Shoutbox 0 nowych PW 


> Golf 4 1.9TDI ARL 300hp bez nitro
KingSoft
post Tue, 29 Jan 2013 - 09:36
Post #1


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 November 2010
Skąd: Stary Sącz





RODZAJ SILNIKA: 1.9TDI PD ARL
MODYFIKACJA SILNIKA:
1.GTB2260VK+kolektor baran
2.Race783+ na pompkach BC
3.Odprężony silnik
4.Zmodyfikowany wałek
5.Układ wydechowy 2,5' Bartpol,
6. Dolot z filtrem ITG Bartpol
7. FMIC Bartpol
MOC: 300hp@4730rpm & 455Nm@4400rpm zmierzone na Dynoproject, strojony na Rototeście 274hp@4720rpm & 442Nm@4100rpm
TUNER: KINGSOFT & Bartpol

cool.gif






--------------------
podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Stron V   1 2 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
Wspieraj forum
post Tue, 29 Jan 2013 - 09:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ra_cek
post Tue, 29 Jan 2013 - 09:46
Post #2


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 November 2011





witam
bardzo fajny wynik tylko trochę późno wstaje ale rozumiem ze z takimi mocami auto nie na ulice :> a może jakieś zdjęcia spod maski ? i większy opis sami modyfikowaliście wałek ? silnik odprężony przekładką ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Tue, 29 Jan 2013 - 10:58
Post #3


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Głowica nie ruszona?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xoln
post Tue, 29 Jan 2013 - 12:22
Post #4


User
Dołączył: Tue, 27 November 2007
Skąd: Kraków





Gratulacje, wynik godny.
Kolektor ssący pozostał seryjny ??


--------------------
Ibiza 6k2 SPORT PD- pojechała w Polskę
274/448 ET:13.645
Renault Clio RS 197- pojechało na Ukrainę
Renault Clio RS 182 racing blue
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Tue, 29 Jan 2013 - 12:25
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Turbo ile tam pompuje że była potrzebna przekładka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KingSoft
post Tue, 29 Jan 2013 - 12:52
Post #6


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 November 2010
Skąd: Stary Sącz





Głowica tylko odnowiona, żadnej przekładki nie ma. Doładowanie 2.1-2.2bara w zależności od warunków. Auto na ulice oczywiście "z głową" trzeba jeździć. Dół jest wystarczający do normalnej jazdy. Kolektor ssacy seria.


--------------------
podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quli
post Tue, 29 Jan 2013 - 12:55
Post #7


Frequent User
Dołączył: Sun, 30 December 2007





stroiłes to Ty w starym sączu?
samochód z okolic?
nie ma przekladki to jak odprezany?
jakie sprzęgło?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dario84
post Tue, 29 Jan 2013 - 13:37
Post #8


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 August 2007
Skąd: Kędzierzyn-Koźle





Odprężony zapewne uszczelką 3 karbową.

Zastanawia mnie dlaczego są tak duże różnice pomiarów na Rototeście i Dynoprojekcie ? Przecież obydwa pomiary wykonywane były w trybie obciążeniowym.
Do 4000 obr można powiedzieć że mniej więcej krzywe momentu wyglądają tak samo, ale powyżej 4000 na rototeście Nm spada dosyć znacząco w porównaniu do DP.


--------------------
Golf 4 1,9 TDI 240KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Tue, 29 Jan 2013 - 13:58
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Hm, może nawiew?


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KingSoft
post Tue, 29 Jan 2013 - 14:54
Post #10


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 November 2010
Skąd: Stary Sącz





CYTAT(Dario84 @ Tue, 29 Jan 2013 - 13:37) *
Odprężony zapewne uszczelką 3 karbową.

Zastanawia mnie dlaczego są tak duże różnice pomiarów na Rototeście i Dynoprojekcie ? Przecież obydwa pomiary wykonywane były w trybie obciążeniowym.
Do 4000 obr można powiedzieć że mniej więcej krzywe momentu wyglądają tak samo, ale powyżej 4000 na rototeście Nm spada dosyć znacząco w porównaniu do DP.

Delikatniej bardziej odprężony, przerobione zostały tłoki delikatnie.
Dario więcej na priva mogę ci wytłumaczyć na temat ROtotesta lub w innym temacie, żeby tego nie zaśmiecać.
Nie można porównywać wyników z Rototesta do Dynoprojectu, ale będziemy zamieszczać z Rototesta wykresy częściej.
Nawiew na hamowni w Starym Sączu, jest drugie tyle wydajniejszy co u Bartka, czasy pomiarów są inne.


--------------------
podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Tue, 29 Jan 2013 - 15:14
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Czyli może być temperatura za IC. Szukam przyczyn innych niż sama hamownia, skoro obydwie chcą pokazać to samo oraz normy korekt są te same.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KingSoft
post Tue, 29 Jan 2013 - 15:28
Post #12


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 November 2010
Skąd: Stary Sącz





Żadna norma nie odzwiercieli ci prawdziwych warunków w jakich auto było mierzone.
Jedna od drugiej jest dokładniejsza. Jak co to prive i pytaj.


--------------------
podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Tue, 29 Jan 2013 - 15:29
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Bez przesady z tym "nie na ulicę". 280 niuta przy 2600obr to nie jest źle. Można latać na codzien, a wieczorami zamykać gębę


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 29 Jan 2013 - 16:44
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(kompot @ Tue, 29 Jan 2013 - 15:14) *
Czyli może być temperatura za IC. Szukam przyczyn innych niż sama hamownia, skoro obydwie chcą pokazać to samo oraz normy korekt są te same.

No ale co tu porównywać, skoro jedna hamownia pokazuje moc na silniku, a druga na piastach.
Dodam tylko, że każdy mechanizm ma swoją sprawność. Np. sprzęgło cierne 0,98.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREG.
post Tue, 29 Jan 2013 - 18:06
Post #15


User
Dołączył: Tue, 09 February 2010
Skąd: ZKA





Ładnie biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Tue, 29 Jan 2013 - 20:47
Post #16


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





no pięknie wyszło masz jakieś filmiki jak to jedzie ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Tue, 29 Jan 2013 - 20:51
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





A niuta nie powinno być duuużo więcej przy 300PS w dieslu? Nie ma w moim pytaniu żadnej krytyki


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 29 Jan 2013 - 21:15
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





raczej specjalnie ucięty ze wzlędu na trakcję i przeniesienie napędu.

Mega wynik..Również z chęcią zobaczyłbym rzut na zegary!


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Wed, 30 Jan 2013 - 16:01
Post #19


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów





CYTAT(Fiodor @ Wed, 30 Jan 2013 - 13:58) *
Czyli cala moc z walka i odprezania? Bo sa inny proekty do 300koni troche dalieko... Gdybym byla porobiona glowica kolektor ssacy castom albo SDI pewnie bylob wiecej..

Koleżanko, popraw proszę błędy bo nie wiadomo za bardzo o co chodzi w Twoim poście... tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gruchakkk
post Wed, 30 Jan 2013 - 17:54
Post #20


Frequent User
Dołączył: Mon, 17 March 2008





Brakowało drogi bo ruch był trochę także 5 bieg wbiłem tylko na moment. Także 3 i 4 bieg w całości smile.gif
http://www.youtube.com/watch?v=_PF-APc1EDQ...feature=mh_lolz
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 12:47