Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> BMW 330CI w holenderskim gazie, "to nie ma jeżdzić prosto, to ma skręcać"
RESPECT
post Fri, 15 Oct 2010 - 01:11
Post #1


Super User
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Warszawa





MODEL: BMW 330ci 2003r przed liftem


Silnik: Seryjnie 230KM i 300Nm na PB i 220KM i 290Nm na LPG
Po modyfikacjach moc szacowana 240KM
Czas na ¼ mili 14.64s na seryjnym silniku przed modyfikacjami

Modyfikacje głowicy: Seria


Modyfikacje bloku: Seria


Układ dolotowy: BMC CDA SP-07


Układ wydechowy: Kolektor wydechwy Surersprint bez katalizatorów, układ wydechowy przelotowy na 2 tłumikach z nierdzewki zrobiony w firmie Przemocar


Układ wtryskowy: Seria

Elektronika: Seria, instalacja LPG holenderskiej firmy Prince, zamontowana przez Energy Gaz Polska

PLAN: Wystrojenie i przeniesienie odcinki na 7000obr/min

Układ chłodzenia: Seria

Układ napędowy: Szpera 25% z M3 E46
shortshifter skracający skok lewarka o 50%
Po zamontowaniu szpery o przełożeniu 3.64 zamiast 2.93 prędkość na poszczególnych biegach wynosi:
I~50km/h
II~83km/h
III~120km/h
IV~160km/h
V~210km/h = vmax


PLAN: sześciobiegowa skrzynia biegów

Układ hamulcowy: zaciski sześciotłoczkowe BMW Performance by Brembo, tarcze 325mm ATE Power Disc, klocki ATE
PLAN: większe tarcze pływające


Zawieszenie: gwintowane zawieszenie BILSTEIN PSS9 na amortyzatorze B16 z regulacją wysokości i twardości,
ustawiony negatyw na 3 stopnie
gruby stabilizator 23,5mm z M3 CSL
rozpórka przednich kielichów WIECHERS-SPORT
w przednim i tylnym zawieszeniu zamontowane poliuretanowe tuleje
PLAN: gruby stabilizator na przód, camber plates

BODY KIT: lekka tylna klapa wzór M3 CSL
przednia maska z carbonu (produkcja własna tylko na wyścigi)
czarne nerki
ciemne lampy tylne, kierunkowskazy przednie i boczne
ciemne wnętrza przednich lamp
ringi CCFL
PLAN: przerobienie chrom line na shadow line
Montaż kubełków i czteropunktowych pasów z homologacją FIA

KOŁA: ATS DTM przód 17x8, tył 17x9 ogumienie 225/45/17, 245/45/17
Na wyścigi BBS RK I 17x8 8kg/szt ogumienie slick 235/620/17

PODZIĘKOWANIA:
Dla ekipy Warsaw Speed Team za motywację i pomoc w modyfikacjach
Przemo-car za układ wydechowy
I sponsora


Seria zaraz po zakupie


Po obniżeniu


Przedni seryjny hebel




FUNCTION OVER FASION








sześciotłoczkowe zaciski na tarczy 325mm



zmęczone slicki


klapa CSL


--------------------
SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 15 Oct 2010 - 01:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
grU
post Fri, 15 Oct 2010 - 02:27
Post #2


User
Dołączył: Mon, 01 February 2010





noo auto naprawdę kozak, zwłaszcza, że nie tylko jest mocne ale hamuje, czekam na jakims filmik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
neranr1
post Fri, 15 Oct 2010 - 07:15
Post #3


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 October 2008
Skąd: Łomża





Ekonomiczny zamiatacz zakrętów ;D zacnie zacnie ... jedno pytanie co do maski na zdjęciu to tylko refleksja światła czy się deczko wygina ???


--------------------
Usunięto komercyjna sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Fri, 15 Oct 2010 - 07:55
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





A żaden z organizatorów pojeżdżawek nie ma nic przeciwko lpg? Wiem, że w kjs nie można latać z zamontowaną taką instalacją.


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Fri, 15 Oct 2010 - 08:47
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Czy ktos Cie kiedys o cokolwiek pytal na prywatnej pojezdzawce???


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RESPECT
post Fri, 15 Oct 2010 - 10:50
Post #6


Super User
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(neranr1 @ Fri, 15 Oct 2010 - 07:15) *
Ekonomiczny zamiatacz zakrętów ;D zacnie zacnie ... jedno pytanie co do maski na zdjęciu to tylko refleksja światła czy się deczko wygina ???


Tak, maska się wygina, w zimę będzie jeszcze usztywniana.


On board z Real Race 02.10.2010


--------------------
SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Santino
post Fri, 15 Oct 2010 - 11:41
Post #7


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 January 2008





o ile modyfikacjie wizualne mi sie nie podobaja kompletnie, to mechaniecznie jest zacnie, zazdroszcze zawieszenia! to auto musi naprawde konkretnie jezdzic, doloz do niej kompresor i bedzie wymiatac po torze


--------------------
330Ci SC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Fri, 15 Oct 2010 - 11:57
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Zawias wymiata, kierownik ogarnia. Przełożenie mostu wg. mnie dobrane idealnie.
Cisza w środku pomimo dużej prędkości za oknem. To lubię wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lino
post Fri, 15 Oct 2010 - 14:15
Post #9


Frequent User
Dołączył: Fri, 06 March 2009





Hahaha, spadek 10KM na LPG a jazda za pół ceny. Pozdrawiam "hejterów", super autko. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Norbi328
post Fri, 15 Oct 2010 - 15:00
Post #10


Frequent User
Dołączył: Wed, 16 July 2008
Skąd: płock





To sie nazywa polaczyc ekonomie z osiagami!
Gratuluje odwagi wystawienia projektu tutaj w zwiazku z LPG, pewnie niedlugo sie zacznie.....
Projekt zrobiony z glowa, czyli zawias i hamulce ida w parze z lepszymi osiagami. Brawo!

Ma to byc DD i pojezdzawki czy tylko upalanie? Jaka masa auta?

EDIT: filmik z fajnego ujecia, ale te trzaski psuja przyjemnosc ogladania..


--------------------
E30 318
E30 325 (x3)
E36 328i
E39 540i (m)
e36 M3 evo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajczaki
post Fri, 15 Oct 2010 - 17:32
Post #11


Frequent User
Dołączył: Sat, 21 February 2009
Skąd: W-wa/Ząbki





trzaski beda z wiekszosci "onboard-ów"


--------------------
Lanos v6 (w remoncie), 126p i Saab 9-3 2.0t na podtlenku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Fri, 15 Oct 2010 - 17:38
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(Lino @ Fri, 15 Oct 2010 - 15:15) *
Hahaha, spadek 10KM na LPG a jazda za pół ceny. Pozdrawiam "hejterów", super autko. wink.gif

no i co w zwiazku z tym? pewnie jakby to byl diesel bylo by jeszcze taniej, jaki to ma zwiazek z tematem? Masz moze jakies wykresy? bardzo mnie interesuje jak przebiegaja krzywe w obu przypadkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Fri, 15 Oct 2010 - 17:44
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





To generalnie tak: LPG będzie wylatywać - waży za dużo. To był DD, teraz w zasadzie to auto na weekend z tego co Respect mówił.
Maska będzie jeszcze poprawiana - to co jest na zdjęciach to robiona mocno na szybko wersja "beta". Właściciel myślał o kompresorze, ale woli auto, które jeździ bez problemów i zawsze dojeżdża do mety, więc raczej odpada wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Norbi328
post Fri, 15 Oct 2010 - 18:53
Post #14


Frequent User
Dołączył: Wed, 16 July 2008
Skąd: płock





CYTAT(pinin @ Fri, 15 Oct 2010 - 17:44) *
To generalnie tak: LPG będzie wylatywać - waży za dużo. To był DD, teraz w zasadzie to auto na weekend z tego co Respect mówił.

No i to jest argument konkretny przeciw lpg, dodatkowa masa, z wywaleniem lpg decyzja sluszna i oczywista jesli to juz nie bedzie DD.
Pozdrawiam i do zoabczenia na jakiejs pojezdzawce.


--------------------
E30 318
E30 325 (x3)
E36 328i
E39 540i (m)
e36 M3 evo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Fri, 15 Oct 2010 - 22:11
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





Zaciski miodzio, gdzie dorwałeś?


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotres
post Fri, 15 Oct 2010 - 23:31
Post #16


Super User
Dołączył: Sat, 06 December 2003





CYTAT(tomp @ Fri, 15 Oct 2010 - 22:11) *
Zaciski miodzio, gdzie dorwałeś?


u mnie tongue.gif
wiecej ich poki co nie mam wink.gif


--------------------
z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sat, 16 Oct 2010 - 12:00
Post #17


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(kosiniak @ Fri, 15 Oct 2010 - 17:38) *
no i co w zwiazku z tym? pewnie jakby to byl diesel bylo by jeszcze taniej, jaki to ma zwiazek z tematem? Masz moze jakies wykresy? bardzo mnie interesuje jak przebiegaja krzywe w obu przypadkach.


Żaden diesel nie wychodzi taniej od lpg w ogólnym rozrachunku smile.gif na swoich autach tego nie testuje, ale na firmówkach owszem wink.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RESPECT
post Sat, 16 Oct 2010 - 12:06
Post #18


Super User
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(kosiniak @ Fri, 15 Oct 2010 - 17:38) *
no i co w zwiazku z tym? pewnie jakby to byl diesel bylo by jeszcze taniej, jaki to ma zwiazek z tematem? Masz moze jakies wykresy? bardzo mnie interesuje jak przebiegaja krzywe w obu przypadkach.

Test1 i Test11 to próby z oprogramowaniem.


CYTAT(Norbi328 @ Fri, 15 Oct 2010 - 18:53) *
No i to jest argument konkretny przeciw lpg, dodatkowa masa, z wywaleniem lpg decyzja sluszna i oczywista jesli to juz nie bedzie DD.
Pozdrawiam i do zoabczenia na jakiejs pojezdzawce.


W moim przypadku wywalenie gazu pomoże ale w FWD z ciężkim silnikiem dociążenie lekkiego tył może pomóc. Samochód pozostanie DD, nie zamierzam pozbywać się wnętrza.

CYTAT(G-Rad)

do ogarniania autka jeszcze mi trochę brakuje ale staram się. Zawias jest naprawdę super, dopiero teraz można wyczuć auto.


CYTAT(Santino)

Przy mojej 330 ciężko mówić o zmianach stylistycznych bo są tylko czarne nerki i tylna klapa.


--------------------
SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bozo
post Sat, 16 Oct 2010 - 12:28
Post #19


User
Dołączył: Wed, 02 December 2009





Jaka jest temperatura spalina na LPG i na Pb ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sat, 16 Oct 2010 - 12:58
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(rennen @ Sat, 16 Oct 2010 - 13:00) *
Żaden diesel nie wychodzi taniej od lpg w ogólnym rozrachunku smile.gif na swoich autach tego nie testuje, ale na firmówkach owszem wink.gif

w ogolnym owszem ale mi bardziej chodzilo o przemieszczanie, spalanie smile.gif
Co do wykresow to widze ze na gazie masz wiecej niz ludzie na PB, to swiadczy o dobrej kondycji motoru smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 17 September 2025 - 07:43