![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 04 July 2005 ![]() |
Bardzo prosze o pomoc, jutro bedzie mechanik przeprowadzal test przelewowy wtryskow (nie wiem czy dobrze to nazywam) ile powinno sie pojawic paliwa??? Jak dlugo powinien trwac taki test??? Samochod bmw e46 2001r 150KM
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 05 June 2010 Skąd: ŁDZ ![]() |
Literatura fachowa głosi że nie więcej niż 150cm3 na minutę przy prędkości biegu jałowego. Różnica pomiędzy wtryskiwaczami na biegu jałowym do 30% uważana jest za normalną. Dla CR 1 generacji.Ale przede wszystkim mają być równe i to jest ważne oraz korekcja dla nich w parametrach.
-------------------- 89" E30 Coupe M-Tech II M52B28
96" Civic 6 HB B16A2 ITB 86" RX-7 FC SR21VET EMU |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Mon, 04 July 2005 ![]() |
dzieki za tak szybka i fachowa odpowiedz. Z tego co zdazylem wyczytac z inpa to na 2 i 4 wtrysku mam +1 natomiast na 1 i 3 mam zero. A sprawdzam wtryski poniewaz motorem mocno czepie, a podobno w tym modelu jak wtryski leja to szybo moze dojsc do wypalenia tloka lub tym podobnych problemow.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Mon, 04 July 2005 ![]() |
a wiec tak chodzilo chyba o 1,5 cm3 u mnie wyszlo tak
1- 1,8 2- 2,0 3- 2,2 4- 1,8 czy te wartosci mieszcza sie w jakim stopniu czy juz tylko pozostaje regeneracja lub wymiana wtryskow???? Nie robilem jeszcze zadnej korekcji wtrysków |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Podales przelewy czy korekcje?
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Mon, 04 July 2005 ![]() |
Przelewy korekcje sa podane powyzej. Podobno na CR1 max na tescie przelewowym wynosi 3,5 cm3, tak slyszalem
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Mon, 04 July 2005 ![]() |
Czyli nic nie wiadomo czy miesci sie w granicy normy czy do wymiany????
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 21 October 2011 ![]() |
Jak była wykonywania próba i jak długo, bo te ilości co podałeś są bardzo małe. I czy była robiona tylko na biegu jałowym czy z różnymi obrotami?
Generalnie jeszcze nie słyszałem żeby ktoś mierzył paliwo robiąc próbę przelewową na aucie. Wszyscy patrzą tylko czy ilość paliwa w przelewach jest w miarę równa. Jak nie ma znaczących odchyłek, to jest ok. Tyle przynajmniej można sprawdzić bez drogiego sprzętu. Korekcje na wtryskach są w normie dla auta z jakimś tam już przebiegiem. Jakby to u mnie było, to bym się nie przejmował. A w ogóle to napisz co ci się dzieje z tym autem, to może łatwiej będzie pomóc. Edit: Żebyś mnie nie zrozumiał w pierwszym pytaniu. Nie pomyliły ci się przecinki w tych przelewach? |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Mon, 04 July 2005 ![]() |
na wolnych obrotach przez minute
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Wroclaw ![]() |
Jak mialem u siebie m47n uszkodzone wtryski to kazdy napompowal w 1 minute prawie 400cm3 trzeba bylo calkowicie je zregenrowac. Te wartosci co podales sa idealne.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 01:07 |