![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 August 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Troszkę przez przypadek stałem się szczęśliwym posiadaczem Lexusa SC400. Rocznik 1994, kupiony od pierwszego właściciela, bez wypadkowy, stan prawie idealny. Kupiłem w sumie głównie dla UZ'eta, ale jest to tak zajebisty samochód że został u mnie jako dupowóz, i będzie nim dopóki nie kupię sobie ISF albo M5
![]() Do rzeczy: Silnik: wydech MatiTuned Stainless Custom 2x2" X-Pipe MatiTuned Tłumiki Magnaflow kompressor Eaton M112 wtryski od Supry Mk3 Apexi SAFC Przeniesienie napędu: skrzynia Z33 6mt koło zamachowe XAT sprzęgło MatiTuned adapter MatiTuned wał napędowy MatiTuned dyfer torsen od Soarer'a zawieszenie: gwint HSD Dualtech stabilizatory Tanabe hamulce: przód Brembo od Evo X tył Brembo od Evo X koła: zima: BBS RGR forged 18x8,5 przód 18x9,5 tył lato: Work Meister przód 18x9,0 tył 18x11 foty: zaraz po zakupie, piękna seria, najdroższy Lexus w 1994 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gwincik HSD: ![]() ![]() ![]() X pipe: ![]() i tłumiki: ![]() Szperunek ![]() wydech: ![]() ![]() końcówki 85mm ścięte pod takim samym kątem jak zderzak: ![]() ![]() Jako że jestem wielkim fanem kierownic Nardi, kupiłem kolejną. Tym razem w drewnie: ![]() do niej nada HKB która pozwala na zachowanie funkcji cruise control: ![]() ![]() flansza do połączenia 1UZ ze skrzynią Z33: ![]() Drążki kierownicze i tuleje maglownicy Battle Version: ![]() ![]() hamulce: ![]() stan obecny: ![]() -------------------- aka mati
------------------------------ |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Świetny projekt. Uwielbiam dłubane Lexy SC. Hamowałeś auto? Jakie osiągi?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 05 July 2008 Skąd: Białystok ![]() |
WoW świetny jest, udało Ci się jakoś ogarnąć "po ludzku" lewar od skrzyni w środku, w Lexie nie wypada, żeby sterczał z dziury jak w driftowozie
![]() |
|
|
gość_pioootr_* |
![]()
Post
#4
|
![]() |
A czy możesz napisać coś bardziej od podstaw o swoim Lexus'ie?
(jestem zielony w tej marce) Jaki silnik i skrzynia i ogólnie o co kaman. Piękny jest, muszę przyznać! |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 August 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Świetny projekt. Uwielbiam dłubane Lexy SC. Hamowałeś auto? Jakie osiągi? Jeszcze nie hamowane. WoW świetny jest, udało Ci się jakoś ogarnąć "po ludzku" lewar od skrzyni w środku, w Lexie nie wypada, żeby sterczał z dziury jak w driftowozie ![]() Mam całą konsolę od manuala, i diwajs do zmiany biegów cały przerobiony. A czy możesz napisać coś bardziej od podstaw o swoim Lexus'ie? (jestem zielony w tej marce) Jaki silnik i skrzynia i ogólnie o co kaman. Piękny jest, muszę przyznać! Bardzo ogólnie, Lexus SC400 był flagowym modelem Lexusa na początku lat 90'tych. Jest to tak naprawdę Toyota Soarer, czyli płyta podłogowa Supry z silnikiem 1UZ-FE czyli 4,0 V8. Silnik jest mega wytrzymały, i na seryjnych gratach znosi 600KM. prace nad zestawem do kompressora prowadzi mój ziomek w szkocji: ![]() ![]() ![]() -------------------- aka mati
------------------------------ |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Masz gust, niby bardziej wyznaje BMW ale ten lex też mnie kusi
![]() Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 19 April 2013 Skąd: Radzyn/ UK ![]() |
bardzo ladny egzemplarz tylko body vertexa brakuje
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Thu, 07 May 2009 ![]() |
Super się zapowiada
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Troszkę brakować Coolerka będzie latem... Ale i tak różnice po zamontowaniu będzie czuć
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 August 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Super się zapowiada ![]() Mam nadzieje, zależy mi na tym żeby maska została seryjna. Troszkę brakować Coolerka będzie latem... Ale i tak różnice po zamontowaniu będzie czuć ![]() Myślę żeby zastosować jakiś wtrysk wody żeby rekompensować brak IC. -------------------- aka mati
------------------------------ |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Fajny projekt, wiekszość mocnych SC/Soarer lata na JZtach a tutaj UZ supercharged.
Mogłeś zostawić automat, byłoby auto mocno w klimat MB CL55 AMG kompressor ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Fajny projekt, wiekszość mocnych SC/Soarer lata na JZtach a tutaj UZ supercharged. Mogłeś zostawić automat, byłoby auto mocno w klimat MB CL55 AMG kompressor ![]() Jeździłem takim lexem (w serii niestety) - jakbyś też pojeździł to zdanie "zostawić automat" by było ostatnią rzeczą jaka by ci przyszła na myśl ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 August 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Dokładnie tak, to jest dwudziestoletni automat, i jego sposób działania jest delikatnie mówiąc irytujący.
-------------------- aka mati
------------------------------ |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Fajny projekt, wiekszość mocnych SC/Soarer lata na JZtach a tutaj UZ supercharged. Mogłeś zostawić automat, byłoby auto mocno w klimat MB CL55 AMG kompressor ![]() Też miałem taki genialny pomysł. W rzeczywistości o ile ten automat jest ok do seryjnej mocy, to po przejściu na GT35r i dmuchnięciu 1 bara przez cały czas nie ogarnia co się z nim dzieje a jazda czasem jest można powiedzieć niebezpieczna... -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 19 April 2013 Skąd: Radzyn/ UK ![]() |
wal napedowy dorabiany czy z czegos pasowal?
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 August 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Na wiosnę Lex dostał nowe buty. Rays TE37 9,5x19" przód 10,5x19" tył.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- aka mati
------------------------------ |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Piękne felunki moje marzenie
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
mimo, ze dałbym sie pokroić za tamte bbsy, rays pasuje tu lepiej
![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Logan: na tych felga to auto stało się motoryzacyjnym porno. Genialnie wyglądaj Rays'y na Lexusie.
Kiedy wkładasz kompresor? |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Rewelacja, gratuluję wspaniałego auta. Ostatnio zacząłem chorować na te Lexy
![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 19:24 |