Shoutbox 0 nowych PW 


> SWAP ibiza 6L pytania
bajti
post Sat, 15 Sep 2012 - 15:51
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 22 June 2012





Witam,

moze to nie miejsce na takie pytania, ale moze ktos mi podpowie, otoz

posiadam seata ibiza 6L 2008, obecnie z silnikiem 1,4 benzyna 85km czyli kompletnie miejski i bez perspektyw,
jednakze mam ten woz od nowosci, sluzy dobrze i nie mam zamiaru sie go pozbywac sentyment;)

postanowilem go jednak nieco ozywic, poki co zaczalem od hamulcy i zawieszenia, zostal zrobiony swap hamulcy na tarcze tyl itd oraz w zawieszeniu polieturany, laczniki itd, amorty i zawieszenie od nowosci jest w wersji sport wiec w miare solidne.

teraz czas na silnik i teraz pytanie czy silnik wraz z osprzetem o oznaczeniu AUQ 1,8t benzyna z leona 2004 lub taki sam, z octavi rs 2002, wejdzie jakos bezproblemowo w ibize? czy bedzie trzeba duzo przerabiac? lapy, poduchy? ktos cos?

oczywiscie nie bede robil tego sam, raczej ogarnie to moj mechanik, lecz zanim cokolwiek wolalbym miec wiedze w tym temacie:)

z gory dziekuje pozdr

Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 3)
Wspieraj forum
post Sat, 15 Sep 2012 - 15:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
loony
post Sun, 16 Sep 2012 - 10:47
Post #2


User
Dołączył: Mon, 03 January 2005
Skąd: Lublin





1.8T wchodzi P&P - byl montowany w cuprze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Sun, 16 Sep 2012 - 12:05
Post #3


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





z leona/octy nie jest P&P lapy albo z ibi 1.8t albo trzeba dopasowywac z fabii/ibi/polo tdi. Lapa skrzyni wymaga przerobki, bo mimo ze 02J jest bebechami zgodna 02R (z pamieci klepie wiec moge oznaczenia fabii mylic) to korpus ma nieco inne mocowania.

Instalacja elektryczna do zrobienia i opary paliwa do rozwiazania bo w 1.4 chyba nie ma 3 bialego przewodu do filtra węglowego. Filtr paliwa do wymiany na ten bez regulatora cisnienia. Pompa od fwd pasuje P&P.
Zbiornik plynu hamulcowego moze opierac sie o zawor SAI - najlepiej zalozyc zbiorniczek z octy 1.8t m.in. Z czujnikiem w korku. Jest krotszy i szerszy, pasuje idealnie. Przewody hamulcowe przy pompie tez maja ciasno - kosmetyka.

Najwiecej zabawy jest z elektryka. O ile mechanike mozna zrobic w gora kilka dni bez pospiechu to z elektrykazabawa w moim przypadku trwa juz lacznie okolo tygodnia (z przerwami).

Instalacja octy/leona jest o tyle zagmatwana ze przekazniki itd sa rozpirzone po calej instalacji a w ibi/fabii wszystko jest praktycznie w jednym miejscu. Widac inna epoke.

Sorry za brak polskich liter ale z komorki pisze.


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sat, 22 Sep 2012 - 16:41
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





Kup komplet BJX z Allegro. Swego czasu wisiało po kilka na raz. Wjedzie pod mache bezstresowo.


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 12:32