![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
witam!
przyjechał do mnie i kolegi pacjent e46 bez płynu chłodzącego i grudą oleju pod maską. olej był wszędzie, za to w silniku niecałe 1,5 litra. n42 nie grzeszy pancernością, i usterkowością. i właściciel zastanawia się czy przełożyć na taki sam, a to wiadomo.. trudno o wpełni sprawne n42.. czy na m52 2.5/ 2.8. moje pierwsze pytanie brzmi: podejdzie wszystko bez problemów jak to jest w e36? na zasadzie wyciągam stare, wkładam nowe, podpinam wtyczki, przykręcam śrubki i nie mam się czym martwić, czy są jakieś przeróbki z wtyczkami, elektryką.... przełożyliśmy kilka e36, w różnych kombinacjach i jak powszechnie wiadomo to jak klocki lego. drugie pytanie, co potrzeba? do bezproblemowego swapu w kombinacji jak wyżej? jakieś inne stosunkowo proste rozwiązanie? |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
troche przeróbek bedzie jak chocby pedal gazu ktory w n42 jest elektryczny, w m52 na linke. ogolnie widzialbym tam bardziej m54.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
plan jest taki że kupujemy całego anglika. czy idąc tym tropem przeszczep na m52 będzie ok?
trudno jest póki co o anglika w cenie do 5000 z m54. dobrus możesz więcej coś napisać o takim przeszczepie? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
jak bedziecie miec calego anglika to nie bedzie wiekszych problemow.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
plan jest taki że kupujemy całego anglika. czy idąc tym tropem przeszczep na m52 będzie ok? trudno jest póki co o anglika w cenie do 5000 z m54. dobrus możesz więcej coś napisać o takim przeszczepie? a może byś chciał anglika M3 E46 za 5000 ? nie sądzisz że troszke za mały fundusz na zakup auta/ swap ? za 5 koła to możesz kupić lekko padlinowaty silnik z osprzętem M54B30 a nie całego anglika a gdzie tam wał most, hamulce itp itd..... -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
daruj sobie ironię, czy tak trudno pisać na temat?
jak nie masz nic konkretnego do powiedzenia to nic nie pisz. nikt nie chce padlinowatego 3.0 tym bardziej m3. nie jest powiedziane też że to musi być 2.8. ma być w rozsądnych pieniądzach, i dobrze. takie e46 robimy pierwszy raz, i chciałem się dobrze do tematu przygotować, aby prace poszły szybko i bez potknięć. jeśli ktoś ma jakąś wiedzę nt. swapu m52 w miejsce n42 to chętnie wysłucham. to czy się uda kupić anglika do 5000 to już nasza broszka. jeśli m54 ma być prostsze, to poszukamy też swap z takim silnikiem. myślę że nie piszę chińszczyzną, i łatwo zrozumieć o co pytam. jeśli ktoś ma, taką wiedzę, i się podzieli nią, to będę bardzo wdzięczny. pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 18 August 2009 Skąd: Sobótka ![]() |
http://otomoto.pl/bmw-325-325-ti-compact-m...-C31999063.html pierwszy lepszy za allegro, spokojnie do 5k się kupi jakieś M54 może nie odrazu B30. Myślę że jak zakupisz takiego compacta to wszystko przełożysz i sprzedasz resztę niepotrzebnych gratów
![]() -------------------- e36 318Ti zabawka -było
E36 325 sedan - nowa zabawka |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
allegro mamy obcykane
![]() 3.0 odpada raczej. generalnie mam mieszane uczucia do m54, ale jak pisałem, wszystko wyjdzie w praniu. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
co mnie zdziwiło niezmiernie, odpowiedź znalazłem na bmw-sporcie, szybciej niż tutaj. i jeśli ktoś będzie miał problem jak mój, udać się tam.
tak czy siak, dzięki za pomoc, pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Możesz napisać to innym pomożesz...
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
myślałem że jeśli mowa o swapowaniu NA RACINGFORUM to w grę wchodzą tylko mocne jednostki, dlatego z góry założyłem że jak M54 TO B30 .
no ale skoro chłopy na bwm sport Ci powiedzieli jak zrobić swapa to już pewnie wszystko wiesz... " należ wyciągnąć stary silnik i wsadzić nowy, będzie auto zeswapowane " -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 00:21 |