Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi S3 8L BAM, 326KM / 396NM
slg
post Thu, 21 Oct 2010 - 12:24
Post #1


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





Przedstawiam swoje autko , jest to poliftowe S3 8L z końca 2002 w stanie kolekcjonerskim smile.gif

Modyfikacje :

- Amorki Bilstein B6 na seryjnym springu
- Seryjny silnik 1.8T BAM
- Wtryskiwacze Bosch 550cc (CompSport)
- Pompa paliwa Walbro zewnętrzna pod maską inline (CompSport)
- Sprzęgło Sachs Performance na nowym dwumasie (FK serwis)
- 3 calowy TIP z kwasówki (FWMotorSport)
- Duuuży FMIC (FWMotorSport)
- 3 calowy wydech z tylną puchą BN-pipes (FWMotorSport) wkrótce out smile.gif
- Kolektor wydechowy TwinScroll (FWMotorSport)
- Turbosprężarka TD05-16G-9.8T (FWMotorSport)
- Świece ori RS4 B5
- Strojenie Patryk (CompSport)
- Moc 326 KM / 396NM

Wykres :



Tak wygląda :



A tu jakieś fotki z prac :











Chciałem bardzo podziękować Danielowi z FWMotorSport za profi wyspawanie kolektora i założenie dmuchawki z miśka smile.gif
Oraz Patrykowi i Szymonowi z CompSport za idealnie perfekcyjne wystrojenie tego setupu oraz dużo przydatnych wskazówek podczas budowy projektu smile.gif


Auto daje niesamowitą przyjemność z jazdy , jedzie z dołu jak na seryjnej K04 , w ogóle nie czuje się że w aucie jest większe turbo.
Generalnie wyszło tak jak chciałem , dół jak na K04 , góra prawie jak na GT2871R smile.gif


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 21 Oct 2010 - 12:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
slg
post Thu, 21 Oct 2010 - 12:33
Post #2


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





fotki z prac później , bo widzę że nie można wrzucać z imageshack sad.gif


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Thu, 21 Oct 2010 - 13:29
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





zawsze mi sie podobaly te s3 smile.gif fajny projekcik smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wowo
post Thu, 21 Oct 2010 - 13:55
Post #4


Frequent User
Dołączył: Thu, 03 February 2005
Skąd: Łomża





Fajne kreski.
Efekt końcowy praktycznie jak u mnie, tylko ciut wczesniej wstaje. Nawet mialem podobne przeładowanie przy 4100obr. tongue.gif ale Witek skorygował smile.gif
Gratki !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Fri, 22 Oct 2010 - 06:38
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Szybki spool to właśnie zasługa tych sprężarek z Evo. Będę swoją miło wspominał. Gratulacje samochodu, ładna robota.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Fri, 22 Oct 2010 - 07:39
Post #6


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





CYTAT(TOMEKKK @ Fri, 22 Oct 2010 - 06:38) *
Szybki spool to właśnie zasługa tych sprężarek z Evo. Będę swoją miło wspominał. Gratulacje samochodu, ładna robota.


Dzięki , jestem z auta bardzo zadowolony , a spool tej turbiny jest naprawde fajny. Nawet na niskich biegach moge wcisnąć gaz przy 2.5tys obr i na nic nie czekam tylko ciągnie do przodu jak wsciekły smile.gif
Na wysokich komfortowo jezdzi się w trasie na 6 biegu w przedziale 2500-3500rpm.


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Fri, 22 Oct 2010 - 10:37
Post #7


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





Zgodnie zobietnicą dorzuciłem fotki z prac nad projektem


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sat, 23 Oct 2010 - 01:14
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Ładnie. Na jakim doładowaniu taki wynik?


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Sat, 23 Oct 2010 - 08:38
Post #9


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





dokładnie 1.25bara


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sat, 23 Oct 2010 - 09:00
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Jak to jezdzi ? Sprawdzales czasy ? Znajomy ma Ske w tym samym kolorze i od pewnego czasu mysli co by tu z nia zrobic:)


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Sat, 23 Oct 2010 - 09:37
Post #11


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





sprawdzałem vcds'em , ale bez cwieczenia startów (obija mi się troche wydech , musimy to poprawić) , 13.1 na ćwiartke to jedzie , myslę że 12.9 jest wykonalne jak poćwicze. Kamil , niech znajomy robi to samo co ja smile.gif


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sat, 23 Oct 2010 - 19:00
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Ladny wynik jak na 1,25. Te TD05 z EVO sa zajebiste. Gratulacje!


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Sun, 24 Oct 2010 - 00:54
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Fajny projekt.
Kolektor profi.
To turbo z Evo było ściągane prosto z Japoni w stanie idealnym więc będzie długo służyć.


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Fri, 19 Nov 2010 - 21:47
Post #14


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





Miło mi że jesteś zadowolony z wykonanych prac;), jest tam bardzo ciasno w związku z czym nie była to najprzyjemniejsza praca ale skoro jesteś zadowolony było warto. Przy kolejnym s3 będzie łatwiej








przygotowaliśmy do tego auta zestaw 4 tłoczkowych hamulców


Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Fri, 19 Nov 2010 - 22:21
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





ładny wydech. 2,5 cala ?? Widzę że jeden tłumik, nie jest za głośno??


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Fri, 19 Nov 2010 - 22:55
Post #16


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





wydech jest pełnym przelotem na jednym tłumiku, całość o średnicy 3"

jeżeli chodzi o głośność jak dla mi jest ok, ale ja rzadko siedzę w środku wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Sat, 20 Nov 2010 - 07:20
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





CYTAT(daniel325 @ Fri, 19 Nov 2010 - 21:47) *
przygotowaliśmy do tego auta zestaw 4 tłoczkowych hamulców


Te "skromne" 4 tloczki to Brembo huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Sat, 20 Nov 2010 - 11:06
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





sami robiliscie adaptery pod te zaciski ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Sat, 20 Nov 2010 - 11:54
Post #19


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





dokładnie zaciski wyprodukowała firma brembo, adaptery wykonujemy samodzielnie- oczywiście jeżeli jest koś zainteresowany istnieje możliwość wykonania kolejnych zestawów,myślę ze to ciekawa alternatywa dla zacisków od s3 czy leona cupry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Sat, 20 Nov 2010 - 21:57
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





jak rozwiazaliscie sprawe downpipe? Moglbys zamiescic jakies foto jak wyglada? Bo miejsca malo a to wyjscie na wydech jest "masakryczne" Ale skoro u was sie zmiescilo to u mnie w mk3 tez powinienem to upchac:) Tym bardziej ze u ciebie idzie jeszcze wal:) Powiedz jeszcze jak z glosnoscia? jakie wymiary ma mniej wiecej ten tlumimk? Wszelkie info, fotki itd. moga byc na priv. pozdrawiam i bezawaryjnej jazdy zycze


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 21:05