![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Witam, przedstawiam wynik strojenia mojego samochodu:
Audi A4 3.0 v6 TDi seria 233 Ps Modyfikacje: usunięty DPF mechanicznie oraz softowo, zrobiony duzy centralny IC, wydech 3 cale, remap sterownika silnika. ![]() Film Najważniejsze ze zmian to obniżona temp EGt oraz moc ciągnie do 4500 tyś obr a nie jak większośc 3800. Wszystkie prace mechaniczne wykonane we wrocławskim oddziale firmy Dynosoft, strojenie Ali Dynosoft Tychy. ![]() ![]() ![]() -------------------- ------------------------------------------
EcuProject Wrocław 509 696 100 513 39 93 63 502 730 289 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
turbo ori? do ilu Nm daje radę sprzęgło?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
grubo poszlo - normalnie do 280-300ps dochodzilo
u Ciebie doszedl IC - troche lepiej -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
To już jest max sprężarki czy jeszcze jest jakiś zapas ?
-------------------- 0-100 - 2.8
100-200 - 6.0 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
masz szybszego klekota niz nie jedna s4
![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
kreski grube jak palec
![]() nie mam przed sobą swoich wykresow z maha, ale tmp.oleju jest 22stopnie, ona w ogole nie byla mierzona, prawda ? no i jakies zdjęcia auta i on-board by się przydały, żeby wiedziec na co na ulicach uwazać ![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
bardzo ładny przebieg momentu! jak nie diesel
![]() osiągi? -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Sprzęgło Ori, turbo równiez. Potencjał tego silnika jest znacznie większy jak i układu wtyskowego. Niestety nie ma co juz rozdmuchac tego paliwa i spężarka nie domaga.
-------------------- ------------------------------------------
EcuProject Wrocław 509 696 100 513 39 93 63 502 730 289 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
Mam nadzieje, że to nie koniec modyfikacji. Bo robienie takiej rzeźby dla 15 koni IMHO jest bez sensu.
Na filmiku widać, że auto już mocno kopci - wolałbym mieć pod 300 bezdymnie z DPF. Tak czy inaczej wynik jeśli chodzi o przebieg krzywych jest świetny i czekam aż pojawi się większe dmuchajło bo tylko wtedy będzie to miało sens. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Potencjał tego silnika jest znacznie większy jak i układu wtyskowego. Niestety nie ma co juz rozdmuchac tego paliwa i spężarka nie domaga. no to znaczy że większe turbo i seryjne wtryski zrobią 350KM ? przy całości modów to jakaś troche wydajniejsza turbina by się przydała - o ile jest miejsce i montaż byłby prosty przy okazji na jakim doładowaniu jezdzi taki silnik przy mocy 300KM ? dlaczego te silniki tak mają, że się tak słabo kręcą ? (pisał o tym tez masters) -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
podstawa to manulalna skrzynia ... jak robilismy program w a6 3,0dti plus tiptronic to skrzynia odmawiala posluszenstwa jak dostala spory zastrzyk nm ....dlatego 3,0tdi plus manualna skrzynia - musi to jechac kozacko
![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Raczej innego wyniku już nie będzie chyba że firma KKK wyprodukuje wieksze turbo niz BV50. Problemem jest elektroniczny akctuator który jest mocno powiązany z komputerem silnika. Nowe A4 maja turbo Gt2260VK i tam jest mozliwośc rozwiertu na wieksze smigła. W KKK niestety nie ma:) Obecne doładowanie to 1,5 bara.
-------------------- ------------------------------------------
EcuProject Wrocław 509 696 100 513 39 93 63 502 730 289 |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
A nie da się dołożyć jeszcze jednego takiego turbo jak jest i zrobić układ biturbo ? - Tak wiem dać się pewnie da, ale miałoby to sens ?
-------------------- 0-100 - 2.8
100-200 - 6.0 |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
A nie da się dołożyć jeszcze jednego takiego turbo jak jest i zrobić układ biturbo ? - Tak wiem dać się pewnie da, ale miałoby to sens ? takiego samego raczej nie, 2 mniejsze mozna by dac, ale to juz raczej grubsza modyfikacja... o ile wogole by sie zmiescily 2 turbiny -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
W tym miejscu co ori, raczej nie, ale tam chyba jest miejsce
![]() ![]() -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 02 January 2007 Skąd: Grabanów-Kolonia ![]() |
No Panowie,ładnie, ładnie
![]() Na jakim poziomie jest teraz egt? |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Mam nadzieje, że to nie koniec modyfikacji. Bo robienie takiej rzeźby dla 15 koni IMHO jest bez sensu. Ale seria ma 233 KM więc w stosunku do 315 KM to więcej niż 15 KM Na filmiku widać, że auto już mocno kopci - wolałbym mieć pod 300 bezdymnie z DPF. Coś kosztem czegoś, też mi to nie odpowiada, więc wole swoją serie. -------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Wszystko da radę zrobić tylko pytanie czy jest sens. O ile założenie turbo to nie największy problem, to zrobienia zasilań oleju, spływów i sterowanie actuatora to już problem. W A4 kolektory sa koło podłuznic więc trzebabyłoby wsadzic turbiny pod podłuznice. EGT w tej chwili jest na poziomie 900 st na 5 biegu. Gdyby w tym aucie turbo było sterowane na zasadzie podciśnienia a nie jak jest teraz elektronicznie to bez większego problemu można byłoby założyć Gt25 i w zupełności by starczyło bez twin turbo.
-------------------- ------------------------------------------
EcuProject Wrocław 509 696 100 513 39 93 63 502 730 289 |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Super User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 30 December 2006 Skąd: Otrębusy ![]() |
Ładnie wyszło, przy naprawde małym nakładzie.
Z 330D podobna akcja jest do wykonania? -------------------- [b]RS4[/b]
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 09:51 |