![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 21 November 2011 ![]() |
Witam
kilku kolegów z tego forum przekonało mnie na swap silnika z 1,6 na 1,8T. Chciałbym jak najszybciej rozpocząć gromadzenie części. i tu ma prośbę do was pomóżcie mi stworzyć listę potrzebnych części za wszelką pomoc dziękuję |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Siema,
kup całego anglika z tym silnikiem - tanio wyjdzie i będziesz miał praktycznie wszystko pod ręką. tylko przełożyć i jeździć. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Mon, 21 November 2011 ![]() |
a czy masz może jakieś doświadczenia z taką przeróbką.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Żadnego;-)
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Mon, 21 November 2011 ![]() |
a może wiesz czy np ten silnik czyli 1,8T w a4 i 1,8T w a3 to te same silniki, czy mocowania itd sa takie same
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 06 December 2004 Skąd: just behind you ![]() |
Silniki konstrukcyjnie są praktycznie te same
ale: - mocowania/łapy są inne - kolektor wydechowy jest inny - stopka filtra oleju jest inna - miska oleju i smok sa inne - kolektor dolotowy jest inny i jeszcze kilka pozycji osprzętu które trzeba zmienić a może wiesz czy np ten silnik czyli 1,8T w a4 i 1,8T w a3 to te same silniki, czy mocowania itd sa takie same -------------------- Pro-Tune
find us on Facebook www.facebook.com/ProTunePL |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Jeden jest poprzeczny a drugi wzdłużny
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Mon, 21 November 2011 ![]() |
mhm no właśnie czyli tylko z a4 b5 podejdzie
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Mon, 21 November 2011 ![]() |
Apsik a wiesz może jakie klamoty będą mi potrzebne do wykonania tego projektu
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
Kup anglika, audi a4 b5. Lub rozbitka, lub ucięty przód. Tam będzie wszystko co potrzebujesz.
A jeśli nadal nie rozumiesz, że to najlepsze wyjście to kupuj po kolei: - Kompletny silnik z osprzętem - Łapy silnika - Wiązka silnika + ECU - Sprzęgło Wsadzasz wszystko pod maskę, dajesz komuś na podłączenie wiązki i voila. -------------------- 20VT Quattro
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Wed, 09 November 2011 ![]() |
najlepiej sprzedaj a4 1.6 i kup a4 1.8t
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
Jak ma dobrą budę to nie widzę sensu. Ten swap bez praktycznie bezproblemowy.
-------------------- 20VT Quattro
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Jak ma dobrą budę to nie widzę sensu. Ten swap bez praktycznie bezproblemowy. Swap jest bezproblemowy do momentu zaczęcia prac później zaczynają się schody szczególnie jak nigdy tego nie robiłeś. Rozumiem że chciałbyś swapować coś nie typowego ale pierniczyć się z VAGiem 1,8t których w ogłoszeniach jest jak ulęgałek -całkowicie bez sensu. Oczywiście przekładka przkładką ale jak się okaże że kupiłeś motorownie do remontu albo z zajechaną turbinką, albo z zajechanym sprzęgiełkiem to .......kosty,koszty,koszty. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
Pisząc bezproblemowy miałem na myśli brak konieczności rzeźbienia. To w jakim stanie kupi się motor i co się z nim zrobi to już oddzielna kwestia.
-------------------- 20VT Quattro
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Pisząc bezproblemowy miałem na myśli brak konieczności rzeźbienia. To w jakim stanie kupi się motor i co się z nim zrobi to już oddzielna kwestia. Tych kwestii jest więcej a ryzyko spore. Więc jak chcesz się cieszyć jazdą 1,8T to kup sobie auto i problem z głowy. Jeżeli nawet będziesz szukać opcji bezwypadkowej to i tak wyjdzie taniej i szybciej niż SWAP. Zaoszczędzone pieniądze przeznacz na podkręcenie motorowni i będziesz miał fajne auto do codziennej jazdy. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
Oczywiście przekładka przkładką ale jak się okaże że kupiłeś motorownie do remontu albo z zajechaną turbinką, albo z zajechanym sprzęgiełkiem to .......kosty,koszty,koszty. Ale przecież kupując seryjne 1.8 może mieć dokładnie te same problemy.. może być turbo zajechane.. sprzęgło na wykończeniu.. więc są te same obawy zarówno w jednym jak i w drugim przypadku, a dodatkowo jeszcze jak to w tych audi może trafić na ulepa zrobionego z 3 -ech innych ![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Ale przecież kupując seryjne 1.8 może mieć dokładnie te same problemy.. może być turbo zajechane.. sprzęgło na wykończeniu.. więc są te same obawy zarówno w jednym jak i w drugim przypadku, a dodatkowo jeszcze jak to w tych audi może trafić na ulepa zrobionego z 3 -ech innych ![]() Z jedna małą róznica wsiadasz do auta robisz jazdę próbną jedziesz na do warsztatu i weryfikujesz dalej a jak kupujesz wszystko na paletach no to raczej nie przejedziesz się na palecie z silnikiem ![]() Jezeli zdecydujesz się na zakup angola to też nikt go za darmo Ci nie odda a jak będzie z dolnej pólki cenowej to juz widzę jego stan tech. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
no chyba że to będzie walnięty agol w tyłek
![]() ![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
Zasadniczo to należy mieć na uwadze, że to są używane części. Według mnie rozsądniej jest kupić angola wyjąc co trzeba i i tak swoją drogą zrobić przegląd motorowni i wymienić co trzeba. Nie ma tutaj zasady, można równie dobrze kupić całe auto ulepa, lub na prawdę w dobrym stanie i tak samo z angolem.
Poza tych, chłopak pisał bodaj, że auto w rodzinie od początku kupione w salonie więc zna całą historię. Dla mnie to duży plus. -------------------- 20VT Quattro
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
NAJTANIEJ wyjdzie sprzedać to co masz, dołożyć 5-7 tyś i kupić seryjne 1.8t
nawet jeżeli trochę przepłacisz to wyjdzie DUŻO taniej od swapu. ważne żebyś nie oszczędzał przy kupowaniu tylko odżałował te parę tysięcy na zadbany dobry egzemplarz. a i tak wyjdzie dużo taniej niż swap |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 15:36 |