![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Może ktoś polecić dobrego fachowca od Mercedesów w Warszawie/okolicach? Konkretnie chodzi o zawieszenie pneumatyczne w S600 z 2000 roku.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Dla pewności ABC czy Airmatic ? bo niektórzy często gęsto mylą.
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
S600 zawsze ma ABC.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
http://www.am-mercedes.waw.pl/ Sprawdzałeś ?
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie sprawdzałem, dopiero dziś się dowiedziałem o problemie, a o tym serwisie nie pomyślałem, choć na tej samem posesji jest studio fotograficznez którego często korzystam
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
No to uderz tam, jakby coś nie halo mam jeszcze kilka adresów ale ten jest na 1 miejscu
![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jestem już umówiony na diagnostykę (nie tylko zawieszenia zresztą), jednak jako, że zostanie przeprowadzona za kilka dni (terminy w AM i dostępność lawety, na którą zmieści się W220), może ktoś ma pomysł, co mogło paść? Objawy są takie - prawa strona leży, świeci się kontrolka ABC, nie widać żadnego wycieku płynu z zawieszenia, jednak jego poziom na bagneciku jest zbyt niski (a uzupełniany był podobno niedawno - jednak nie na oryginał, a zamiennik aftermarketowy - może zmieszanie płynów zrobiło S-ce kuku?). Nie wiem na ile znaczenie ma fakt, że ostatnimi czasy auto głównie stało, a przebieg jest stosunkowo niski (<100k km o ile dobrze pamiętam).
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Zawór PIN może nie trzymać ciśnienia
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Wiedziałem, że S600 to droga zabawka, ale wujek google twierdzi, że jest wręcz ektremalnie droga
![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
No to niestety fakt, są mercedesy i są s600, to niestety skarbonki, wybrane ze swiadomoscia daja sporo jednak frajdy, zwykle na full wypasie, po lifcie 500 koni robi wrazenie na wszystkich uzytkownikach drogi. Zwykle w tych wszystkich bolaczkach wystarczy dobry elektryk, W220 jest juz wiekowe i sporo osob je ogarnia w normalnych pieniadzach wiec zalecam optymizm - moze nie bedzie zle
![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Auto zostało jednak zalawetowane do serwisu w Łomiankach ("bo taniej"). W poniedziałek poznam diagnozę, którą z pewnością się podzielę.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 03 May 2004 ![]() |
A W221 też sprawia tyle kłopotów ?
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
I co poszło? Miałem ostatnio taką 600te i winny był czujnik wysokości tylnej osi. Star Diagnosis jest bardzo rozbudowany i bardzo ułatwa zdiagnozowanie tego zawieszenia.
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Bez SD lepiej nie podchodzić w ogóle
![]() A czy w221 sprawia kłopoty ? Pewnie trochę tak, pamiętajmy że ta tytułowa ma 11 lat i full technologii, nie ma opcji żeby nic się nie działo w takim aucie, ale też ciężko mówić o jakiś nadzwyczajnych kłopotach jak na 11 latka. Aha, kto ma 600 i podejście "bo taniej" ten raczej powinien rozstać się z tym autem bo będzie bolało ![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
SajneK: dokładnie takiej rady udzieliłem właścicielowi.
Wieczorem będę wiedział co się stało się. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Auto jest z 2002 roku (nie wiem czemu w dowodzie jest 2000, nie wnikam). Za awarię zawieszenia odpowiedzialny był zapowietrzony przewód. Koszt naprawy 800zł więc luz. Niestety niesprawna jet również cewka zapłonowa (6200zł), podczas diagnozy mercedesowskim komputerem okazało się także, że występują problemy ze sterowaniem skrzynią, jednak właściciel uznał, że nie będzie szukał przyczyny tej usterki. Auto jeździ, ale nie jest do końca sprawne. Najprawdopodobniej zostanie sprzedane.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
No i proszę, tragedii nie ma... Cewka z pewnością do załatwienia taniej, sterowanie skrzyni brzmi troche gorzej...
2002 to już tam jest polift? Duży wyświetlacz czy ten stary? Jak nie zraził się kolega do w220 to niech przesiada się do S500, między przedliftowym S600 różnicy strasznej w osiągach nie poczuje, a w spalaniu i serwisowaniu na pewno ![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Te sterowanie skrzyni to niekoniecznie sama płyta sterująca lecz po prostu wada skrzyni mercedesowkiej...w moim widzeniu ten pięciobiegowy automat nadaje się do remontu po 100 tys. km (przy większych mocach). Obowiązkowo do wymiany konwerter, bywa też labirynt (owe sterowanie) a w środku również znajdą się inne rzeczy do przeczyszczenia/przedmuchania/wymiany.
Taki urok. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jest to wersja przed FL.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 20:21 |