![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
Auto Fiat Bravo 2.0MJTD DPF 165ps katalogowo.
Seria: WYKRES SERIA Auto seryjnie nie ma dołu, jedzie od +2100obr Mod: WYKRES MOD 202ps i 423Nm, filtr nasyca się wolnie jakies 15% wzgl serii, temp do góry wg logów ~55st. Po modzie ciągnie od 1900obr. Pozdro -------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 15 March 2004 Skąd: Szczecin ![]() |
Fajnie wyszło, niemalże 360 Nm dostępne od 2000 do 4000 rpm po modzie. Na pewno świetnie teraz jeździ.
-------------------- Pozdrawiam,
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
Po modzie jeździ bardzo przyjemnie, w serii jest dramat - to nie ma dołu po prostu. Jeśli chodzi o seryjne auto to lepiej jeździ 1.9mjtd 150.
Pozdro -------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
A ja tam widze 320 Nm przy 2000 obr
A wynik całkiem niezły ,tylko że silnika nie znam ,co to za nowinka ? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
Przy 2k jest ok 330nm, wczesniejszy soft 196/413 mial 340Nm przy 2k.
Motor to nowe 2.0 fiuta z 16v glowicą, sprężarka GTB1649v sterowana 'krokowcem'. W serii pompuje 1,7 bara. Pozdro -------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#6
|
![]() |
hmm.. w zasadzie ten sam silnik jest też w Oplu Insignia
...czyli tam też powinien wyjść zbliżony wynik. Bardzo fajnie ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Fri, 18 May 2007 Skąd: Białystok ![]() |
hmm.. w zasadzie ten sam silnik jest też w Oplu Insignia ...czyli tam też powinien wyjść zbliżony wynik. Bardzo fajnie ![]() O a byłem przekonany,że Opel do nowych Insignii i Astr ładuje te koreańskie 2,0 co siedzi w Antarze. Ale może to i lepiej ![]() Wrzuć jakiegoś on boarda,bo zapowiada się przyjemnie -------------------- Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine <-- tutaj wszystko opisane
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
-------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Fri, 18 May 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Biorąc pod uwagę,że to seryjne auto z DPFem to wynik jest mega
![]() 102kunie z litra na jednej turbinie ![]() -------------------- Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Sorry ...ale jeździłem co najmniej 2 fiatami bravo 2,0 165KM....i nie sądze ,zeby ciąg zaczynał sie przy 2100....wgniatanie w fotel to już 1600-1700..obr/min....a ciąg jest taki ,ze pierwsze 3 biegi ciężko zdążyć zmienic na czas.
Momentu słabo coś tam jest 320Nm..to ma seryjny 1,9 16v Ten bravólec na pewno zdrowy jest...filtr nie zapchany..egr działa..przepływka w zakresie?? -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
Sorry ...ale jeździłem co najmniej 2 fiatami bravo 2,0 165KM....i nie sądze ,zeby ciąg zaczynał sie przy 2100....wgniatanie w fotel to już 1600-1700..obr/min....a ciąg jest taki ,ze pierwsze 3 biegi ciężko zdążyć zmienic na czas. Momentu słabo coś tam jest 320Nm..to ma seryjny 1,9 16v Ten bravólec na pewno zdrowy jest...filtr nie zapchany..egr działa..przepływka w zakresie?? Obydwa auta w 100% sprawne, przebiegi ponizej 20kkm, pełna diagnostyka zrobiona przed remapem, parametry wzorowe. Jeździłem kilkoma innymi (również seria) i zachowanie takie samo - do 2100 bieda... Generalnie 1.9 150 w serii jezdzi duzo lepiej dołem. Wgniatanie w fotel jest pojęciem subiektywnym, seryjny soft to pomylka dla mnie rowniez w temacie zuzycia paliwa - chleje to sporo. Pozdro -------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
mój kolega ma nówke sztukę....biały w wersji sport....śrenio w mieście 8-9l/100km....do pracy ma 4km....stilo 1,9 16v pali mi podobnie.Turbo mu wcześniej wstaje ...wiem bo jeździłem
Fiat coś skopsał program jeżeli chodzi o wstawanie turbo w nowych konstrukcjach: Stilo 1,9 8v jtd-1600obr/min.....w bravo 1,9 8v-2000obr/min Doblo...dokładnie to samo..do tego dochodzi lag przy zmianie biegów z 1,9 16v tez jest zagadka ....jak kupiłem stilo..turbo wstawało dobiero przy ok 2100obr/min...wcześniej pamiętałem..że w cromie to jest 1600...wiec examiner..przepływka podawała głupoty...odpiałem zapalił się "czek"..ale turbo wł. się przy 1600-1700( komputer dostaje mase średnią) W alfie fabrycznie wł. się później tj ok2000obr /min...ale później jest większe jebudub ....nie wiem czy w alfie program napisany jest z uwzględnieniem sportowego targetu ,a w cromie na komfort i elastyczność -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
User Dołączył: Thu, 14 July 2005 Skąd: Lubliniec , Gliwice ![]() |
Kazdy ma inne odczucia ... jak wsiadłem i się przejechałem takim 2.0 na serii ... to pierwsza myśl jaki mi wpadła do głowy .... k.... gdzie te 165 kucy ... to to jtd 8v po sofcie jeździ lepiej ... w dizlach wrażenie mocy robi szybki i mocny niuton ... w tym motorze deczko tego brakuje na mój gust ....
-------------------- Fiut na rope
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 30 October 2012 ![]() |
Auto Fiat Bravo 2.0MJTD DPF 165ps katalogowo. Seria: WYKRES SERIA Auto seryjnie nie ma dołu, jedzie od +2100obr Mod: WYKRES MOD 202ps i 423Nm, filtr nasyca się wolnie jakies 15% wzgl serii, temp do góry wg logów ~55st. Po modzie ciągnie od 1900obr. Pozdro wielką prośbę wysyłam o film ilustrujący przyspieszenie, sam śmigam identycznym ale bez programu, szczerze chce się przekonać czy warto... w sieci nie ma nic co potwierdziłoby naocznie różnice w osiągach auta. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 00:47 |