![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 May 2011 ![]() |
Witam
Zwracam się do Was - forumowicze o pomoc w interpretacji dynamicznych logów silnika 1.8T AEB w VW passat b5 TIPTRONIC. Auto w moim odczuciu jest dosć mało dynamiczne ![]() W samochodzie siedzi nowe seryjne turbo K03 , wszystkie połączenia podciśnień wymienione na nowe, standardowo - świece , filtry itd na bieżąco. W kompie brak błędów ... Z uwagi że to AEB nie ma możliwości "badania" ciśnień zadanych i otrzymanych przez turbo - zamiast tego blok 25 + sonda + przepływka... Żeby było ciekawiej przed wymiana wężyków logi przedstawiały się nieco inaczej niż po : przed wymianą : http://vaglog.rtnet.pl/mcs25_43425.html i po wymianie (wykonane 2 razy dla pewności) : http://vaglog.rtnet.pl/mcs25_46409.html http://vaglog.rtnet.pl/mcs25_46410.html Jestem ciekaw waszych opinii ... (wężyk łączący N75 z Turbawką miał dziurę .... ) POodczas wymiany wężyków zauważyłem że z wyprowadzenie "pionowe" (pod cewką) N75 jest rozgałęzione 1 szedł do turbiny(ten był dziurawy), 2 - żeby było ciekawiej był zaślepiony - czy czegoś tu brakuje??? Na Teraz wyciągnąłem trójnik i pionowe wyprowadzenia N75 podłączyłem bezpośrednio do turbiny Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 11 July 2025 - 15:24 |