![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Przedstawiam wam moj ostatni projekt. Jest vw golf mkII 1990r z silnikiem V8 umieszczonym centralnie.
Wszystkie prace wykonywalem sam. Silnik wraz z ukladem dolotowym to seria z audi A8, oznaczenie ABZ. W tym sezonie zadne mody nie sa przewidywane. Wydech przelotowy 2x 3 cale. Uklad paliwowy od strony silnika seria + aluminiowy bak paliwa + 044 + filtr paliwa BMW M3. Auto jezdzi na seryjnej wiazce i seryjnym kompie z automata z usunietym przez digitun immo. Chlodnica jest z przodu, ogrzewanie dziala, jedyne mody to przedluzenie wezy na przod. Naped to skrzynia biegow z audi S4 B6 przerobiona na fwd. Dorabiane polosie. Kolo zamachowe z audi S8 plus sprzeglo RS2. Polosie touareg z alu adapterami. Zawias przod G-shocks z regulacja twardosci i wysokosci, tyl to Tein z audi S4 (przod) z regulacja twardosci i wysokosci. Na tyle zawieszenie niezalezne z komponentami mercedesa ML, audi B6, BMW E39. Hamulce przod 239mm z elektrycznym wspomaganiem z golfa4. Z zewnatrz bez zmian. Robote zaczalem w grudniu, z zapiskow wynika ze do tej pory spedzilem 208 godz w garazu, 44 godz w trasie i sam nie wiem ile przed kompem. Auto stworzylem dla samej radosci budowania w nieznanym mi jeszcze celu. Dziekuje rodzinie za wyrozumialosc, GTO za immo, google za odpowiedzi na moje pytania. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
pierwszy na tym forumie gratuluje
![]() fajnie te wloty wyszły w realu ... przydałby sie fajny czas na majovwce ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Konkretny projekt , zreszta juz to pisalem
![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
konkret projekt. jeżdżąca sauna
![]() wyrazy uznania za wysiłek. efekt jest piorunujący. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 27 November 2005 ![]() |
projekt mega. tez nurtuje mnie pytanie o temp w kabinie. wloty beda pozniej rozbudowane tak zeby niesc powietrze bezposrednio do stozka czy ogolnie do komory? zawieszenie z tylu bedzie podnoszone/przod opuszczany (teraz troche przodem w gore patrzy)? szacunek ze sam to wszystko zrobiles i standardowe pytanie, co dalej?
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
jeden wlot 2x3 cale ma być do stożka, a drugi (tez 2x3 cale chyba ogólnie do komory) o ile dobrze pamietam
równie ważne jak nie ważniejsze są WYLOTY powietrza żeby to ciepłe powietrze wyprowadzić z "komory" silnika, co jest obecnie przedmiotem rozkminy... docelowo bedzie lekka klapa z jakimiś żaluzjami ![]() -------------------- |
|
|
gość_mati199_* |
![]()
Post
#8
|
![]() |
Jak tam to się wszystko nagrzeje, to ja bym proponował jazdę w kombinezonie nie palnym, kasku i bez przedniej szyby
![]() Projekt KOZAK ![]() Jakieś czasy ? |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 15 November 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie mam pytan. Zatkalo.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Czekałem kiedy go tu opiszesz śledząc jeszcze wczoraj temat na forum golfa. Pierwszy w Polsce V8 nie licząc evolutiona który dużo gada o tajemnicy i mało robi ! Gratulację ! Do tego RWD !
![]() Dla mnie miazga projekt. Dźwięk powala, a tylny zawias to majstersztyk ! Rewelacyjnie też wygląda silnik umieszczony centralnie. Po prostu nie mam pytań. ps.to się nazywa szybki projekt -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
gość_mati199_* |
![]()
Post
#11
|
![]() |
Najgrubsze jest to, że jest centralnie zamontowany
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
Mistrz , daj dzwięk bez wiatru
![]() -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Mon, 01 October 2007 ![]() |
Konkretny projekt na MAXA
![]() A jak by mocy brakowalo to jest jeszcze miejsce na drugi silnik pod maska ![]() -------------------- PeAcE, LovE and ///M
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Szacun ! Czegoś takiego to ja bym nawet nie wymyślił, nie wspominając o wykonaniu.
-------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
W sumie duzo autem nie jezdzilem, moze ze 30km po okolicznych wioskach ale nie odczulem goraca w kabinie, klimy nie przewiduje wiec w lato moze byc szal. Jeszcze jest nie ustawiona zbieznosc, zostalo jeszcze zrobic jakies wydajne chlodzenie "komory silnika" i hamulce o ile sie to bedzie dobrze prowadzic. Innych filmow ani zdjec nie mam, teraz grzebie przy aucie weekendami i to nie wszystkimi, aktualizacja najwczesniej po majovwce. Czasy tez nie byly mierzone.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Naprawdę rewelacja! Szacunek za wiedzę i umiejętności, które niewątpliwie były potrzebne do zbudowania tego auta.
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Wytnij szczeliny w dachu nad 'komorą silnika' jako wywietrzniki plus jakiś łapacz powietrza do kabiny. Inaczej się ugotujesz latem.
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
Bez kitu na początku myślałem że to żart świetny pomysł gratuluję projektu !!!
pozdr -------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Lubię to!
Czekałem na auto Evo, jednak projekt jakoś tak umarł samoistnie. Twoje to bardzo fajnie przemyślane auto - z dobrym wyważeniem będzie kapitalną zabawką ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
No w sumie chyba nie powiem nic nowego ponad to, co koledzy wyżej
![]() 1. Jak ktoś wyżej pisał, bak jakoś będzie zabezpieczony ? 2. Czemu nie zrobiłeś klatki aż do kielichów przodu ? 3. Zamierzasz kogoś zamordować tym dźwiękiem ? ![]() Pozdro i mega uznanie ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:09 |