Shoutbox 0 nowych PW 


> N54B30, pompa paliwa
Joker
post Mon, 11 Mar 2013 - 19:50
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Cześć,

Ktoś kiedyś pisał na forum, że za wielką wodą wyprodukowano pompę paliwa do tego modelu silnika, co niby dożywotnio załatwia problem awarii oryginalnych pomp BMW (każdy posiadacz 135i, 335i, 535i raczej wie o co chodzi).
Raz zmieniana, od tygodnia objawy podobne jak za pierwszym razem (choć stawiam też na paliwo), podepnę pod kompa to będę wiedział co i jak. Co dziwne, pierwszy raz padła po 5 tys. km, teraz przejeździła ponad 40 000. Auto od nowości, także licznik nie odkręcany.

Ktoś ma namiar na taką pompę bądź wie, gdzie w PL można ją nabyć?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 10)
Wspieraj forum
post Mon, 11 Mar 2013 - 19:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kajman
post Thu, 21 Mar 2013 - 12:53
Post #2


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Wsadź boscha 044


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Thu, 21 Mar 2013 - 13:52
Post #3


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Ale koledze chodzi o pompe wysokiego cisnienia do wtrysku bezposredniego smile.gif


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 21 Mar 2013 - 13:54
Post #4


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Aaaa, nie skumałem o którą generację chodzi smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Thu, 21 Mar 2013 - 14:00
Post #5


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(Kajman @ Thu, 21 Mar 2013 - 13:54) *
Aaaa, nie skumałem o którą generację chodzi smile.gif


Nie ma N54 innego niż z bezpośrednim wtryskiem, tu nie da się nie skumać rolleyes.gif chyba, że zapomniałeś alfabetu/cyfr.

Co do tematu - nie ma niestety żadnej alternatywy. Firma CP-E niby pracowała nad czymś, ale chyba porzucili projekt. W autach po 2010 r. pompy rzadziej padają, ale ciężko powiedzieć żeby problem był rozwiązany.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 21 Mar 2013 - 14:03
Post #6


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ja nigdy nie pamiętam tych z przodu, kojarzę po tym co jest po B,czyli pojemności smile.gif Teraz już zapewne zapamiętam, że N to te nowe

EDIT już się doedukowałem, N52 n/a n54 T.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Thu, 21 Mar 2013 - 14:10
Post #7


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(Kajman @ Thu, 21 Mar 2013 - 14:03) *
Ja nigdy nie pamiętam tych z przodu, kojarzę po tym co jest po B,czyli pojemności smile.gif Teraz już zapewne zapamiętam, że N to te nowe, chyba niedoładowane 270KM, co w nich szklanki padają i doładowane ponad 300KM, czy tylko te doładowane?


Tylko doładowane, wersje 225 (335i, 135i, 535i, X6, Z4) , 243 (F01 740i, 335is) i 250 kW (1M)


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Thu, 21 Mar 2013 - 17:13
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Problem się nie pojawia, może kwestia paliwa zalanego na Lotosie (omijałem te stacje szerokim łukiem, ale to było awaryjne tankowanie). Zalałem dwa razy porządne paliwo i problem ustał. Mam nadzieję, że to jeszcze nie pompa. Mimo wszystko szkoda, że nie ma alternatywy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Thu, 21 Mar 2013 - 19:37
Post #9


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





CYTAT(rennen @ Thu, 21 Mar 2013 - 14:10) *
Tylko doładowane, wersje 225 (335i, 135i, 535i, X6, Z4) , 243 (F01 740i, 335is) i 250 kW (1M)


E chyba źle zrozumiałeś kajmana. Albo ja. Jeżeli jednak jemu chodziło o N52B30 to ma rację co do niedoładowania i problemach z HVA. Z resztą N53 to przecież też N/A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 21 Mar 2013 - 20:13
Post #10


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Jeden diabeł, teraz już uzupełniłem chyba wiedzę, choć nie wiedziałem że są też N53!?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Thu, 21 Mar 2013 - 21:10
Post #11


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





o nie nie jeden diabeł, N53 a N52 to róóżne motory :-) N53 jest bezpośrednim wtryskiem :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 22:01