Shoutbox 0 nowych PW 


> Wady/Zalety silnika 270 cdi OM 612
klattaa
post Thu, 25 Sep 2014 - 15:11
Post #1


User
Dołączył: Sun, 22 January 2012





Witam

Mam takie pytanie mogę kupic mercedesa C270 cdi automat (pewne auto i przebieg). Zastanawiam się nad tym głeboko bo ma już dość swojego Audi a4 2.0 tdi (brd) quattro. Ciągle coś się dzieje z pompowtryskami, egr, dpf itp. Słyszłem ze te 2.7 cdi jest b.wytrzymały a w połączeniu z automatem to bardzo wygodny dupowuz. Ma ten motor jakies poważne wady, jak ze skrzynią. Ogólnie polecacie ten model i konfiguracje motor/skrzynia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 3)
Wspieraj forum
post Thu, 25 Sep 2014 - 15:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
DeMarian
post Thu, 25 Sep 2014 - 19:24
Post #2


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 October 2012
Skąd: Bytów





Jest to ten sam silnik, który był montowany w ML'u i Ssangyongu Rexton?
Jeśli tak to trzeba bardzo uważać na paliwo. W rodzinie był przypadek zatankowania paliwa na jakiejś małej stacji i po walce z serwisem i wymianie prawie całego silnika skończyło się na kupieniu rozbitego egzemplarza i przekładce...
PS. Nie wiem jakie są różnice w osprzęcie.


--------------------
Laguna 3 2.0dci
E36 323i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CrocodileReggae
post Thu, 25 Sep 2014 - 20:05
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 March 2009





e tam gadanie takie... paliwo... CR II gen bosch - trwały jak nic innego.
Miałem co prawda om 646 4 cyl 2.2 cdi 150 KM w automacie - ale to praktycznie to samo z tym że w 2.7 mocniejsza skrzynia siedzi
c klasa w203 z końca 2003 r pełen serwis aso - potwierdzony przebieg
Jak sprzedawałem miał coś koło 440 tkm- ja zrobiłem 80 tkm w 2 lata i serdecznie polecam... pod każdym względem.
spalanie w trasie około 6-7, po Wawie 9.
Oleju nie trzeba było dolewać między wymianami - zero jakichkolwiek problemów z motorownią jak i z automatem
maska była podnoszona tylko by dolać płynu od spryskiwaczy smile.gif - filtry oleje i jazda

Z typowych przypadłości raczej z wyeksploatowania -klapki w kolektorze, turbo, podkładki pod wtryskami puszczają - trzeba w porę wymienić.
Silnik na łańcuchu - do którego się nie zagląda.

W w203 przed połową 2003 jest problem z korozją, po... problem nie występuje.
Zawias trwały i komfortowy. Często padają tuleje pływające z tyłu - skrzypienie i myszkowanie.
Dobra pozycja za kierownicą - fotel wygodniejszy niż w w204 które teraz mam.
Długie trasy robi sie bez problemu.
Dobre nagłośnienie w serii - nie czyta mp3.
Hamulce nie są sportowe - ale też nie ma wstydu. Nie ma sbc - wymiana tradycyjną metodą.

Problemy są z tymi które przed sprowadzeniem miały 700 tkm
Jak masz auto z pewnym przebiegiem to się nie cykaj tylko bierz, zrób na 200KM i lataj.


--------------------
moment i moc by www.rperformance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Młody-Bydgoszcz_*
post Thu, 25 Sep 2014 - 21:51
Post #4









Do tego co napisał CrocodileReggae dodam jeszcze tylko to, że OM612 siedział w Sprinterach 2/3/416 CDI. biggrin.gif
Jeśli jest zadbany i z małym przebiegiem a Ty też będziesz o niego dbał to pół miliona bez awarii pęknie jak nic, a nawet więcej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 13:57