![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 ![]() |
Witam
Noszę się zamiarem zakupu Cayenna przed liftem. Pytanie jest tylko jaki silnik? Chodzi mi głównie o koszt utrzymania czyli cześci eksploatacyjnych. Nie ukrywam, że nie widzi mi sie wydać jednorazowo na jakąś naprawę kilkadziesiąt tysięcy złotych. Czy różnicę w kosztach między wersją S a T są znaczące? Na co należy zwrócić uwagę przy kupnie, jakie podzespoły są najbardziej kosztowne. Zużycie paliwa mnie nie interesuje. Dziekuję i Pozdrawiam -------------------- [YOU] do zobaczenia na drodze.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: Stolica ![]() |
Mój szwagier ma przedliftowego cayenna turbo. Przy delikatnej jeździe po Warszawie pali mu 20+. Jak mocnej przyciśnie to fizycznie widać jak wskazówka paliwa się rusza. Przy 100l baku wizyty na stacji co 300-400km to norma. Więc jeżeli przerażają Cię koszty eksploatacji to odpuść turbo.
-------------------- Łukasz
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Generalnie zastanów się czy cayenne to dobre auto, w dodatku przedlift... to się psuje jak jakis renault, problemy z elektryką, z silnikiem, ze skrzynią, generalnie ze wszsytkim co drogie. Turbo robi przeciąg, nijak jemu do S
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 March 2006 Skąd: Olsztyn ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe ![]() |
o ktorym modelu mowa? bo w sumie sa 3 wersje.
co dla Ciebie znaczy lift? bo rozumiem ze chodzi o 957 (stary model): ale to wersja przed liftem czy po lifcie? Który rok? -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 ![]() |
Interesuje mnie rocznik z okolice 2005r stara buda. Jeżdze teraz autem które pali 20+ przy mieszanej jedzie tak więc zużycie na tym poziomie jest dla mnie normą.
-------------------- [YOU] do zobaczenia na drodze.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Jedyne Cayenne warte zainteresowania to GTS, jednak to polift. Pierwsze Cayenne to straszny chłam, tak jak pisze SajneK pada sporo rzeczy, naprawy bywają kosztowne, jakość w żadnym miejscu nie jest rewelacyjna. Z liftem dużo rzeczy ulepszyli, także materiały są dwa levele wyżej.
Jeździłem różnymi Cayenami, od tych najwczesniejszych do ostatnim, razem z modzonymi Turbo. Takie 700 konne Cayenne może trochę zaskoczyć na światłach ale czy naprawdę o to chodzi? ![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe ![]() |
Ja również polecam liftinga.
GTS na dobra sprawe to S z wygladem Turbo, ale fakt faktem że to dość udany kompromis. Jeśli nie zależy Ci na naprawde dobrym odejsciu to mozna zadowolić się wersja S, Turbina ze wzgledu na moment obrotowy i łatwe podkręcenie pod 600 PS jest juz naprawde bardzo przyjemna na codzien. To naprawde fajny samochod gdy nie tankuje się po 100zł dla lepszego samopoczucia ![]() Ale tak jak kolega wyżej mówił, lepiej zainwestować w wersje po liftingu która wygląda dużo lepiej i sprawuje sie bez zastrzeżeń. Kawał dobrego samochodu. Może zabrzmi to stronniczo, ale w pakiecie Mansory powala - wyglada lepiej niż kazdy inny SUV. -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 ![]() |
Powoli zaczynam przekonywać się do polifta, skoro stary model to taka padaka. Warto dołożyć "trochę" $ żeby naprawdę być zadowolonym z zakupu a nie zastanawiać się co padnie następne. Chyba będę szukał GTS albo S. Choć szczerze kusi te 5sec do 100 w wersji Turbo a widzę, że ceny bardzo zbliżone do siebie, co mnie lekko dziwi.
-------------------- [YOU] do zobaczenia na drodze.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
Znajomy ma "S'kę" i przy jezdzie na 3/4 gazu 20L trzeba liczyc
-------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Znajomy ma do sprzedania w perfekcyjnym stanie http://otomoto.pl/porsche-cayenne-gts-stan...-C23045339.html
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2011 Skąd: Płock ![]() |
Też stąłem przed podobnym wyborem 2 lata temu .
Chciałem suva który by chodz trochę jeżdzil jak poprzednie auto (passat cc 3.6 ) . Wybierałem pomiedzy X5M , X6M , ML AMG , Cayenne , Landy odpuściłem nie podobają mi się . Wybralem ML które można bylo kupić w podobnych pieniądzach co cayenne ( M -ki były o 1/3 droższe porównywalne wyposażenie i znikomy przebieg ) W cayenne nie podobają mi sie pseudo chromy , środek taki mocno przestarzały ( tyle o wyglądzie ) Prowadzenie przyśpiesznie jazda pozycja za kierwonicą najbardziej mi przypadła do gustu w ML . Dzięki temu że kupiłem ML AMG zachowałem osiągi z passata ( są nawet nieco lepsze ) a dodatkowo mam auto którym bez bólu zjezdzam na nie utwardzone dziurawe drogi ( czytaj nie off-road ) Spalanie średnie 18-20 L , przy max fun dochodzi do 30 L Wracając do porsche - bardzo długa lista wyposażenia dodatkowego ( bardzo ciężko znależć egzemplarz na rynku wtórym który miał by wszystkie gadzety jakie chcemy ) Ja oglądałem polifta także z nimi jak koledzy piszą jest mniej problemów jak z "pierwszą" wersją . Ps. Bierz Turbo nie patrz na nic ![]() -------------------- E 63 S AMG
E30 318is zbudowane na Tor ;) E36 328 zbudowane na Tor ;) |
|
|
gość_KORU_* |
![]()
Post
#13
|
![]() |
Wpadki ze złą jakością zaliczaja tez najnowsze modele tego SUV-a. Kiedys na trasie widzialem takie Cayenne jechalo bez jednej lampy, a tu info na ten temat.
![]() http://www.tvn24.pl/0,1736117,0,1,nowe-cay...,wiadomosc.html |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe ![]() |
To nie wpadka jakościowa, tylko przednie lampy maja bardzo sprytny sposób demontażu. Wystarczy nie przypilnować tego i faktycznie może sie zdarzyć, że przy ostrym hamowaniu lampa wypadnie.
Jesli to zabezpieczenie nie jest otwierane, to nie ma na to raczej możliwości ze względu na jego konstrukcję. -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Jedyne Cayenne warte zainteresowania to GTS, jednak to polift. Pierwsze Cayenne to straszny chłam, tak jak pisze SajneK pada sporo rzeczy, naprawy bywają kosztowne, jakość w żadnym miejscu nie jest rewelacyjna. Z liftem dużo rzeczy ulepszyli, także materiały są dwa levele wyżej. Jeździłem różnymi Cayenami, od tych najwczesniejszych do ostatnim, razem z modzonymi Turbo. Takie 700 konne Cayenne może trochę zaskoczyć na światłach ale czy naprawdę o to chodzi? ![]() Widzę, że masz pojęcie o tych autach. Czyli warto iść w polifta? mimo ze są tam silniki FSI? |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 27 September 2011 ![]() |
ponad dwu letni kotlet
![]() -------------------- RallyeGolf -1.8T- 472/519
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale Cayenne sie od tego czasu nie zmieniły.
Nawet lepiej że czas minął, bo więcej wad konstrukcyjnych i innych wykryto i wiecej wiadomo w co warto isc, a w co nie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 07:26 |