![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 31 March 2013 ![]() |
Witam,
Jestem tu nowy na tym forum. Mam nadzieję że tu znajdę ewentualne rozwiązanie problemu albo chociaż Mnie na kierujecie co to może być. Jestem posiadaczem VW Bora 1.8 Turbo, z turbiną K03S i z wtryskami do wersji 180 KM, dodatkowo od intercoolera do przepustnicy jest poprowadzony silikonowy tip z BOV-em, na listwie wtryskowej jest zawór regulacyjny na 3 BAR. Problemy objawiają się w moim silniku takie że jak go odpalam rano, włącza się ten smieszny silniczek co wyje jak suszarka obroty utrzymują się w granicy 1000/min i jak się wyłącza ten silniczek to spadają obroty i ruszam, ale nie kiedy jest tak że po całej tej procedurze wrzucam jedynkę chcę ruszyć a tu nagle obroty spadają poniżej 500/min silnik dławi się jak głupi i próbuję dodać gazu bez reakcji czasami wchodzi na obroty i strzela z wydechu jako oszalały, i taki zabieg co najmniej przez 1 min wykonuje dodając gazu, dopiero jak złapie trochę temperatury to ustępuje, dodam że nie zawsze się to pojawia nieraz wsiadam odpalam i ruszam a nie raz po prostu odpalam i tak sytuacja jest odrazu tak że niechce wejść na oborty, dopiero po którymś odpaleniu. Podpinałem go pod Kompa, nie pamiętam teraz kodów, ale wyskakiwały problemy z złym kątem otwarcia przepustnicy, a także z układem nieszczelności podciśnienia. Dodam że wymieniłem ostatnio wąż kątowy podciśnienia pod kolektorem wraz z tym trójnikiem, błędy się dalej ukazuje a problemy nic nie ustało. POMOCY !!! ![]() POZDRAWIAM |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
podaj kody bledow, bo tak to szukanie w dupie mozgu.
objaw ze strzelaniem i prychaniem pojawia sie, jak przy odpalaniu auta masz napiecie ponizej 11.5V, nie uruchamia sie wtedy adaptacja przepustnicy. -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 April 2013 ![]() |
witam
owa suszarka jest po to, by szybciej nagrzał sie katalizator. natomiast powodem strzelania i zapewne niewłaściwego składu spalin jest nieprawidłowy zapłon. sonda próbuje to wyregulowac dając sygnał do otwarcia przepustnicy, która i tak już jest otwarta. to błędne koło skutkuje błedami nie majacymi często żdnego związku z prawdziwą usterką. proponuję zmierzyc podcisnienie w obwodzie serwa i pozostałych (powinno miec -0,6 do -0,8 bara), szczelnośc odmy, zwrócic uwagę, czy po naciśnięciu na hamulec coś dzieje się z obrotami. w jakim stanie jest napinacz hydrauliczny i łańcuch. można dokonac testu po zapaleniu odcinając poszczególne obwody podciśnienia. którys moze zasysac lewe powietrze. podczas testu serw sprawdzic jak długo utrzymuje podciśnienie po zgaszeniu silnika. najlepiej spróbuj wykonac test ciągły podczas występowania tych objawów. pozdrawiam janusz -------------------- G4 Racing- Hamulce na każdą okazje.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
dokladnie tak , z tym ze dobrze by bylo zrobic tez odwrotnie czyli napompowac uklad dolotowy kompresorem (wystarczy 0.5bara) i sluchac czy nie ucieka gdzies powietrze.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:23 |