Shoutbox 0 nowych PW 


> 3.0TDI BiTurbo CGQB powered by DYNOSOFT
Aligator
post Wed, 11 Jul 2012 - 19:44
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 May 2003
Skąd: Katowice





Jeszcze nie widziałem wykresów od polskich tunerów więc zamieszczam jako ciekawostkę.

Dzisiaj odwiedziła nas A7 z najmocniejszą trzylitrówką o kodzie silnika CGQB i z dwoma turibnami:



Po kilku próbach uzyskaliśmy



Samochód był całkowicie seryjny. Silnik ma potencjał smile.gif Turbiny tym bardziej smile.gif Wąskie gardło to intercooler który nie wygląda na znacząco ulepszony w stosunku do wersji jednoturbinowej. Po zgrzaniu IC potrafiło wychodzić do 15KM mniej. Na szczęście pogoda była dzisiaj naszym sprzymierzeńcem, spadł desz i zorbiło się dużo chłodniej smile.gif Pozwoliło to na sprawne strojenie. Program bezpieczny pod warunkiem rozsądnego użytkowania lub założenia większego intercoolera smile.gif


--------------------
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników

www.dynosoft.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 Stron V   1 2 3 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
Wspieraj forum
post Wed, 11 Jul 2012 - 19:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tomp
post Wed, 11 Jul 2012 - 19:47
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





SICKOOO

wynik jak na początek jest naprawdę ciekawy


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 11 Jul 2012 - 19:52
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Jestem chory na A7 - jedno z ładniejszych aut na rynku, a ten silnik tylko wzmaga mój apetyt na taki wóz biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Udesky
post Wed, 11 Jul 2012 - 21:59
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 May 2008
Skąd: SCI





Turbina jak i wynik robią wrażenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rybakmj
post Thu, 12 Jul 2012 - 09:13
Post #5


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 November 2011
Skąd: Podlasie





Świetnie to wygląda,pięknie trzyma moc.400km w dieslu tylko po programie,to na chwilę obecną wynik nie do przeskoczenia u konkurencji ( może poza 550d).Jesli auto czterołap,to jazda na trasie musi być genialna.Po coolerze pewnie wynik jeszcze lepszy do uzyskania? Jakie tam wtryski siedzą i jaki ewentualny ich potencjał może być ?Co na to wydech ? EGT ? Jakie doładowanie ?



--------------------
White beauty alfa 159 2.0 MJTD 2011 225Km/467Nm by r-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kenobi
post Thu, 12 Jul 2012 - 09:44
Post #6


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 May 2011
Skąd: DLU





jak na sam soft, to mega grubo smile.gif

cos jeszcze do ugrania pewnie


--------------------
torque ? no, thanks !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Orzeł
post Thu, 12 Jul 2012 - 13:22
Post #7


User
Dołączył: Mon, 06 November 2006
Skąd: Holly City





gratulacje!! czyli teraz trzeba polować na A6/A7 z takim silnikiem, dołożyć IC, wydech i mamy 440 ps - PIĘKNIE!!


--------------------
Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT
381PS@726Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Thu, 12 Jul 2012 - 14:21
Post #8


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





CYTAT(Orzeł @ Thu, 12 Jul 2012 - 13:22) *
gratulacje!! czyli teraz trzeba polować na A6/A7 z takim silnikiem, dołożyć IC, wydech i mamy 440 ps - PIĘKNIE!!


Zawsze możesz wymenić sam silnik w swojej a4 cool.gif

http://allegro.pl/silnik-audi-a6-4g-3-0-td...2473027066.html

P.S. przy twojej masie i mocy 440PS to pieknie by to goniło biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Thu, 12 Jul 2012 - 14:41
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





wyobrażam sobie, że SWAP przy dzisiejszej technologii to bułka z masłem... Co prawda to inna marka ale jeśli wszyscy się poddawali przy swapie na 3.0 bi turbo w BMW, to nie sądzę aby w nowszej konstrukcji miałoby to być łatwiejsze. W samochodzie na co dzień nie będzie to opłacalny SWAP. Zdecydowanie lepiej byłoby kupić gotowca


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GM
post Thu, 12 Jul 2012 - 14:41
Post #10


Rookie
Dołączył: Sun, 16 December 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(piramida @ Thu, 12 Jul 2012 - 14:21) *
Zawsze możesz wymenić sam silnik w swojej a4 cool.gif

http://allegro.pl/silnik-audi-a6-4g-3-0-td...2473027066.html

P.S. przy twojej masie i mocy 440PS to pieknie by to goniło biggrin.gif



dobry pomysł tylko podobno bez cięcia podłogi skrzynia nie wejdzie niestety angry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Thu, 12 Jul 2012 - 15:05
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





to jest dupowoz. 700Nm dostepne od 1700 do ponad 4tys. w 4x4 Piekna rzecz. Gratki wyniku. Ciekawe co na to powie skrzynia+napedy za jakis czas. Albo gdy te auta beda mialy po 150-200tys przebiegu jak wtedy beda sie zachowywac w przypadku modyfikacji


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Thu, 12 Jul 2012 - 20:32
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





BMW potrzebuje 3 turbin aby coś takiego osiągnąć...

rybakmj po cholerę w trasie QUATTRO aby więcej palił, więcej ważył i zamulał, bo jak nie rozumiem po co ci ten napęd przy prędkościach 120+


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aligator
post Thu, 12 Jul 2012 - 21:25
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 May 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(rybakmj @ Thu, 12 Jul 2012 - 09:13) *
Świetnie to wygląda,pięknie trzyma moc.400km w dieslu tylko po programie,to na chwilę obecną wynik nie do przeskoczenia u konkurencji ( może poza 550d).Jesli auto czterołap,to jazda na trasie musi być genialna.Po coolerze pewnie wynik jeszcze lepszy do uzyskania? Jakie tam wtryski siedzą i jaki ewentualny ich potencjał może być ?Co na to wydech ? EGT ? Jakie doładowanie ?


Na serii pomiary w okolicach 400KM pojawiały się po tym jak spadała temperatura zewnętrzna i dobrze wystudziliśmy cooler przed pomiarem. Pomiar na zgrzanym coolerze to już zawsze 10-15KM mniej. Dlatego lepszy FMIC jest przede wszystkim potrzebny by utrzymać stabilność temperaturową niezależnie od stylu jazdy i temperatury zewnętrznej. Po wydajniejszym FMIC na pewno będzie się dało uzyskać lepszą moc, ale nie sądze żeby dało było to więcej niż 10-20KM. Turbiny już w serii ładują 2.2 bara ohmy.gif więc IC na prawdę ma co robić.


--------------------
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników

www.dynosoft.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Thu, 12 Jul 2012 - 22:36
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, te samochody podobaja mi sie coraz bardziej. Najpierw Orzeł , teraz to. To już nie długo pojawi się 5 z przodu.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Orzeł
post Fri, 13 Jul 2012 - 06:46
Post #15


User
Dołączył: Mon, 06 November 2006
Skąd: Holly City





CYTAT(mihas66 @ Thu, 12 Jul 2012 - 20:32) *
rybakmj po cholerę w trasie QUATTRO aby więcej palił, więcej ważył i zamulał, bo jak nie rozumiem po co ci ten napęd przy prędkościach 120+


na suchej trasie ok...... ale w deszczu czy zimą 400 ps i 800 Nm na jednej osi w dupowozie to nie jest rozsądny pomysł........ Co do spalania to jeśli kogoś stać na takie auto to nawet 2 litry ON / 100km różnicy pewnie mu nie robią, a 400/800 raczej nie powinno zamulać dupowoza nawet przy 2 tonach masy smile.gif

Jak dla mnie takie A6/A7 QUATTRO to idealna opcja


--------------------
Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT
381PS@726Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arekaudia6
post Fri, 13 Jul 2012 - 09:54
Post #16


Super User
Dołączył: Mon, 30 June 2008
Skąd: OSTROLEKA





Jakie tam suszarki siedza?


--------------------
Corsa A c20let ET 12.26
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ernest
post Fri, 13 Jul 2012 - 10:15
Post #17


User
Dołączył: Sat, 18 April 2009





CYTAT(mihas66 @ Thu, 12 Jul 2012 - 20:32) *
BMW potrzebuje 3 turbin aby coś takiego osiągnąć...

rybakmj po cholerę w trasie QUATTRO aby więcej palił, więcej ważył i zamulał, bo jak nie rozumiem po co ci ten napęd przy prędkościach 120+


No popatrz, a ja myslałem że potrzebuje 3 turbin żeby osiągnać 381PS (376KM) w serii...
BTW, N57D30T1 - 313PS/630Nm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 13 Jul 2012 - 10:43
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(ernest @ Fri, 13 Jul 2012 - 10:15) *
No popatrz, a ja myslałem że potrzebuje 3 turbin żeby osiągnać 381PS (376KM) w serii...
BTW, N57D30T1 - 313PS/630Nm.


Tyle że to w serii na 3 turbinach jeździ identycznie jak 313hp Audi tongue.gif


Zresztą łapałem się na trasie z takim niedawno 3.0TFSI vs 550dM 100-250 km/h i długość dla Audi była stale - tyle że u mnie 2 osoby w BMW 3 osoby.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Melman
post Fri, 13 Jul 2012 - 10:55
Post #19


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 January 2007
Skąd: stąd





Poczekajmy trochę aż minie wiek dziecięcy tego silnika... Nie chcę krakać ale skoro pierwsze 3,0 TDI miało kilka wad, które tak naprawdę wyeliminowali w 2008 to ciekaw jestem co tutaj może się sp... Pomimo mojego uczucia do marki mam wrażenie, że VAG czasami wypuści silnik, który jest swego rodzaju puszką pandory wink.gif (pierwsze 2,0 TDI, 4,2 TFSI, pierwsze 3,0 TDI).

Co nie zmienia faktu, że silnik zacny. A jak brzmi w trybie Dynamic rolleyes.gif :
GRIP Neuer Audi A6 TDI, 3min50sek

(nie moge wkleić znacznika tak, żeby od razu pokazywał dany moment)


--------------------
3,0tdiq
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mystic.pl
post Fri, 13 Jul 2012 - 11:12
Post #20


Rookie
Dołączył: Mon, 25 January 2010





CYTAT(rybakmj @ Thu, 12 Jul 2012 - 09:13) *
Jakie tam wtryski siedzą i jaki ewentualny ich potencjał może być ?



Wtryski i szyna CR są 2000bar. Wtryski mają nowe zmodyfikowane sekcje wtryskowe, podają więcej i bardziej rozproszonego paliwa w stosunku do starych konstrukcji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:06