Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Prośba o interpretacje logów 1.8T AEB
bartekb
post Mon, 23 May 2011 - 14:59
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 23 May 2011





Witam

Zwracam się do Was - forumowicze o pomoc w interpretacji dynamicznych logów silnika 1.8T AEB w VW passat b5 TIPTRONIC.
Auto w moim odczuciu jest dosć mało dynamiczne smile.gif

W samochodzie siedzi nowe seryjne turbo K03 , wszystkie połączenia podciśnień wymienione na nowe, standardowo - świece , filtry itd na bieżąco.
W kompie brak błędów ...
Z uwagi że to AEB nie ma możliwości "badania" ciśnień zadanych i otrzymanych przez turbo - zamiast tego blok 25 + sonda + przepływka...

Żeby było ciekawiej przed wymiana wężyków logi przedstawiały się nieco inaczej niż po :
przed wymianą :

http://vaglog.rtnet.pl/mcs25_43425.html

i po wymianie (wykonane 2 razy dla pewności) :

http://vaglog.rtnet.pl/mcs25_46409.html
http://vaglog.rtnet.pl/mcs25_46410.html

Jestem ciekaw waszych opinii ... (wężyk łączący N75 z Turbawką miał dziurę .... )

POodczas wymiany wężyków zauważyłem że z wyprowadzenie "pionowe" (pod cewką) N75 jest rozgałęzione 1 szedł do turbiny(ten był dziurawy), 2 - żeby było ciekawiej był zaślepiony - czy czegoś tu brakuje???

Na Teraz wyciągnąłem trójnik i pionowe wyprowadzenia N75 podłączyłem bezpośrednio do turbiny

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 23 May 2011 - 14:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 11 July 2025 - 15:24