![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 20 January 2004 Skąd: z Garażu :) ![]() |
Witam,
od jakiegos czasu chodzi mi po głowie S8 D2 w manualu oczywiście choć o takie ciężko. Rozważałem S3 ale troche "damskie" ![]() ![]() Autem jezdze mocno, nie pytam o spalanie, zależy mi na osiągach, wiem że bolączką S8ek były automaty ale zakup manuala (niezaleznie od awaryjności) wyeliminuje ten temat. W przeciwieństwie do "uturbionych" S3/S4 tutaj zapewne na fabrycznych 360 KM sie skończy bo temat dozbrajania turbo/biturbo mnie nie interesuje ( ze względów finansowych głównie ). Samochód ma być na codzień. Żadnego srazu gazu czy co tam. Jakie Wy macie zdanie/opinie o S8 D2? Na co zwrócić uwagę? Jakieś inne bolączki? Z góry dziękuję i pozdrawiam Adrian ![]() -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
S6 C5 są też w manualu.
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#3
|
![]() |
użytkownik Rennen miał dużo styczności z tym modelem, uderz na PW - prawdopodobnie chętnie podzieli się wiedzą.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 03 January 2011 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Sprawdz tam. A8team.pl
-------------------- BMW 645 CI
Audi A8 6.0 W12 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sat, 29 September 2007 Skąd: Łosice ![]() |
Według mnie to ten samochód jest bardzo wdzięczny, nie jest jakiś super awaryjny. Spalanie benzyny wychodziło mi do 20 litrów w jeździe do 230km/h 50/50 miasto/trasa. Nie czujesz tak wielkosci samochodu. Ma dosyć dużo wyposażania jak na tamte czasy. Jak nie zmuszasz go do brania bardzo ciasnych zakrętów to nie czujesz podsterowności. A skrzynia tip od roku 2001 jest naprawdę szybka.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 25 May 2006 Skąd: olsztyn ![]() |
a czy tam jest zawieszenie samopoziomujące???
jeżeli tak to jak z jego awaryjnością i kosztem napraw? i jak z trzymaniem przez te silniki mocy bo audi nie słynie z trzymania mocy w 4.2V8 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Sat, 29 September 2007 Skąd: Łosice ![]() |
Jest zwykle zawieszenie. Polecam konwersje na amortyzatory bilstein plus sprezyny eibach.
|
|
|
gość_KORU_* |
![]()
Post
#8
|
![]() |
"Audi A8 zadebiutowało na rynku w 1994 r., a wersja S8 trafiła do sprzedaży pod koniec 1996 r. Początkowo samochód występował wyłącznie z 6-biegowym "manualem", rok później wprowadzono także 5-stopniową, automatyczną skrzynię tiptronic. Pod maską pracuje zmodyfikowany, 4,2-litrowy motor V8 o mocy 335 KM. Standardowo, pojazd wyposażono w stały napęd na cztery koła quattro.
W 1999 r. S8-ka przeszła drobny retusz, otrzymując kosmetyczne zmiany oraz podkręcona jednostkę napędową, której moc wzrosła do 355 koni, a maksymalny moment obrotowy wynosi 430 Nm przy 3400 obr./min. Produkcję pojazdu zakończono w 2002 r., czyli tuż przed wejściem nowego A8." Manual to dobry wybór. Osobiscie wolałbym wersje poliftową czyli S8 D2 z ostatnich lat produkcji. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 19:41 |