![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Ktoś z moich krewnych (za moją namową ze względu na 1.8T i 4x4) przymierza się do zakupu takiego Leona. Chciałbym poprosić osoby, które otarły się o ten model o ich opinie na ten temat, a także o różnice w wyposażeniu i ewentualne różnice dotyczące detali optycznych. Czy hamulce są takie jak w S3/TT225, czy skrzynia 6b jest w standardzie? ESP? Z tyłu są jakieś poduszki powietrzne? Czy bagażnik jest dużo mniejszy niż w fwd? Zegary są takie same jak w innych Leonach? FIS jest w serii?
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#2
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Z tego co wiem to wychodzily tylko i wylacznie na skrzyni 6 biegowej , te roczniki mialy seryjnie ESP a juz napewno przy silniku 20vt . Wiem ze wychodzily takie wersje tez w podstawowej budzie tzn ze szlo kupic takie auto bez pakietu top sport czy cupra r. Hamulce przod to 312mm i ta wersja ktora ja sie poruszalem miala akurat biale zegary ,ale tak jak wspomnialem byl to calkowicie zwykly leon na zewnatrz
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 April 2003 Skąd: wwa ![]() |
Takie leony wychodziły w TOP SPORCIE - ze specjalnym pakietem progów, zderzaków, z zawiasem obniżonym o 15mm i felgami 17 cali.We wnętrzu z czarnymi plastikami w dolnej części drzwi i deski rozdzielczej, z białymi zegarami i wykończeniem konsoli centralnej plastikiem w kolorze szampana,w tym samym kolorze był ring na gałce zmiany biegów, z fotelami pseudo kubłami z tapicerą w zielonoszare paski.
Była też wersja SPORT do 2002r. i wyglądała jak zwykły leon na felgach 16 cali. Odróżniał ją tylko podwójny wydech, fotele podobne do tych z TS'a tylko z tapicerą w jakieś takie trójkąciki no i kiera identyczna jak w TS. ESP nie było seryjne - niektóre egzemplarze miały tylko -TCS. Obie wersje miały 4 poduszki powietrzne- z tyłu nie było airbagów. Klima była manualna opcjonalnie climatronic, zdarzały się egzemplarze z lusterkami na wajchę i korbami w tylnych drzwiach. Bogatsze wersje mogły mieć szyber, pełna elektrykę, panel dotykowy z navi, skórzane el. fotele i tzw. pakiet zimowy obejmujący grzane fotele + spryskiwacze reflektorów. Ksenony niestety nie były w ogóle dostępne nawet w cuprze. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Wed, 23 September 2009 ![]() |
i FISa w Leonie też nigdy nie było.
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Fri, 29 December 2006 Skąd: CB ![]() |
a bagaznik masz nieco mniejszy- plytszy niz w osce. przod hamulce 312 tyl 256 bez wzgledu na to czy byl to sport czy top sport. z roznic to jeszcze wiekszy zbiornik w 4x4 zawieszenie tylne ktore zupelni inaczej wybiera nierownosc w porownaniu z oska. pod wzgledem jakis zmian/tuningu pytaj pawla20vt4 bo on ma chyba najwieksze doswiadczenie z tym autem.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 18:55 |