Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Opel Vectra B 3.0 V6 sedan z Mickey Garage, 245KM 299Nm
Mickey
post Mon, 28 Nov 2011 - 22:29
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





Chciałbym przedstawić kolejnego Opla smile.gif tym razem znowu Vectra B i znowu 3.0 v6

MODEL: Opel Vectra B sedan

Modyfikacje: swap z 2.0 eco na 3.0 v6 z omegi B


Silnik:

Modyfikacje głowicy: seria


Modyfikacje bloku: seria


Układ dolotowy: krótki dolot a'la mantzel by Mickey Garage


Układ wydechowy: seria vectra b 2.5 v6


Układ wtryskowy: seria omega b

Elektronika: seria omega b
Układ chłodzenia: STATUS

Układ napędowy: seria vectra b 2.0 eco

Zawieszenie: jakieś obniżone smile.gif

BODY KIT: seria


kilka zdjęć z prac:




link do tematu o tym aucie: http://www.mickey-garage.pl/projekty/28/op...6---223km-276nm

oraz wynik z hamowni:


skok jak w poprzedniej vectrze nie jest przypadkiem przy hamowaniu, tylko wynikiem braku strojenia przy zastosowaniu któtkiego dolotu, nie mniej jednak mimo niesprzyjającego wydechu jest 11 na plus.


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 28 Nov 2011 - 22:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GIB
post Mon, 28 Nov 2011 - 23:25
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Hamowaliście może kiedyś 2.5 z takim dolotem?
Jeśli stan tego 3.0 jest taki sam jak tego z zielonej to wydech daje 30 KM i 40 Nm smile.gif


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Mon, 28 Nov 2011 - 23:41
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(GIB @ Mon, 28 Nov 2011 - 23:25) *
Hamowaliście może kiedyś 2.5 z takim dolotem?
Jeśli stan tego 3.0 jest taki sam jak tego z zielonej to wydech daje 30 KM i 40 Nm smile.gif


właśnie doszliśmy do tego samego wniosku smile.gif oba silniki zakupione z allegro i przyleciały na palecie kurierem, wiec ich stan można nazwać "handlowy" robiliśmy też wydech do silnika 3.0 na dolocie z 2.5 w calibrze oraz ecu 2.5 i tam wyszło z tym wydechem 222KM ale to była inna hamownia więc cięzko porównać (choć 3.0 na dolocie z calibry 2.5 wypluwały 190koni wiec 30różnicy jest) heh jakie domniemania mi wyszły smile.gif


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Tue, 29 Nov 2011 - 00:46
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





GIB chodziło o to czy hamowaliście kiedyś 2.5 litra z takim dolotem jak w tej tutaj tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rijndael
post Tue, 29 Nov 2011 - 01:43
Post #5


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





Skąd się bierze ten dołek przy 5500 rpm na wykresie, a potem nagły skok momentu?


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Tue, 29 Nov 2011 - 01:52
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





CYTAT
skok jak w poprzedniej vectrze nie jest przypadkiem przy hamowaniu, tylko wynikiem braku strojenia przy zastosowaniu któtkiego dolotu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Tue, 29 Nov 2011 - 09:27
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Tak właśnie chodzi mi o możliwe plusy kolektora z omegi i tego powerboxa w 2.5 L, bo mam właśnie bardzo zdrowe X25XE którego żal wywalać.


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
torek
post Tue, 29 Nov 2011 - 10:00
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





fajne fajne... mam jedno pytanko, dlaczego zostawiliście tyle miejsca za ostatnią rurą do przepustnicy? nie można było na równo tego zrobić jakimś kolankiem a czujnik dać od czoła?


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 29 Nov 2011 - 10:01
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Nie wiem co da Ci kolektor w od 3.0 w 2.5 ale napewno da w 3.0 daje 30 koni względem kolektora 2.5
Średnica kanałów przpaść.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Tue, 29 Nov 2011 - 10:35
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(torek @ Tue, 29 Nov 2011 - 10:00) *
fajne fajne... mam jedno pytanko, dlaczego zostawiliście tyle miejsca za ostatnią rurą do przepustnicy? nie można było na równo tego zrobić jakimś kolankiem a czujnik dać od czoła?


chodzi o to żeby nie kierunkować powietrza w tą tylko jedną przepustnice, nie z lenistwa czy braku kolanka smile.gif

niehamowalismy 2.5 z tym dolotem nigdy


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
torek
post Tue, 29 Nov 2011 - 10:58
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





A teraz już rozumiem. biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Tue, 29 Nov 2011 - 11:42
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Czy kolektor omegi 2.5 ma mniejszą średnicę kanałów? rozumiem że są też mniejsze kanały w głowicy i żeby poprawnie zamontować kolektor z omegi 3.0 trzeba by rozportować kanały w głowicy vectry 2.5?


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 29 Nov 2011 - 12:38
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Nie wiem jak jest z głowicami bio nigdy nie miałem 2.5
(Może takie same ?) ale kolektor ma znacznie grubsze kanały smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Sat, 03 Dec 2011 - 12:30
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





glowice od omegi 2.5 jak i kolektor maja kanaly odpowiednio mniejsze niz glowice i kolektor od 3.0
sprawdzone naocznie
wiec zeby byl sens zakladac kolektor od omy 3.0 do vectry 2.5 to najlepiej porting kanalow albo zmiana glowice na te z 3.0 zeby kanaly idealnie w siebie pasowaly wink.gif


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Sat, 03 Dec 2011 - 14:51
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Z ego co pamietam to glowice z 3.0 ladnie odprezaja 2.5 bo jest wieksza komora spalania.


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Sat, 03 Dec 2011 - 15:01
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





Gość który ma Astrę 2.5 z dwoma Turbo , wavesound, ma wsadzony kolektor z 3.0. Zresztą nie tylko on biggrin.gif


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sun, 04 Dec 2011 - 20:24
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





bo to tam sie da przykrecic, ale z tego co tu czytam, poprostu kanal w głowicy jest ciaśniejszy (kanaly z kolektora z omegi 2.5 i 3.0 tez porównywałem i te z 2.5 są węższe, głowic nieporównywałem)


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 04 Dec 2011 - 21:08
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Swojego czasu miałem okazję stroić VECTRE B z tym samym silnikiem 3.0 z Omegi ale kolektor ssący pozostał z 2,5...
Efekt był taki że bardzo mocny był dół do 3000obr.min było ok 280Nm a po przekroczeniu tych obrotów wszystko spadało na łep na szyję czego efektem było bodajże 193Km...

Tak wiec widzę że fajna sprawa ten kolektor ssący z Omegi z dwiema przepustnicami - można by je jeszcze powiększyć smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Sun, 04 Dec 2011 - 22:33
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





W takim razie może warto by przejść po prostu na kolektor z omegi 2.5 żeby nie ruszać głowic a mieć krótki kolektor i dwie przepustnice.
Co do mocy to 190 KM mam po samych wałkach, ale niuton słaby.
@Coobcio, stroiłeś na jakim sterowniku z VB czy z Omegi?


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 05 Dec 2011 - 00:09
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Z VB 2,5 V5, wydech seria.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 23:17