Shoutbox 0 nowych PW 


> Big turbo do 1.8T. Jakie wybrać?
Shelbyshn
post Mon, 06 Jan 2014 - 18:29
Post #1


Rookie
Dołączył: Wed, 11 December 2013
Skąd: Gdańsk





Coraz poważniej chodzi mi po głowie pomysł zmiany turbo, i stąd pytanie, jakie turbo zaadoptować do 1.8t APY z haldexem?
TD05 z Evo? Czy K04 TFSI ? Jakie są realne moce? Z różnych projektów jakie widziałem wnioskuję że na TD05 osiągnie się większą moc, a może się mylę? ;p
Na jakie trudności można się napotkać podejmując się tego wyzwania?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Stron V   1 2 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
Wspieraj forum
post Mon, 06 Jan 2014 - 18:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GREGOR10
post Mon, 06 Jan 2014 - 19:17
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Niekoniecznie na TD05 większa moc.
http://i1218.photobucket.com/albums/dd408/...74.jpg~original - k04-064.
~378km 460nm
Ja bym brał k04. Swieze turbo, nie ma problemu z wg jak TD05.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shelbyshn
post Mon, 06 Jan 2014 - 19:25
Post #3


Rookie
Dołączył: Wed, 11 December 2013
Skąd: Gdańsk





CYTAT(GREGOR10 @ Mon, 06 Jan 2014 - 21:17) *
Niekoniecznie na TD05 większa moc.
http://i1218.photobucket.com/albums/dd408/...74.jpg~original - k04-064.
~378km 460nm
Ja bym brał k04. Swieze turbo, nie ma problemu z wg jak TD05.


Tego właśnie się boje że TD05 swoje już nalatało, a też teoretycznie mniej roboty przy K04, chyba ;p
Chyba jakiegoś dużego kłopotu przy przerobieniu kolektora tam nie ma? Chciałbym tak żeby okolice 350km i ponad 400nm były osiągnięte to będę zadowolony.
Wiem że to może być głupie pytanie ale jak jest rozwiązana sprawa wg w K04 ? ; p
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gosciu_3m
post Mon, 06 Jan 2014 - 19:27
Post #4


User
Dołączył: Sun, 24 November 2013





Jest jeszcze turbo od TTRs albo rs3 mniej dostepne ale podobne. Mnie ciekawi jak w 1.8t radzilo by sobie turbo od k64
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojti RAYLLE
post Mon, 06 Jan 2014 - 20:07
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





bardzo dobrze, ale do seryjnej głowicy 1.8t nie bardzo, za nisko sie silnik kręci


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Mon, 06 Jan 2014 - 21:33
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Nie żebym reklamował te produkty ale użytkował ktoś coś podobnego w 1.8T? http://re5pect.pl/turbosprezarka-t25-380.html

Albo montował ktoś może stare garretty t3 lub k24 co siedzą w starych klekotach? w modzonych 1.9TD i 1.6TD daja rade bez problemu dmuchać 2 bary do 6tyś.... Tak wiem kol trzeba wspawać...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 06 Jan 2014 - 22:17
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(Gosciu_3m @ Mon, 06 Jan 2014 - 21:27) *
Jest jeszcze turbo od TTRs albo rs3 mniej dostepne ale podobne. Mnie ciekawi jak w 1.8t radzilo by sobie turbo od k64


te turba gt30 itp za pozno wstana w seryjnym 1.8t , przez co charakterystyka bedzie gowniana za przeproszeniem, trzeba by zrobic glowe, tak zeby krecila sie do 7500rpm przynajmniej albo lepiej i wtedy dac duze turbo ktore wstanie kolo 4000-4500rpm, wtedy ma to jakis sens. Na seryjnej glowie nie bardzo , bo wstanie 4-4.5krpm a przy 6.8-7krpm koniec jazdy tak ze powerband zbyt waski do jazdy na codzien i uciazliwy.
td05/K04 duuuzo lepsza opcja.

jest jeszcze gt2871l z dispolu , wstaje to kolo 3700rpm przy 4krpm laduje 1.2bara i idzie tym jakos jezdzic, choc tez dol kupiasty i matiz Cie objezdza dopoki turbo nie wstanie , a ze swiatel nie ma sily ruszyć.

wrazenie z jazdy duze lepsze sa nawet z glupiej k03.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamG
post Mon, 06 Jan 2014 - 23:19
Post #8


Rookie
Dołączył: Sat, 04 January 2014
Skąd: Rzeszów/Warka





Wg mnie turbina z Evo IX na twinscrollu byłaby idealna .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafstrong
post Tue, 07 Jan 2014 - 17:14
Post #9


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 May 2011
Skąd: Jarosław





shelbyshn już pół roku myślisz co wybrać i tak dalej nic nie wymyślisz wink.gif ja bym brał td05 bo sprawdzone i dobrze sobie radzą, jest wiele 1.8T z tym jeźdzących i ogólnie jest mało nieudanych projektów, k04 tfsi to nowy wynalazek, niech mi który pokaże chociaż 5 projektów...ja bym nie chciał testować bo bym wolał wziąść sprawdzone. kolejna sprawa nie wiemy jaki jest Twój budżet i czy tak jak GREGOR10 napisał zależy Ci na tym żeby to jechało ładnie w całym zakresie czy tylko wypluło gdzieś koło 7000tys/0br 400koni jadąc z dołu cieniutko
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shelbyshn
post Tue, 07 Jan 2014 - 17:46
Post #10


Rookie
Dołączył: Wed, 11 December 2013
Skąd: Gdańsk





Nie pół roku a od początku grudnia, co jest lekko ponad miesiąc wink.gif budżet w starciu tych konkretnych dwóch turbin raczej nie jest istotny bo koszt K04 jest podobny jak TD05 plus wyspawanie kolektora.. Mam jeszcze trochę czasu do rozpoczęcia projektu, dlatego chcę zebrać całkiem sporo info żeby nie obudzić się z palcem w d... za jakiś czas co uważam za całkiem racjonalne posunięcie ;D TD05 są sprawdzone to fakt, ale z wydaję mi się że więcej przy tym roboty a też nowością nie zalatują w przeciwieństwie do K04. I nie interesuje mnie coś co będzie jechało tylko górą, ten samochód ma się nadawać do codziennej jazdy też.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Tue, 07 Jan 2014 - 17:59
Post #11


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





Td05 zawsze możesz kupić nowe :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shelbyshn
post Tue, 07 Jan 2014 - 18:01
Post #12


Rookie
Dołączył: Wed, 11 December 2013
Skąd: Gdańsk





No wiadomo ; p ale jednak nie, podziękuje biggrin.gif

Grabek a ty masz zew. WG czy wew. ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafstrong
post Tue, 07 Jan 2014 - 18:42
Post #13


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 May 2011
Skąd: Jarosław





ja patrząc na projekt grabka bym się nie zastanawiał, zawsze to możesz trafić dobre td05 z nowszych evo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Tue, 07 Jan 2014 - 19:02
Post #14


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





CYTAT(Shelbyshn @ Tue, 07 Jan 2014 - 19:01) *
No wiadomo ; p ale jednak nie, podziękuje biggrin.gif

Grabek a ty masz zew. WG czy wew. ?



wewnętrzny w turbo, nic nie kombinowałem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Tue, 07 Jan 2014 - 22:21
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





tak, turbo z evo nigdy niewstanie tak późno jak k04 smile.gif baa nawet k03 wstawało później (a sądziałem że tak małe coś wstanie od razu smile.gif ) też polecam td05 niespotkałem sie też ze sztuką która dymi we wtórnym zakupie (naturalnie szukam sprawnych) ale widze że decyzja podjęta


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shelbyshn
post Wed, 08 Jan 2014 - 11:42
Post #16


Rookie
Dołączył: Wed, 11 December 2013
Skąd: Gdańsk





No dobra, a w takim razie powiedzcie mi jeszcze jaka jest różnica pomiędzy 9.8T a 10.5T w TD05?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Wed, 08 Jan 2014 - 11:53
Post #17


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





Trochę wyżej padło jeszcze pytanie o turbo z re5pect'u T25/380

Możecie się jakoś odnieść do tego, warto nie warto ? Ile faktycznie jest na nim do osiągnięcia ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Wed, 08 Jan 2014 - 12:25
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



to osiągniecia 380-400 KM
a w 2.0 wstaje tak mniej więcej:



--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Wed, 08 Jan 2014 - 17:48
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(Shelbyshn @ Wed, 08 Jan 2014 - 13:42) *
No dobra, a w takim razie powiedzcie mi jeszcze jaka jest różnica pomiędzy 9.8T a 10.5T w TD05?


9.8t to mniejsze zeliwo, wcześniej ci wstanie niż 10.5 ale i mniej z niej wyciągniesz


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gosciu_3m
post Wed, 08 Jan 2014 - 20:35
Post #20


User
Dołączył: Sun, 24 November 2013





http://re5pect.pl/turbosprezarka-t3-70.html


Kidzio a taka bedzie leosza od tej t25?

A wogole jak juz zrobilbym sobie flansze na CNC to jest szansa ,ze ktos w PL zrobi mi kolektor wydechowy na zamowienie pod turbo jezeli wysle mu flansze? Bo u mnie w rejonie slabo z tym. I jaki mniej wiecej koszt?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 16:50