![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 May 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Jeszcze nie widziałem wykresów od polskich tunerów więc zamieszczam jako ciekawostkę.
Dzisiaj odwiedziła nas A7 z najmocniejszą trzylitrówką o kodzie silnika CGQB i z dwoma turibnami: ![]() Po kilku próbach uzyskaliśmy ![]() Samochód był całkowicie seryjny. Silnik ma potencjał ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników
www.dynosoft.pl |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
SICKOOO
wynik jak na początek jest naprawdę ciekawy -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Jestem chory na A7 - jedno z ładniejszych aut na rynku, a ten silnik tylko wzmaga mój apetyt na taki wóz
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 11 May 2008 Skąd: SCI ![]() |
Turbina jak i wynik robią wrażenie.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 November 2011 Skąd: Podlasie ![]() |
Świetnie to wygląda,pięknie trzyma moc.400km w dieslu tylko po programie,to na chwilę obecną wynik nie do przeskoczenia u konkurencji ( może poza 550d).Jesli auto czterołap,to jazda na trasie musi być genialna.Po coolerze pewnie wynik jeszcze lepszy do uzyskania? Jakie tam wtryski siedzą i jaki ewentualny ich potencjał może być ?Co na to wydech ? EGT ? Jakie doładowanie ?
-------------------- White beauty alfa 159 2.0 MJTD 2011 225Km/467Nm by r-performance
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 May 2011 Skąd: DLU ![]() |
jak na sam soft, to mega grubo
![]() cos jeszcze do ugrania pewnie -------------------- torque ? no, thanks !
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Holly City ![]() |
gratulacje!! czyli teraz trzeba polować na A6/A7 z takim silnikiem, dołożyć IC, wydech i mamy 440 ps - PIĘKNIE!!
-------------------- Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT 381PS@726Nm |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
gratulacje!! czyli teraz trzeba polować na A6/A7 z takim silnikiem, dołożyć IC, wydech i mamy 440 ps - PIĘKNIE!! Zawsze możesz wymenić sam silnik w swojej a4 ![]() http://allegro.pl/silnik-audi-a6-4g-3-0-td...2473027066.html P.S. przy twojej masie i mocy 440PS to pieknie by to goniło ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
wyobrażam sobie, że SWAP przy dzisiejszej technologii to bułka z masłem... Co prawda to inna marka ale jeśli wszyscy się poddawali przy swapie na 3.0 bi turbo w BMW, to nie sądzę aby w nowszej konstrukcji miałoby to być łatwiejsze. W samochodzie na co dzień nie będzie to opłacalny SWAP. Zdecydowanie lepiej byłoby kupić gotowca
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 16 December 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Zawsze możesz wymenić sam silnik w swojej a4 ![]() http://allegro.pl/silnik-audi-a6-4g-3-0-td...2473027066.html P.S. przy twojej masie i mocy 440PS to pieknie by to goniło ![]() dobry pomysł tylko podobno bez cięcia podłogi skrzynia nie wejdzie niestety ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
to jest dupowoz. 700Nm dostepne od 1700 do ponad 4tys. w 4x4 Piekna rzecz. Gratki wyniku. Ciekawe co na to powie skrzynia+napedy za jakis czas. Albo gdy te auta beda mialy po 150-200tys przebiegu jak wtedy beda sie zachowywac w przypadku modyfikacji
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
BMW potrzebuje 3 turbin aby coś takiego osiągnąć...
rybakmj po cholerę w trasie QUATTRO aby więcej palił, więcej ważył i zamulał, bo jak nie rozumiem po co ci ten napęd przy prędkościach 120+ -------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 May 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Świetnie to wygląda,pięknie trzyma moc.400km w dieslu tylko po programie,to na chwilę obecną wynik nie do przeskoczenia u konkurencji ( może poza 550d).Jesli auto czterołap,to jazda na trasie musi być genialna.Po coolerze pewnie wynik jeszcze lepszy do uzyskania? Jakie tam wtryski siedzą i jaki ewentualny ich potencjał może być ?Co na to wydech ? EGT ? Jakie doładowanie ? Na serii pomiary w okolicach 400KM pojawiały się po tym jak spadała temperatura zewnętrzna i dobrze wystudziliśmy cooler przed pomiarem. Pomiar na zgrzanym coolerze to już zawsze 10-15KM mniej. Dlatego lepszy FMIC jest przede wszystkim potrzebny by utrzymać stabilność temperaturową niezależnie od stylu jazdy i temperatury zewnętrznej. Po wydajniejszym FMIC na pewno będzie się dało uzyskać lepszą moc, ale nie sądze żeby dało było to więcej niż 10-20KM. Turbiny już w serii ładują 2.2 bara ![]() -------------------- DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników
www.dynosoft.pl |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, te samochody podobaja mi sie coraz bardziej. Najpierw Orzeł , teraz to. To już nie długo pojawi się 5 z przodu.
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Holly City ![]() |
rybakmj po cholerę w trasie QUATTRO aby więcej palił, więcej ważył i zamulał, bo jak nie rozumiem po co ci ten napęd przy prędkościach 120+ na suchej trasie ok...... ale w deszczu czy zimą 400 ps i 800 Nm na jednej osi w dupowozie to nie jest rozsądny pomysł........ Co do spalania to jeśli kogoś stać na takie auto to nawet 2 litry ON / 100km różnicy pewnie mu nie robią, a 400/800 raczej nie powinno zamulać dupowoza nawet przy 2 tonach masy ![]() Jak dla mnie takie A6/A7 QUATTRO to idealna opcja -------------------- Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT 381PS@726Nm |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
Jakie tam suszarki siedza?
-------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Sat, 18 April 2009 ![]() |
BMW potrzebuje 3 turbin aby coś takiego osiągnąć... rybakmj po cholerę w trasie QUATTRO aby więcej palił, więcej ważył i zamulał, bo jak nie rozumiem po co ci ten napęd przy prędkościach 120+ No popatrz, a ja myslałem że potrzebuje 3 turbin żeby osiągnać 381PS (376KM) w serii... BTW, N57D30T1 - 313PS/630Nm. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
No popatrz, a ja myslałem że potrzebuje 3 turbin żeby osiągnać 381PS (376KM) w serii... BTW, N57D30T1 - 313PS/630Nm. Tyle że to w serii na 3 turbinach jeździ identycznie jak 313hp Audi ![]() Zresztą łapałem się na trasie z takim niedawno 3.0TFSI vs 550dM 100-250 km/h i długość dla Audi była stale - tyle że u mnie 2 osoby w BMW 3 osoby. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: stąd ![]() |
Poczekajmy trochę aż minie wiek dziecięcy tego silnika... Nie chcę krakać ale skoro pierwsze 3,0 TDI miało kilka wad, które tak naprawdę wyeliminowali w 2008 to ciekaw jestem co tutaj może się sp... Pomimo mojego uczucia do marki mam wrażenie, że VAG czasami wypuści silnik, który jest swego rodzaju puszką pandory
![]() Co nie zmienia faktu, że silnik zacny. A jak brzmi w trybie Dynamic ![]() GRIP Neuer Audi A6 TDI, 3min50sek (nie moge wkleić znacznika tak, żeby od razu pokazywał dany moment) -------------------- 3,0tdiq
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 25 January 2010 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:06 |