![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
Jako że rzadko na tym forum mamy do czynienia z tuningiem n/a przedstawiam projekt odblokowanego mini one 1/6 n/a 75 koni w serii (2010)
co prawda nie jest to jakis wielki mod ale potencjal lepszy niz w turbo , klient powinien poczuć różnicę ![]() niestety komputer w tym aucie dostarcza nieco atrakcji przy modyfikacji (procesor tricore) ale efekt wynagradza walkę ![]() ![]() ![]() i wykres ![]() mod wykonany jakis czas temu ale ciezko bylo znalezc chwile zeby wrzucic na forum ![]() -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
O kurde!!!!!!!
![]() ![]() ![]() Jakim cudem?? -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Wynik zacny ,ale opisz co zrobione?
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
tak jak napisałem mod polegal na odblokowaniu tego co producent zablokował - co daje w okolicach 120 koni, i potem soft który jak wiadomo w n/a za duzo nie daje.
ale efekt końcowy względem wyjściowego zacny- dlatego wrzucilem jako ciekawostke ![]() -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Masakra, zupełnie inne auto
![]() -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 02 September 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
Ten seryjny przebieg momentu to skąd się taki wziął? Przecież to tragedia jakaś.
-------------------- Audi A4 B5 1.9 TDI AFN // Suzuki SV650N K8 // Nissan Sunny GTi 5-doors
-------------------- "Kto hamuje, ten przegrywa" |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
seryjny przebieg momentu dokłada BMW w prezencie do każdego zakupionego Mini.
-------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 02 September 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
Aha, czyli to norma?
![]() Przebiegi wyjściowe bardzo ładne, dobra robota ![]() A to nie była jakaś wersja zdławiona na Niemcy, żeby podatek był mniejszy? -------------------- Audi A4 B5 1.9 TDI AFN // Suzuki SV650N K8 // Nissan Sunny GTi 5-doors
-------------------- "Kto hamuje, ten przegrywa" |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
O fak
![]() Przeciez to zupelnie inne auto... -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
seryjny przebieg momentu jak w TDI
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
jest to fabrycznie wersja zdławiona - również na Polskę - napisałem o tym wyżej. Cześć tuningu to usuniecie "blokady fabrycznej" a czesc reszta zabiegow.
-------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
A na czym polega ta blokada?
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Oczekujecie, że ktoś ujawni swoje know how ?!?!?! ;-)
-------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
Masakra jakaś.. Fajnie że udaje się odblokować takie kompy. Teraz to musi fajnie takie n/a jeździć.
-------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
wszystko kwestia softu. nie ma żadnych mechanicznych sztuczek i blokad.
-------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
ten silnik to zblokowana jednostka 1.6 Vti 120 KM z Peugeotów Citroenów i Mini. Patent z obcięciem mocy zupełnie jak w 1.6HDi 75KM.
W takim razie ja mam pytanie do kozła. Bez problemu ogarniecie w takim razie tuning 1.6 THP seria 156 KM jakbym np. zmienił dmuchawkę albo założył mocniejsze wtryski jakby seryjne zbrakły na mody ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
ale tam wtryski są dość wydajne - jak grube moce planujesz?
-------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
chciałbym dojść do 250 KM, mam fabrycznie nowy silnik i zanim go włoze chyba w AXa to bym go dłubnał.
Te wtryski ogarną taką moc ? Pytam bo tak naprawde nie wiem czy w mocniejszych wersjach 175 i 200 i chyba w DS3 211KM były te same wtryski -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
co ci po takiej wiedzy jak narzędzia do obsługi MED17 kosztują majątek
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 20:57 |