Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Bravo Sport 2.0MJTD DPF by CINEK
CINEK_
post Sun, 23 May 2010 - 12:52
Post #1


Super User
Dołączył: Sun, 28 December 2003
Skąd: Gliwice





Auto Fiat Bravo 2.0MJTD DPF 165ps katalogowo.
Seria:
WYKRES SERIA

Auto seryjnie nie ma dołu, jedzie od +2100obr

Mod:
WYKRES MOD

202ps i 423Nm, filtr nasyca się wolnie jakies 15% wzgl serii, temp do góry wg logów ~55st. Po modzie ciągnie od 1900obr.

Pozdro


--------------------
WWW.CINSOFT.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 23 May 2010 - 12:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
KriSSo
post Sun, 23 May 2010 - 13:13
Post #2


Rookie
Dołączył: Mon, 15 March 2004
Skąd: Szczecin





Fajnie wyszło, niemalże 360 Nm dostępne od 2000 do 4000 rpm po modzie. Na pewno świetnie teraz jeździ.


--------------------
Pozdrawiam,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CINEK_
post Sun, 23 May 2010 - 13:24
Post #3


Super User
Dołączył: Sun, 28 December 2003
Skąd: Gliwice





Po modzie jeździ bardzo przyjemnie, w serii jest dramat - to nie ma dołu po prostu. Jeśli chodzi o seryjne auto to lepiej jeździ 1.9mjtd 150.

Pozdro


--------------------
WWW.CINSOFT.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rosomak
post Sun, 23 May 2010 - 15:51
Post #4


Super User
Dołączył: Sat, 19 January 2008
Skąd: Gliwice





A ja tam widze 320 Nm przy 2000 obr
A wynik całkiem niezły ,tylko że silnika nie znam ,co to za nowinka ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CINEK_
post Sun, 23 May 2010 - 17:10
Post #5


Super User
Dołączył: Sun, 28 December 2003
Skąd: Gliwice





Przy 2k jest ok 330nm, wczesniejszy soft 196/413 mial 340Nm przy 2k.
Motor to nowe 2.0 fiuta z 16v glowicą, sprężarka GTB1649v sterowana 'krokowcem'. W serii pompuje 1,7 bara.

Pozdro


--------------------
WWW.CINSOFT.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 23 May 2010 - 18:10
Post #6









hmm.. w zasadzie ten sam silnik jest też w Oplu Insignia
...czyli tam też powinien wyjść zbliżony wynik.

Bardzo fajnie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubik_CDTi
post Sun, 23 May 2010 - 18:34
Post #7


Super User
Dołączył: Fri, 18 May 2007
Skąd: Białystok





CYTAT(bezduszny @ Sun, 23 May 2010 - 18:10) *
hmm.. w zasadzie ten sam silnik jest też w Oplu Insignia
...czyli tam też powinien wyjść zbliżony wynik.

Bardzo fajnie smile.gif

O a byłem przekonany,że Opel do nowych Insignii i Astr ładuje te koreańskie 2,0 co siedzi w Antarze.
Ale może to i lepiej biggrin.gif

Wrzuć jakiegoś on boarda,bo zapowiada się przyjemnie


--------------------
Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Sun, 23 May 2010 - 18:57
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine <-- tutaj wszystko opisane wink.gif ogolnie fiat-gm odkad robi 1.3mjtd w tychach to inne silniki tez wymiennie


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CINEK_
post Mon, 31 May 2010 - 11:10
Post #9


Super User
Dołączył: Sun, 28 December 2003
Skąd: Gliwice





Drugi z soboty:
204ps 430nm

Pozdro


--------------------
WWW.CINSOFT.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubik_CDTi
post Mon, 31 May 2010 - 20:19
Post #10


Super User
Dołączył: Fri, 18 May 2007
Skąd: Białystok





Biorąc pod uwagę,że to seryjne auto z DPFem to wynik jest mega cool.gif
102kunie z litra na jednej turbinie smile.gif


--------------------
Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Mon, 31 May 2010 - 20:35
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Sorry ...ale jeździłem co najmniej 2 fiatami bravo 2,0 165KM....i nie sądze ,zeby ciąg zaczynał sie przy 2100....wgniatanie w fotel to już 1600-1700..obr/min....a ciąg jest taki ,ze pierwsze 3 biegi ciężko zdążyć zmienic na czas.
Momentu słabo coś tam jest 320Nm..to ma seryjny 1,9 16v

Ten bravólec na pewno zdrowy jest...filtr nie zapchany..egr działa..przepływka w zakresie??


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CINEK_
post Tue, 01 Jun 2010 - 01:04
Post #12


Super User
Dołączył: Sun, 28 December 2003
Skąd: Gliwice





CYTAT(kiwi @ Mon, 31 May 2010 - 20:35) *
Sorry ...ale jeździłem co najmniej 2 fiatami bravo 2,0 165KM....i nie sądze ,zeby ciąg zaczynał sie przy 2100....wgniatanie w fotel to już 1600-1700..obr/min....a ciąg jest taki ,ze pierwsze 3 biegi ciężko zdążyć zmienic na czas.
Momentu słabo coś tam jest 320Nm..to ma seryjny 1,9 16v

Ten bravólec na pewno zdrowy jest...filtr nie zapchany..egr działa..przepływka w zakresie??



Obydwa auta w 100% sprawne, przebiegi ponizej 20kkm, pełna diagnostyka zrobiona przed remapem, parametry wzorowe.
Jeździłem kilkoma innymi (również seria) i zachowanie takie samo - do 2100 bieda...
Generalnie 1.9 150 w serii jezdzi duzo lepiej dołem.
Wgniatanie w fotel jest pojęciem subiektywnym, seryjny soft to pomylka dla mnie rowniez w temacie zuzycia paliwa - chleje to sporo.

Pozdro


--------------------
WWW.CINSOFT.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Tue, 01 Jun 2010 - 18:46
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





mój kolega ma nówke sztukę....biały w wersji sport....śrenio w mieście 8-9l/100km....do pracy ma 4km....stilo 1,9 16v pali mi podobnie.Turbo mu wcześniej wstaje ...wiem bo jeździłem

Fiat coś skopsał program jeżeli chodzi o wstawanie turbo w nowych konstrukcjach:

Stilo 1,9 8v jtd-1600obr/min.....w bravo 1,9 8v-2000obr/min
Doblo...dokładnie to samo..do tego dochodzi lag przy zmianie biegów
z 1,9 16v tez jest zagadka ....jak kupiłem stilo..turbo wstawało dobiero przy ok 2100obr/min...wcześniej pamiętałem..że w cromie to jest 1600...wiec examiner..przepływka podawała głupoty...odpiałem zapalił się "czek"..ale turbo wł. się przy 1600-1700( komputer dostaje mase średnią)
W alfie fabrycznie wł. się później tj ok2000obr /min...ale później jest większe jebudub ....nie wiem czy w alfie program napisany jest z uwzględnieniem sportowego targetu ,a w cromie na komfort i elastyczność


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Brevis
post Wed, 02 Jun 2010 - 00:02
Post #14


User
Dołączył: Thu, 14 July 2005
Skąd: Lubliniec , Gliwice





Kazdy ma inne odczucia ... jak wsiadłem i się przejechałem takim 2.0 na serii ... to pierwsza myśl jaki mi wpadła do głowy .... k.... gdzie te 165 kucy ... to to jtd 8v po sofcie jeździ lepiej ... w dizlach wrażenie mocy robi szybki i mocny niuton ... w tym motorze deczko tego brakuje na mój gust ....


--------------------
Fiut na rope
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jankas
post Tue, 30 Oct 2012 - 20:12
Post #15


Rookie
Dołączył: Tue, 30 October 2012





CYTAT(CINEK_ @ Sun, 23 May 2010 - 12:52) *
Auto Fiat Bravo 2.0MJTD DPF 165ps katalogowo.
Seria:
WYKRES SERIA

Auto seryjnie nie ma dołu, jedzie od +2100obr

Mod:
WYKRES MOD

202ps i 423Nm, filtr nasyca się wolnie jakies 15% wzgl serii, temp do góry wg logów ~55st. Po modzie ciągnie od 1900obr.

Pozdro

wielką prośbę wysyłam o film ilustrujący przyspieszenie, sam śmigam identycznym ale bez programu, szczerze chce się przekonać czy warto... w sieci nie ma nic co potwierdziłoby naocznie różnice w osiągach auta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 00:47