeszcze chyba w takiej wersji z 4 łopatkowym kompresorem, nie wiem czy to nie jest coś podobnego do tego co zastosowano właśnie w k04.

Tu masz zdjęcia małych k03 1870 z bebechami od k04
http://www.stealthtdi.com/Albums/Mechanica...ockvshybrid.jpg

http://www.stealthtdi.com/Forums/Exhaust_K034vsK0344.jpg


--------------------
Zapraszam na stronę miłośników motocykla Honda CX - _http://hondacx500.cba.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 30 Sep 2014 - 17:27
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





K03 073 jest od poprzecznego? Jeśli tak, to i tak muszę muszle pod wzdłużnego do niej podpasować.
Chcę mieć zapas w moim silniku, a całość mam ładnie spasowaną pod turbo od wzdłużnego - a 1.3 pojemności jest, więc pchanie jakiegoś większego turbo znacznie opóźni mi reakcję.
Cóż, k04 015 można za 200-300 dolców kupić, oczywiście chinola, więc teraz mam zagwozdkę co wybrać.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Tue, 30 Sep 2014 - 17:52
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





K03 073 jest od wzdłużnego , ale tego mało jest . Występowała w a6 b6 bex 192km . Z ciekawostek dodam że kiedyś do k03 005 zamontowałem muszlę gorącą od bodajże k03 025 , niby miało być to samo , w sumie też o 029 pisali na forach że to samo , a tu dupa . Popękana oryginalna dawała większe ciśnienie niż na nowej nie popękanej . Ale 1 bar w piku był więc zostawiłem .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bc30se
post Tue, 30 Sep 2014 - 18:53
Post #9


Frequent User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





A możecie pokazać na zdjęciu jak wyglądają typowe pęknięcia żeliwa k03?


--------------------
Zapraszam na stronę miłośników motocykla Honda CX - _http://hondacx500.cba.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Tue, 30 Sep 2014 - 22:10
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





Jeden z kolegów wykrył błąd u mnie w poście i oczywiście chodzi o A4 b6 bex a nie jak napisałem o a6 b6 . Zdjęć żeliwa nie mam , ale u mnie było małe pęknięcie na zewnątrz i duże w środku jak się okazało po zdjęciu żeliwa . Pęknięcie było na około wirnika . Dochodziły z niej dziwne stuki zanim się porządnie nie rozgrzała .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
taquito
post Wed, 01 Oct 2014 - 22:56
Post #11


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 September 2006
Skąd: Tarnowskie Góry





CYTAT(pinin @ Tue, 30 Sep 2014 - 13:19) *
Ok Panowie, a czy orientuje się ktoś, czy w muszli zimnej k03 jest wystarczająco mięsa, aby roztoczyć ją pod wirnik z k04?
Czy odpuścić taką zabawę i kupić po prostu k04-015?



Jest bo robilem taki mod 3 sezony temu i przez 2 lata na niej jezdzilem. Robilem tak wlasnie ze wzgledu na to, ze muszle mialem dobrze spasowane z calym osprzetem a chcialem wieksze doladowanie.


--------------------
Fiat CC 1.2 8v Turbo

ET 11,7s @ 195km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JAWOR_87
post Sun, 05 Oct 2014 - 01:37
Post #12


Rookie
Dołączył: Sun, 13 October 2013





ja mam hybrydowe k03 053, roztoczona czesc zimna,wsadzony wirnik z turbiny od silnika audi 2.7tdi,efekt taki ze dmucha pod odcinke 1,20 bara czy nawet ciut wiecej.ogolnie mod na+
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 16:04