Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Przepływomierz klapkowy regulacja, Silnik C20NE
ddziaduch
post Sun, 03 Apr 2011 - 09:42
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





Witam, w mojej astrze całkiem nie dawno został wykonany swap z 1.4 na tą dwulitrową jednostkę. Jednak wiem że kolega który ze mną wykonywał swap dokonał jakiś regulacji w przepływomierzu. Silnik jakoś nie ma mocy powyżej 4 tysięcy, nie ciągnie tak ładnie już. Podejrzewam że właśnie przez ten przepływomierz. Czytałem że można tam regulować ale co i jak to nie wiem... Prosiłbym o pomoc smile.gif


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 03 Apr 2011 - 09:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Cieniu
post Sun, 03 Apr 2011 - 11:14
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





masz to wyregulować na analizatorze spalin jak fabryka przykazała i nie dotykać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Sun, 10 Apr 2011 - 14:41
Post #3


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





Nie rozumiem pytania, jak wyregulować przepływkę skoro masz cały komplet z jeżdżącego auta, to szukałbym gdzieindziej przyczyny. Czy przed swapem silniki chodziłok itp.


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 01:25