Shoutbox 0 nowych PW 


> BMW 530d(F10) 245KM-258KM
Marcin J
post Mon, 18 Jun 2012 - 16:21
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 July 2003
Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko





Początkowo f10 530d wychodziło z mocą 245 KM, obecnie podniesiono do 258 KM. Czy różnice są tylko w sofcie? Jeśli tak to czy mogę w ASO wgrać upgrade softu?

Programu do tego auta nikt jeszcze nie robi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Stron V   1 2 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
Wspieraj forum
post Mon, 18 Jun 2012 - 16:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tdik
post Tue, 19 Jun 2012 - 22:10
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





cschyba robi do wersji 245


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Wed, 20 Jun 2012 - 09:17
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





http://www.facebook.com/photo.php?fbid=432...e=1&theater Robiliśmy takie auta na gwarancji i ligt softem wychodzi ok 290 ps bezpiecznie.


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin J
post Wed, 20 Jun 2012 - 09:55
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 July 2003
Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko





guluwroc robiliście na gwarancji, tzn. że gwarancja producenta jest nienaruszona po modyfikacji?

Cytuje z facebooka:
"EcuProject Wrocław F10 jest nie do przejscia,w sterowniku silnika trzeba odkleic z drugiej strony plyte od obudowy co grozi jej zlamaniem i uszkodzeniem calego sterownika silnika29 maja o 22:16"

czyli jednak się nie da?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RiDE_oR_dIe
post Wed, 20 Jun 2012 - 13:53
Post #5


Super User
Dołączył: Tue, 31 January 2006
Skąd: wRo





CS albo Masters moga dac rade...


--------------------
AMG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej_K
post Wed, 20 Jun 2012 - 14:07
Post #6


Super User
Dołączył: Tue, 14 April 2009





http://vtg.fotolog.pl/3,2011,archiwum.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CINEK_
post Wed, 20 Jun 2012 - 23:34
Post #7


Super User
Dołączył: Sun, 28 December 2003
Skąd: Gliwice





Po modzie w takim aucie o gwarancji mozna zapomniec - pierwszy przegląd i wszystko wyjdzie.


--------------------
WWW.CINSOFT.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Thu, 21 Jun 2012 - 00:14
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(RiDE_oR_dIe @ Wed, 20 Jun 2012 - 13:53) *
CS albo Masters moga dac rade...


Nikt nie da raczej rady bo trzeba odkleić płytę główna od obudowy z drugiej strony a są przypadki ze się łamią,nikt nie zaryzykuje uszkodzenia sterownika za ok 6 tyz zł.

Tak naprawdę wyjdzie wszystko jak auto przyjedzie jaki ma sterownik.Wszystkie nowe BMW aby zrobić trzeba rozkleić sterownik,gwarancja oczywiście znika.Klient decydując się na modyfikacje podejmuje ryzyko że może utracić gwarancje albo i nie.


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
celinskip
post Thu, 21 Jun 2012 - 08:59
Post #9


Frequent User
Dołączył: Thu, 18 November 2004
Skąd: Lublin





A ja bym radził jednak zadzwonić jeszcze do mastersa


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin J
post Thu, 21 Jun 2012 - 13:59
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 July 2003
Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko





CYTAT(CINEK_ @ Wed, 20 Jun 2012 - 23:34) *
Po modzie w takim aucie o gwarancji mozna zapomniec - pierwszy przegląd i wszystko wyjdzie.


No i to jest główny problem...samochód ma prawie 3 lata gwarancji.
Ewentualnie zostaje box.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aligator
post Sat, 23 Jun 2012 - 23:28
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 May 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(guluwroc @ Thu, 21 Jun 2012 - 00:14) *
Nikt nie da raczej rady bo trzeba odkleić płytę główna od obudowy z drugiej strony a są przypadki ze się łamią,nikt nie zaryzykuje uszkodzenia sterownika za ok 6 tyz zł.


Otwieramy i modyfikujemy te sterowniki. Na ten typ sterownika można trafić nie tylko w F01 i F10 ale nawet i w niektórych dwulitrowych E90-tkach itp. Sprawa jest rzeczywiście bardzo trudna i ryzykowna ale do zrobienia. Ryzyko ewentualnego uszkodzenia sterownika oczywiście bierzemy na siebie ale w przypadku uszkodzenia sterownika niestety trzeba liczyć się z oczekiwaniem na nowy w ASO BMW od 1 do 4 tygodni sad.gif

W ten sposób da się zmodyfikować BMW wyprodukowane do połowy 2011 roku. W sterownikach produkowanych od połowy 2011 nie ma możliwości odczytu hasła dostępu, przez co na dzień dzisiejszy nie ma możliwości modyfikacji.


--------------------
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników

www.dynosoft.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Wed, 27 Jun 2012 - 20:31
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





W salonie bmw są chyba jakieś cudowne gotowce sygnowane m performance power kit... przynajmniej spotkałem się z takim zestawem do f10 2.0d gdzie w zestawie był IC sterownik silnika i odpustowe naklejki;p


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin J
post Thu, 28 Jun 2012 - 10:35
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 July 2003
Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko





Z tego co wiem, do 3.0 nie ma power kit'ów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Thu, 28 Jun 2012 - 13:52
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





w Lipsku na targach BMW w dostepnych akcesoriach miało coolery i softy do wiekszosci oferowanych diesli


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Fri, 29 Jun 2012 - 17:48
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Te power kity to jedna wilka ściema Ic z zestawu rożni się tym że seryjny ma 10 rzędów a ten iny lepszy aż uwaga 11 czyli jest wyższy o max 1 cm.... A tak poza tym dupo hamownia różnicy nie czuje... za to kieszeń tak bo ubywa ok 7tyś... chyba wolał bym się udać do mastersa czy innego renomowanego tunera nawet jeśli jest ryzyko uwalenia sterownika...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin J
post Sat, 30 Jun 2012 - 12:49
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 July 2003
Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko





mammoth podejrzewam że polskie ASO nie mają w ofercie power kitów poza tym do 2.0. Ale jak wrócę z urlopu to podzwonie.

mihas66 Piszesz z doświadczenia odnośnie hamowni? IC może jest grubsze?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctv
post Sat, 30 Jun 2012 - 17:23
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Mon, 17 March 2003
Skąd: lublin





Polskie aso maja pelna palete power kit-ów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmink
post Sat, 30 Jun 2012 - 22:13
Post #18


Super User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Poznań





QUOTE (celinskip @ Thu, 21 Jun 2012 - 08:59) *
A ja bym radził jednak zadzwonić jeszcze do mastersa



i Marek zaczaruje samochód... biggrin.gif
tak czy siak ECU trzeba rwać wink.gif


--------------------
Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/TuneFORCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sun, 01 Jul 2012 - 08:33
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Pisze z doświadczenia bo widziałem ten power kit sygnowany przez M PERFORMANCE ogólne IC ma takie same rozmiary jedynie jest o 1 cm wyższy i w zestawie jest drugi sterownik silnika z wgranym gotowcem. Ogólnie szału nie ma dupy nie urywa jeśli mamy zapłacić 7tys za kilka naklejek lepsze samopoczucie i identyczny IC... Tak pozatym wyciągnięcie sterownika zajmuje 10 min przynajmniej w f10 2.0d ponieważ jest on przy samym silniku po lewej stronie więc to nie jest żadna filozofia w odróżnieniu do rozebraniu go i ewentualnym rwaniu pamięci...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Autoseba
post Sun, 15 Jul 2012 - 20:17
Post #20


Rookie
Dołączył: Sun, 15 July 2012
Skąd: Wrocław





Można sklonować takie ECU jeżeli walnie płyta i to bez większych kosztów , jak MPC jeszcze żyje to wystarczy przelutować na inną płyte , a jak nie dycha to 1797 można dostać niezabezpieczone .
Co do rozklejania idzie zrobić to bez śladu i bez ryzyka , jak będzie potrzebna pomoc to pisać na maila.

Potwierdzam 290-300KM idzie z 245KM zrobić delikatnym softem.


--------------------
ChipTuning Wrocław tel.607455637 tel.503343304 www.autoseba.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 18:55