![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 October 2003 Skąd: Dzwonkowa 32 ![]() |
Auto naszego klienta. Warte przedstawienia szerszemu gronu użytkowników forum.
Marka i Model: 2006 Mazda 6 MPS Silnik: pojemność 2261cm3, 4 cylindrowy, benzynowy z bezpośrednim wtryskiem, turbodoładowany Układ dolotowy: - Short Ram Intake 2,75 do 2,5 cala ze stali nierdzewnej - Inlet pipe ze stali nierdzewnej - Gruby TMIC - Stożkowy filtr powietrza Fujita - Hydroshield Injen - Osłona termiczna z inox - BOV Forge Wszystkie modyfikacje dolotu przeprowadzone przez SSG Układ wydechowy: - Kolektor wydechowy Inox - Downpipe 3 cale bez katalizatora - Przelotowy układy wydechowy 2,75 cala Wszystkie modyfikacje układu wydechowego przeprowadzone przez SSG Plany: - Większa turbosprężarka Modyfikacje elektroniki i paliwa: - Seryjny ECU wystrojony mazdaEdit (disitune) - HPFP internals Autotech Układ Napędowy: - Napęd na 4 koła, skrzynia przekładniowa 6-biegowa manualna, - Sprzęgło ACT Układ Hamulcowy: - seria 320mm DBA seria 4000 SL/SR + klocki Hawk F - seria 280mm DBA seria 4000 SL/SR + klocki Hawk F - płyn hamulcowy Motul RBF600 Modyfikacje Zawieszenia: - seria Modyfikacje Wnętrza i Car Audio: - Dodatkowy zestaw wskaźników - Boost, EGT - Customowe mocowanie zegarów - Car audio BOSE Body KIT i Oświetlenie: - Delikatnie przyciemnione szyby - Oem felgi w kolorze czarny mat Fabryczna Moc i Moment: - Moc maksymalna - 191 kW (260 KM) przy 5500 obr/min - Maksymalny moment obrotowy - 380 Nm przy 3000 obr/min Moc i Moment po modyfikacjach (NA KOŁACH !!!): - Moc maksymalna - 280 KM przy 5330 obr/min - Maksymalny moment obrotowy - 409 Nm przy 4130 obr/min ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wykres przed i po modyfikacji elektroniki ![]() W najbliższym czasie auto trafi na rolki aby wypluć "normalny" wykres ![]() -------------------- that's the kind of racing we love ...
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
kurcze tyle pracy a doszło 20koni , niutów sporo ,moc jak po samym programie.... ale fajnie ze sie komuś chce !
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Szenimaaaan chyba to na kolach moc....
![]() -------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
20KM i 30Nm to tak srednio jak po tylu modach.. co jest waskim gardlem?
Edit, na kolach, faktycznie... -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ludzie, zacznijcie czytac. 260 koni na silniku vs 280 na kolach. Na silniku bedzie grubo ponad 300.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
aha faktycznie , a czym to było mierzone ze pokazuje moc na kołach ?
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 October 2003 Skąd: Dzwonkowa 32 ![]() |
Wykres porównawczy z mazdaEdit po zmianach mechanicznych.
Moc na kołach ECU seria (255KM i 358Nm) vs ECU po programie (280KM i 409Nm). Dla pełnego porównania przydałby się wykres przed zmianami mechanicznymi, ale niestety nie mieliśmy wtedy jeszcze takiej możliwości. -------------------- that's the kind of racing we love ...
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Wykres porównawczy z mazdaEdit po zmianach mechanicznych. Moc na kołach ECU seria (255KM i 358Nm) vs ECU po programie (280KM i 409Nm). To i tak wyszedl gratis z fabryki, skoro 255km na kolach. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 October 2003 Skąd: Dzwonkowa 32 ![]() |
Mazda nie daje gratisów
![]() Jacku to jest po modyfikacjach mechanicznych już. Przed zmianami mechanicznymi miał na kołach pewnie coś koło 220KM. Ale to jest tylko moje przypuszczenie. -------------------- that's the kind of racing we love ...
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
to czym to mierzone w koncu? jakims gtechem czy czyms w tym stylu?
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Mazda nie daje gratisów ![]() Jacku to jest po modyfikacjach mechanicznych już. Przed zmianami mechanicznymi miał na kołach pewnie coś koło 220KM. Ale to jest tylko moje przypuszczenie. No to teraz daje jakis obraz ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Mam pytanie odnośnie IC- czemu poszedł na silnik a nie w zderzak? chyba zauważalnie chłodniej miałby w zderzaku?
Sam jestem posiadaczem 6mps i musze przyznać że seryjny program to zgroza... zapłony po stukowym, auto nie jedzie od 5 tys, jest koszmarnie przelane itp.. program w tym aucie to drugie życie dla tego silnika! |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
To widze ze nie tylko Szwedzi w Aero dali ciala. Przy predkosci autostradowej AFR powyzej 14.7. 200km autostrady i kaboom.
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 October 2003 Skąd: Dzwonkowa 32 ![]() |
Oczywiście FMIC to najlepsze rozwiązanie do tego auta.
TMIC został zamontowany z pełną premedytacją. Właściciel miał swoje powody. Nie jest wykluczone, że razem z większą turbiną zamontowany zostanie FMIC. ps. Popełniliśmy juz kilka MPS'ow z FMIC'em. ![]() -------------------- that's the kind of racing we love ...
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
niewiele MPS-ów jest grubo modzone
![]() ciekawi mnie wynik po wymianie turbiny no i pompy bo raczej seryjna nie zostanie? ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
orientuje sie ktoś jaka jest wytrzymałość tych dołów 2,3? turbina i większy boost jak najbardziej ale ciekawe na jak długo...
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 October 2003 Skąd: Dzwonkowa 32 ![]() |
Pompa już teraz nie jest seryjna.
Wąskie gardło to sprężarka. -------------------- that's the kind of racing we love ...
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
Mimo, że jestem fanem mazdy, to circa 40 kuca przy takich modach nie powala... W wielu autach seria po programie samym tyle łapie... (Poza tym szkoda, że mazda nie włożyła tam stałego 4x4...)
-------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
STRYJA:
ale tutaj 40 kucy doszło po samym programie, już PO zmianach mechanicznych... Nie wiadomo ile było przed zmianami. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2004 ![]() |
to auto guciora?
-------------------- Model X/Evo5/JCW
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 21:55 |