Shoutbox 0 nowych PW 


> a4 [B6] 1.8t avj problem z cisnieniem oleju .
az-cars
post Tue, 21 Jan 2014 - 06:45
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 21 January 2014





Witam
Zaczne od tego ze zakupiłem a4 z silnikiem avj z uszkodzona głowica a dokladnie zatartym wałkiem ssacym oraz pogiętymi 4 zaworami ssącymi . Kupilem głowice uzywana z Aeb-a poskładałem górę ściągnąłem miskę oleju (oczywiscie zapchany smok ) wyczyściłem smok i wymienilem pompe oleju na toprana poskładałem zalalem mobilem 5w30 s2000 czy jakos tak odpaliłem i chodzi . Od czasu do czasu przy wolnej jezdzie zapalało sie cisnienie oleju tak przy 1900obr .myślałem ze spada przez stary napinacz , mierzone na zimnym 5bar na cieplym 1,6 mega goracym 1,2 bara . Pewnego dnia poleciałem na autostrade przegonić auto i przy 6 tys zaczął łańcuch dzwonić o pokrywę zjechałem na pobocze ostygł odpaliłem i wróciłem powoli do domu . Rozebrałem pokrywe 3 obroty rozrusznikiem patrze napinacz skacze tak wiec wymieniłem go na nowy odpalam silnik chodzi cicho przejechałem sie bylo ok wyskoczyłem na autostrade i oczywiście to samo przy 6 tys obrotow . Wrocilem wkreciłem miernik na wolnych 1 bar przy 2 tys 2bary . dzis rano wchodze odpalam na zimnym 5 barów jechalem do roboty normalnie po 30 km otwieram maske cisnienie 1,1bara . moze ktos mial podobny przypadek , przebieg dołu silnika ori 168tys huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 5)
Wspieraj forum
post Tue, 21 Jan 2014 - 06:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GREGOR10
post Tue, 21 Jan 2014 - 09:34
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





pompa toprana, niekoniecznie moze sie spisywać smile.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
az-cars
post Tue, 21 Jan 2014 - 10:14
Post #3


Rookie
Dołączył: Tue, 21 January 2014





ma ktos jakies inne sprawdzone bo jak narazie nie widze w carsie nic innego ;/

przed chwila sprawdzilem cisnienie
-letni na ssaniu 5 - 5.5 bara
-900 obrotow zimny 4- 4.5bara

smok moze powodować niskie cisnienie oleju na wolnych ?
po sciagnieciu miski jest ciezki dostep do panewek by zwerfikowac czy to one ? albo jak je wykluczyc ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 21 Jan 2014 - 10:54
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





zwalasz mise, i dostep do panewek dobry, przydalo by sie potem nowe sruby dać do panewek ale to oczywista oczywistość.
http://e-autoparts.pl/ - tu kupisz pompe febiego , która jest sprawdzona i bedzie trzymać cisnienie wzorcowo.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Wed, 22 Jan 2014 - 18:49
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





U mnie padła pompa oleju to samo auto ten sam silnik i podobny przebieg w misce syf, smok zapchany... Pompa założona hans priest czyli nie wiadomo co zalany mobil całość wyczyszczona i jest ok ciśnienia nie pamiętam....


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
az-cars
post Thu, 23 Jan 2014 - 09:06
Post #6


Rookie
Dołączył: Tue, 21 January 2014





teraz pytanie jak cisnienie w podstawie filtra jest napinacz zalozony nowy a wywala bład 16396 to gdzie to cisnienie moze uciekac :/ ? przed zmiana napinacza tego błedu nie bylo wczoraj zrobilem plukanke i zmienilem olej na castrola ale cisnienie jak slabe tak slabe im bardziej cieply tym bardziej spada :/ dzis zrzucam miske zakladam stara pompe oleju nowy smok i zagladam do panewek czy nie zmienily koloru ;/
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 17:10