![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
Jakoś nie ufam silnikom w benzynowy TFSI/FSI. Czy bardzo trudny będzie SWAP 1.8T do Audi A3 8P ? Jeżeli przekładać to który 1.8T - materiał na DD.
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 20 July 2012 Skąd: Leżajsk ![]() |
Ponawiam pytanie, ma ktoś z tym jakieś doświadczenie?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Sun, 17 March 2013 Skąd: Pruszków ![]() |
Prawdopodobnie nikt tego nie robił bo 2.0 tfsi jest bardziej rozwojowy. Doprowadzenie go do bezawaryjnego stanu to koszt niższy niż swap starego 1.8 do nowej budy.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Thu, 10 July 2014 ![]() |
Prawdopodobnie nikt tego nie robił bo 2.0 tfsi jest bardziej rozwojowy. Doprowadzenie go do bezawaryjnego stanu to koszt niższy niż swap starego 1.8 do nowej budy. OK nie rozpędzaj się kolego. Z tfsi bywa różnie... Nie mówię że są złe miałem osobiście i nic z nim się nie działo, ale niektóre nie są warte reanimacji... Dużo osób woli 1.8t stare bo to mpi i gaz wiadomo. Sam osobiście jestem po swapie z 2.0 tfsi na 1.8t ale w a4 b7 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
Po co bawić się w adaptację starego śmietnika jakim jest 1.8t do platformy gdzie nigdy nie występował? ekonomicznie nie jest to uzasadnione.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 13 February 2017 ![]() |
Ja bym było ostrożny w nazywaniu jedynego dobrego silnika benzynowego turbo (obok może 2,2T) od VW/Audi śmietnikiem..
TSI/TFSI z problemami rozrządów, chlejące olej po 20 poprawkach to chyba nie ma określenia jak nazwać. Osobiście poszedłbym w A4 B6 Bex 1,8t i wyjdzie tak samo ale bezpieczniej niż TFSI. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 25 February 2017 Skąd: SR ![]() |
Mówisz o EA888. Starsze EA113 jest git, styknie dać pompe oleju z 1.8t.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Sun, 17 March 2013 Skąd: Pruszków ![]() |
Kup sprawne i zdrowe 1.8t, wydaj miliony monet żeby go zgrać z nowszą budą, w której nigdy ten silnik nie występował, podłącz elektronikę żeby działała (A3 8P jest na magistrali can) i módl się żeby nic się nie wysrało bo cały projekt to rzeźba i każda awaria customowych rozwiązań skutkuje customową naprawą.
Czasy 1.8t już minęły bo te silniki mają conajmniej kilkanaście lat i dobrego egzemplarza ze świecą szukać. Jak koniecznie chcesz 1.8t to szukaj A4 B7 z tym silnikiem bo będzie względnie najmłodszy. Jak chcesz zbudować bardzo mocne auto bez względu na koszty to kup A3 8P vr6 i załóż turbo. Albo w ogóle pomyśl o inej marce niż Audi. Jak wystarczy Ci mieć okolicę 400KM to przy 1.8t będzie to kosztowało zdecydowanie więcej niż przy 2.0 tfsi. Okolice 300KM zresztą w tfsi też łatwiej osiągnąć |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 16:23 |