![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
CENA : 23.900 PLN
![]() ![]() Peugeot 206 S16 Turbo 300KM / 400Nm ! 2001 rok / Przebieg 99.000km Przyspieszenie 0-100km/h to 5,5s ! Auto bardzo zadbane i mocno doinwestowane ! Auto posiada ubezpieczenie OC ważne do LISTOPADA 2014r. Termin następnego badania technicznego przypada na GRUDZIEŃ 2014r. Masz więcej pytań ? Dzwoń 514-107-108 DANE TECHNICZNE : SILNIK: - Oznaczenie silnika 2.0 16V EW10J4 (seria 138KM) - Silnik po kompleksowym przeglądzie - Głowica po kompletnym remoncie - Korbowody i tłoki seria - Stopień sprężania 8,8 : 1 (przekładka pod głowicę) - Olej silnikowy Xado RS 10W60 UKŁAD DOLOTOWY: - Turbosprężarka Garrett GT28R - Termoizolacyjna osłona turbosprężarki - Downpipe custom 3" - Orurowanie malowane na czarno - Turbo > IC 2,5" > Przepustnica 2,5" - Intercooler 550 x 140 x 65 mm - Profesjonalne łączniki silikonowe - BOV Turbosmart Megasonic - Filtr powietrza gąbkowy Simota Jauws Red - Dolot zimnego powietrza do filtra - Kolektor ssący Citroen Xsara VTS - Przepustnica Peugeot 406 3.0 V6 na customowym adapterze UKŁAD WYDECHOWY: - Kolektor wydechowy DP Engineering - Układ wydechowy ze stali kwasoodpornej 2,5" - Usunięty katalizator - Czujnik temperatury spalin EGT - Podwójne końcówki układu wydechowego (EL-TEC) UKŁAD WTRYSKOWY: - Pompa paliwa Walbro 255 - Wtryskiwacze Bosch 380cc - Regulator ciśnienia paliwa Bosch 4 bar ELEKTRONIKA: - Wskaźniki EGT, Boost, Oil Temp, Water Temp AutoGauge SM - VEMS (EGT, knock, wideband, EBC) UKŁAD CHŁODZENIA: - Chłodnica oleju Mocal - Podstawka pod filtr oleju z termostatem - Przerobiony termostat i węże nagrzewnicy oraz chłodnicy UKŁAD NAPĘDOWY: - Skrzynia biegów Peugeot 407 2.2 16V 6-biegowa - Sprzęgło Sachs Performance - Odchudzone i wyważone koło zamachowe - Przerobiony mechanizm wybierania biegów - Olej w skrzyni Motul Gear 300 75W90 - Wzmocnione półosie napędowe ZAWIESZENIE: - Amortyzatory Bilstein B6 - Sprężyny obniżające -30mm - Rozpórka kielichów przednich - Nowa obniżona belka tylnego zawieszenia (Gropro) HAMULCE: - Zaciski hamulcowe przód 4-tłoczkowe Brembo Peugeot 406 3.0 V6 - Klocki Ferrodo DS2500 - Tarcze EBC Ultimax (Przód 283mm ; Tył 247mm) - Przewody w stalowym oplocie Goodridge - Płyn hamulcowy Motul RBF660 KOŁA: - Oryginalne felgi aluminiowe Peugeot 206 RC 17'' - Opony Yokohama S-Drive 205/40/17 (Nowe) INNE: - Oil Catchtank by ITAL Performance - Wskaźniki zabudowane na słupku we flokowanych panelach - Akumulator w bagażniku (Optima Red AGM 50Ah/1000A) - Większość detali odświeżona i pomalowana proszkowo - Poprawione przepływy powietrza w komorze silnika WNĘTRZE : - Fotele i kanapa Peugeot 206 RC (Odnowione i wzmocnione) - Elementy wnętrza 206 RC - Lusterko fotochromatyczne Citroen C5 - Podajniki pasów bezpieczeństwa Peugeot 106 3d AUDIO : - Głośniki przód Focal PS 165 Performance - Radio Alpine CDA-117Ri - Wygłuszenie drzwi Dynamat Xtreme - Pierścienie głośnikowe MDF PALIWO : - Orlen Verva 98 - Shell V-Power 100 Auto serwisowane w profesjonalnych warsztatach: MOTOPRACOWNIA Jabłonna i MOTOKLINIKA Legionowo Zapraszam ! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 13:38 |