![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 07 November 2011 ![]() |
Panowie mam pytanie, czy orientuje się ktoś do kogo można by było uderzyć w sprawie takiego projektu? Wydaje mi się, że ten silnik jest dobrą bazą (zakute tłoki i korbowody w serii) Tylko pytanie, kto by się tego podjął + z tego co mi wiadomo jest mega problem z elektroniką, komp nietykalny
![]() ![]() |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
To nie jest ten silnik z Lotusa ? Tam chyba występował doładowany kompresorem
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 25 March 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 25 March 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 07 November 2011 ![]() |
Panowie dzięki
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Musisz się uzbroić w cierpliwość Dawido za ponad miesiąc będzie wszystko wiadomo co i jak - będzie u mnie za 2tyg. Celica 2ZZ-GE na instalacje turbo
![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 07 November 2011 ![]() |
Super
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
klient chce ok. 250KM i 280-300Nm ale zobaczymy jak to wyjdzie
![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 07 November 2011 ![]() |
Bartek i jak tam prace na 2zzge turbo? Coś się ruszyło? Pozdro
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
klient się spóźnił z wstawieniem auta na wyznaczony termin
Turbo , FMIC i orurowanie już "siedzi" jeszcze wydech i układ dolotowy , przebudowa ukł. paliwowego, parę drobiazgów i myślę że na koniec następnego tygodnia odpalę ![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Już jest... pierwsza Celica 2ZZ-GE Turbo w Polsce
![]() ![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Tak z ciekawości, na czym wystrojone?
-------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
DET3 i jeszcze parę zabiegów
![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 25 March 2010 ![]() |
jest moc
![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Kingsoft buduje MR2 2zz-ge turbo. Około 350 hp na ulicę.
Davido zamiast tego szarpnij się na zestaw Eatona TVS i będziesz miał lepiej niż na rootsie górę i lepszy niż na turbo dół. Twin charging jest tylko wtedy sensowny, jeśli bijesz się albo o wyrównanie charakterystyki. Np. auto na ulicę i track daye. Albo szukasz możliwości posiadania bardzo dużej mocy przy dobrych parametrach wstawania turbiny i reakcji na gaz. Takie auto zbudował Sznaps. Co prawda 4agte. Ale działa to tak samo. Na turbo auto generuje więcej mocy niż przy twin chargingu. Ale z włączonym kompresorem jest rewelacyjne wstawanie turbiny i reakcja na gaz. Tylko że w 2zzge twin charge to moce grubo ponad 300 hp. Inaczej nie ma to sensu. Dlatego TVS jest czymś co da lepsze wyniki niż małe turbo i na pewno lepsze niż Roots. Lotusy na seryjnych podzespołach jak do tej pory najmocniejsze miały 260 parę koni obecnie na TVS pokazują ponad 300. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 25 March 2010 ![]() |
ponad 300KM w ośce chyba mija się z celem
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Styku porównaj sobie wykresy TVS a Turbo
pierwszy lepszy wykres znaleziony w necie na Eatonie TVS w 2zz-ge ![]() http://www.boefabrication.com/Supercharger.html ![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Najmniejszy z TVSów:
![]() GT28RS: ![]() Obecne TVSy są sprawne do 2,3-2,4 PR. Eaton prezentował już prototyp działający sprawnie powyżej 2,5 PR. 14 PSI to jest PR 2. Więc doładowanie ZZ w Lotusach jest tylko dlatego takie, że z moich wiadomości to nadal są seryjne jednostki. TVS teoretycznie mógłby dmuchać nawet 1.3 bara. Ale te zestawy są moim zdaniem zaprojektowane jako P&P. I jak widać doładowanie niższe czy wyższe w kompresorze nie zmienia kształtu wykresu czego o turbo nie można powiedzieć. Po zwiększeniu doładowania w kompresorze jak widać na załączonym obrazku krzywa momentu po prostu pojedzie w górę. Turbo będzie przy mało wydajnej turbinie miało środek a padało u góry co zresztą widać na wykresie Waszej Celicy a wydajne turbo będzie wstawało później i generowało bardzo duży nadmiar góry, którą moim zdaniem 2zz ma już nadto. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Jak miałbym jeździć doładowaną celicą to wybrałbym na pewno ten drugi wykres na turbo - jeden lubi turbo, a drugi ślini się na kompresory wolny kraj
![]() Ten silnik na turbo znakomicie wstaje - turbodziura prawie jest niewyczuwalna klient chciał 250KM - zrobiłem i tak więcej ale w każdej chwili może być 300KM 330Nm -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Wykresem się nie jeździ
![]() ![]() -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 11:25 |