Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Chiptuning bez hamowni
iras
post Mon, 25 Oct 2010 - 13:01
Post #1


User
Dołączył: Wed, 18 March 2009





Pytanie z serii filozoficznych ...
Posiadam obecnie Audi z napędem Quattro.
W okolicy jest jeden polecany Tuner, ale niestety nie posiada hamowni dwuosiowej. Wg słów Tunera, auta stroi i tak "na ulicy", a hamownie wykorzystuje, aby pokazać klientowi przyrosty w postaci liczb i ładnych kresek.

Bardzo proszę o Wasze opinie, czy hamownia jest niezbędna w celu wykonania dobrego programu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 25 Oct 2010 - 13:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_Golfista_*
post Mon, 25 Oct 2010 - 13:20
Post #2









W wykonaniu dobrego IMO jest niezbędna. Ale jeżeli nie zależy Ci o walce o każdy koń mechaniczny to nie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Mon, 25 Oct 2010 - 14:10
Post #3


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





czy ten tuner to okolice Opola?


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iras
post Mon, 25 Oct 2010 - 14:26
Post #4


User
Dołączył: Wed, 18 March 2009





Tune-Up Gdańsk,
w okolicach Gdyni jest jeszcze V-tech, który posiada hamownie dwuosiową. Niestety V-tech ma sporo mniej pozytywnych opinii - być może niesłusznie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rosomak
post Mon, 25 Oct 2010 - 15:05
Post #5


Super User
Dołączył: Sat, 19 January 2008
Skąd: Gliwice





Do Roberta z Tune Up możesz śmiało jechać
Jeśli chodzi o tuning to w zasadzie każdy dobry mod musi być strojony na ulicy ,auto inaczej zachowuje się na ulicy a inaczej w sztucznych warunkach jakie stwarza hamownia
Hamownia w tuningu jest pomocna ale nie niezbędna
Wolałbym auto wystrojone jak należy na ulicy niżeli na hamowni ,jeśli miałbym wybierać
A najlepiej pierw ulica a potem sprawdzenie parametrów i przebiegów na hamowni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Performante
post Mon, 25 Oct 2010 - 15:53
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 February 2005
Skąd: Południe





Skoro jest hamownia, to niech tuner upusci "setke" na pomiar w V-tech i wszyscy beda zadowoleni.


--------------------
911 992 4S
M5 F90 800KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Igloo
post Mon, 25 Oct 2010 - 15:59
Post #7


Super User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Trójmiasto





A takie "filozoficzne" pytanie smile.gif to quattro to haldex czy torsen ? Jesli haldex to pyk rozlaczyc kostke i juz na hamowni jednoosiowej mozna zrobic pomiar. A co do Tune-up to tak jak rosomak juz napisal smialo mozesz jechac i sie nie martwic o efekty jak mowia ze bedzie dobrze to znaczy ze bedzie dobrze smile.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iras
post Mon, 25 Oct 2010 - 16:28
Post #8


User
Dołączył: Wed, 18 March 2009





Quattro to oczywiście tylko Torsen wink.gif
A4 B6 Quattro 1.9 TDI PD 130PS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pancin
post Mon, 25 Oct 2010 - 16:36
Post #9


Frequent User
Dołączył: Sun, 25 February 2007
Skąd: świętokrzyskie





CYTAT
Quattro to oczywiście tylko Torsen


W S3 nie masz torsena, a też jest Quattro. Nie jest to jednoznaczne.

Co do hamowni, to też uważam, że nie ma co odpuszczać, jeżeli gość ogarnia, a jej nie posiada. Jeżdżę na programie zrobionym przez kumpla, który stroi na ulicy. Na hamowni nigdy nie byłem, bo nie jest to dla mnie najważniejsze czy mam 2 konie więcej od kogoś, a sprzęt hula, że aż miło.


--------------------
Pancin

== www.scyzzor.com ==
== www.superoes.pl ==
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pilachgt
post Mon, 25 Oct 2010 - 18:41
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 February 2004
Skąd: Lublin





CYTAT(Pancin @ Mon, 25 Oct 2010 - 16:36) *
W S3 nie masz torsena, a też jest Quattro. Nie jest to jednoznaczne.



nie jest quattro, tylko tak nazwali by szara masa nieznajaca sie wiedziala ze ma naped na 4 kola

quattro to quattro, haldex to haldex


--------------------
taniekola.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctv
post Mon, 25 Oct 2010 - 20:09
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Mon, 17 March 2003
Skąd: lublin





a 4motion wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Mon, 25 Oct 2010 - 20:35
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Pancin @ Mon, 25 Oct 2010 - 16:36) *
W S3 nie masz torsena, a też jest Quattro. Nie jest to jednoznaczne.

Ja tam widziałem oczko na końcu, chyba nie wyłapałeś modnego zdania tego forum wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JackillerTDCI
post Mon, 25 Oct 2010 - 22:29
Post #13


Super User
Dołączył: Mon, 26 March 2007
Skąd: Pruszków





OT
... przypomniałem sobie posty z przed kilku lat, jak to znani obecnie w wwa i okolicach tunerzy, w początkach tuningu spierali się czy jest potrzebna czy nie... Oczywiście ten co miał to pędził bat, że bez tego ani rusch... wink.gif K...y i Ch...e szły...
EOT

Ja bym "sobie zmierzył" jak by dupochamownia czuła niedosyt.
Jak ktoś robi program "pod klienta' - jak Masters, że daje kopa "z dołu", to jest banan na twarzy i nie ma problemu.
Ale jak peak jest przy 2500 to można czuć niedosyt... i wtedy cyferki pomagają chyba.

Pozdro


--------------------
Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rosomak
post Thu, 28 Oct 2010 - 07:46
Post #14


Super User
Dołączył: Sat, 19 January 2008
Skąd: Gliwice





Ah ta cyferkomiania
Zgodze się że dobrze jest sobie sprawdzić przebieg krzywych ale z tymi koniami w tabelce różnie bywa
Miałem mod na 18x a teraz mam na 19x i prawda jest taka że mam wrażenie jakby w tej chwili mocy było z 30% więcej mo mi moment tak nie leci
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 20:10