Shoutbox 0 nowych PW 


> PROBLEMY Z 1.8T AUM, Spadek obrotów, gaśnięcie całkowite silnika
german87
post Mon, 01 Apr 2013 - 12:51
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 31 March 2013





Witam,

Jestem tu nowy na tym forum. Mam nadzieję że tu znajdę ewentualne rozwiązanie problemu albo chociaż Mnie na kierujecie co to może być. Jestem posiadaczem
VW Bora 1.8 Turbo, z turbiną K03S i z wtryskami do wersji 180 KM, dodatkowo od intercoolera do przepustnicy jest poprowadzony silikonowy tip z BOV-em, na listwie wtryskowej jest zawór regulacyjny na 3 BAR. Problemy objawiają się w moim silniku takie że jak go odpalam rano, włącza się ten smieszny silniczek co wyje jak suszarka obroty utrzymują się w granicy 1000/min i jak się wyłącza ten silniczek to spadają obroty i ruszam, ale nie kiedy jest tak że po całej tej procedurze wrzucam jedynkę chcę ruszyć a tu nagle obroty spadają poniżej 500/min silnik dławi się jak głupi i próbuję dodać gazu bez reakcji czasami wchodzi na obroty i strzela z wydechu jako oszalały, i taki zabieg co najmniej przez 1 min wykonuje dodając gazu, dopiero jak złapie trochę temperatury to ustępuje, dodam że nie zawsze się to pojawia nieraz wsiadam odpalam i ruszam a nie raz po prostu odpalam i tak sytuacja jest odrazu tak że niechce wejść na oborty, dopiero po którymś odpaleniu. Podpinałem go pod Kompa, nie pamiętam teraz kodów, ale wyskakiwały problemy z złym kątem otwarcia przepustnicy, a także z układem nieszczelności podciśnienia. Dodam że wymieniłem ostatnio wąż kątowy podciśnienia pod kolektorem wraz z tym trójnikiem, błędy się dalej ukazuje a problemy nic nie ustało. POMOCY !!! smile.gif

POZDRAWIAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 3)
Wspieraj forum
post Mon, 01 Apr 2013 - 12:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mss
post Mon, 01 Apr 2013 - 13:46
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





podaj kody bledow, bo tak to szukanie w dupie mozgu.
objaw ze strzelaniem i prychaniem pojawia sie, jak przy odpalaniu auta masz napiecie ponizej 11.5V, nie uruchamia sie wtedy adaptacja przepustnicy.


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G4 Racing
post Thu, 04 Apr 2013 - 18:57
Post #3


Frequent User
Dołączył: Wed, 03 April 2013





witam
owa suszarka jest po to, by szybciej nagrzał sie katalizator. natomiast powodem strzelania i zapewne niewłaściwego składu spalin jest nieprawidłowy zapłon. sonda próbuje to wyregulowac dając sygnał do otwarcia przepustnicy, która i tak już jest otwarta. to błędne koło skutkuje błedami nie majacymi często żdnego związku z prawdziwą usterką. proponuję zmierzyc podcisnienie w obwodzie serwa i pozostałych (powinno miec -0,6 do -0,8 bara), szczelnośc odmy, zwrócic uwagę, czy po naciśnięciu na hamulec coś dzieje się z obrotami. w jakim stanie jest napinacz hydrauliczny i łańcuch. można dokonac testu po zapaleniu odcinając poszczególne obwody podciśnienia. którys moze zasysac lewe powietrze. podczas testu serw sprawdzic jak długo utrzymuje podciśnienie po zgaszeniu silnika. najlepiej spróbuj wykonac test ciągły podczas występowania tych objawów.
pozdrawiam
janusz


--------------------
G4 Racing- Hamulce na każdą okazje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 04 Apr 2013 - 19:05
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





dokladnie tak , z tym ze dobrze by bylo zrobic tez odwrotnie czyli napompowac uklad dolotowy kompresorem (wystarczy 0.5bara) i sluchac czy nie ucieka gdzies powietrze.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:23